Ik heb even alles opgeteld en zit eigenlijk al over het budget. Ik heb echter nog wat (naar ik hoop leuke) ideetjes dus ik doe gewoon vrolijk verder

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Meliaforever schreef:Dit pakket is mogelijk gemaakt door vliegende engeltjes
LWDaisy schreef:Ik moest vandaag naar de dokter, en omdat ik toch al op pad was ben ik nog snel wat wezen shoppen.
Ik heb even alles opgeteld en zit eigenlijk al over het budget. Ik heb echter nog wat (naar ik hoop leuke) ideetjes dus ik doe gewoon vrolijk verder
CastaMickey schreef:Ivm het overlijden van een dierbare ben ik even niet zo actief. Ik doe m'n best de 1 per week te halen maar ik heb m'n hoofd echt niet naar bokt staan momenteel. Hopelijk is daar begrip voor, ik ga uiteraard wel een mooi pakket samenstellen voor mijn lootje en zorgen dat het op tijd verzonden wordt
Cynn schreef:Beterschap iedereen!![]()
Ik kreeg een melding van PostNL dat ik post ga krijgen vandaag. Meestal zie je dan een afbeelding van een brief, maar die doet het vandaag niet bij mij... ik krijg dan gelijk vraagtekens of er iets van Secret Santa tussen kan zittenVanmiddag maar even in de brievenbus spieken..
CastaMickey schreef:Ivm het overlijden van een dierbare ben ik even niet zo actief. Ik doe m'n best de 1 per week te halen maar ik heb m'n hoofd echt niet naar bokt staan momenteel. Hopelijk is daar begrip voor, ik ga uiteraard wel een mooi pakket samenstellen voor mijn lootje en zorgen dat het op tijd verzonden wordt