Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Moestuin schreef:Stomme instagram reclame. Even reclame voor dit tussen de story’s gooien net nu ik zo moe en ‘zwak’ ben. Nu heb ik besteld![]()
[ [url=m/BkCwM7.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/NeBChD.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/zTmbFw.png]Afbeelding[/url] ]
fleurtjeuh schreef:Moestuin schreef:Stomme instagram reclame. Even reclame voor dit tussen de story’s gooien net nu ik zo moe en ‘zwak’ ben. Nu heb ik besteld![]()
[ [url=m/BkCwM7.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/NeBChD.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/zTmbFw.png]Afbeelding[/url] ]
Holy oliebol, wat is dit en waar koop je dit???
MarlindeRooz schreef:xPabloBokt schreef:Over 3 minuten een Teamsmeeting en mijn maaltijdsoep is nog niet op.
Gewoon dooreten joh, ik stond soms te koken tijdens een college. Moeten ze maar geen colleges tot 19:00 doen.
fotolijstje schreef:Ik weet niet hoe ik dit moet verwoorden maar het is zo poedersuiker.
Ik voelde me zo goed en zo heerlijk weer en binnen 1 seconde was het weer over. Ik weet ook niet hoe en waarom, ik luisterde gewoon een liedje en opeens kwam dat gevoel weer.
Ik wou gewoon dat ze me miste, dat ik wat uitmaakte voor hun maar dat is niet zo.
En ik weet niet wat ik fout deed, ik deed alles om ze blij te maken en dan nog krijg ik dit terug.
Ik snap het nog steeds niet hoe ze me zo kunnen vergeten, me zo kunnen laten vallen alsof ik niks ben
xPabloBokt schreef:fotolijstje schreef:Ik weet niet hoe ik dit moet verwoorden maar het is zo poedersuiker.
Ik voelde me zo goed en zo heerlijk weer en binnen 1 seconde was het weer over. Ik weet ook niet hoe en waarom, ik luisterde gewoon een liedje en opeens kwam dat gevoel weer.
Ik wou gewoon dat ze me miste, dat ik wat uitmaakte voor hun maar dat is niet zo.
En ik weet niet wat ik fout deed, ik deed alles om ze blij te maken en dan nog krijg ik dit terug.
Ik snap het nog steeds niet hoe ze me zo kunnen vergeten, me zo kunnen laten vallen alsof ik niks ben
Vijf woorden: het ligt niet aan jou!