Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird
Leandra schreef:Ik heb laatst de documentaire Blackfish op Netflix gekeken. Dit gaat over de orka Tilikum die verantwoordelijk is voor de dood van meerdere mensen. Heftige en soms ook lugubere verhalen. Er worden in de documentaire ook heftige beelden uitgezonden van aanvallen maar ook heftige beelden hoe er met de dieren om wordt gegaan.
Leandra schreef:Ik zou je omschrijving omdraaien, meerdere mensen zijn verantwoordelijk voor, o.a., de dood van Tilikum. Sommige mensen hebben dit niet overleefd.Ik heb laatst de documentaire Blackfish op Netflix gekeken. Dit gaat over de orka Tilikum die verantwoordelijk is voor de dood van meerdere mensen. Heftige en soms ook lugubere verhalen. Er worden in de documentaire ook heftige beelden uitgezonden van aanvallen maar ook heftige beelden hoe er met de dieren om wordt gegaan.
Bellatrix schreef:Geen idee of jullie de video kunnen bekijken maar je ziet een vrouw die in één keer is doorgeslikt door een gigantische slang. Dier is dood en wordt open gesneden. Echt bizar.
https://m.youtube.com/watch?v=kc_LimfrP ... verified=1
Filmpje kan als schokkend worden ervaren!
Leandra schreef:Ik heb laatst de documentaire Blackfish op Netflix gekeken. Dit gaat over de orka Tilikum die verantwoordelijk is voor de dood van meerdere mensen. Heftige en soms ook lugubere verhalen. Er worden in de documentaire ook heftige beelden uitgezonden van aanvallen maar ook heftige beelden hoe er met de dieren om wordt gegaan.
Ailill schreef:Leandra schreef:Ik zou je omschrijving omdraaien, meerdere mensen zijn verantwoordelijk voor, o.a., de dood van Tilikum. Sommige mensen hebben dit niet overleefd.Ik heb laatst de documentaire Blackfish op Netflix gekeken. Dit gaat over de orka Tilikum die verantwoordelijk is voor de dood van meerdere mensen. Heftige en soms ook lugubere verhalen. Er worden in de documentaire ook heftige beelden uitgezonden van aanvallen maar ook heftige beelden hoe er met de dieren om wordt gegaan.
Ik blijf erbij: mensen zijn walgelijk.
Pluttersput schreef:Ik hoorde van mijn zus het verhaal dat 1 van die orka's een keer is aangevaren door een boot, en dat sindsdien die groep is begonnen met aanvallen. Dus ook weer te verklaren.
Maar ook ik vind het niet echt aanvallen. Als je ziet hoe ze walvissen aanvallen, dat is echt heel ander gedrag.