Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_San87_ schreef:Froukje schreef:Dinsdagavond vertrekken we voor 2 nachtjes naar de Veluwe maar nu heb ik inpak stress en ben ik bang dat ik de helft vergeet.En voor onszelf vind ik dat nog niet eens het ergste maar voor de hond die mee gaat wel.
Lijstjes.
karuna schreef:Die apparaten gaan pas aan nadat je er geld in hebt geduwt. Pas dan kun je ook controleren. En aangezien de voertuigen nogal lang zijn ben je flink aan de worstel met de vaak toch wat korte slangen. En in 1,5 minuut heb ik vaak pas 3 banden gecontroleerd en niet eens lucht erin kunnen doen. Dan ben je dus zo een of twee euro kwijt. Overal advies controleer je bandenspanning eens per maand maar op die manier laat je het wel.
Anoeska27 schreef:Wordt dat echt zo gezegd? Ach, het ergste wat er kan gebeuren is dat iemand plots overlijd? Want dat zou in mijn ogen echt wel een enorme fout zijn.
Mijn ergernis: mijn shampoobar is bijna op en hij was echt heel fijn. Maar ik heb de verpakking al weg gegooid en heb geen idee meer welke het was.
tirzasarah10 schreef:Ik hen vandaag van mijn moeder 2 dekens gekregen, 1 voor de shet en 1 voor mijn 2 jarige. Super blij mee en heel leuk! Jammere is dat de deken voor mijn shet kwa lengte 145 prima past maar als hij net zo breed is als de 185 deken voor mijn 2 jarige, komt de jurk tot op de grond![]()
Als je een mini deken maakt moet hij toch ook minder breed zijn?
Nu kan hij terug en bestaat een maat kleiner nietik was zo blij dat ze konden matchen... Nu vroeg mijn moeder wat ik er anders voor wilde maar ik kan niets bedenken omdat ik ook echt niets nodig heb...
Edit: ik kreeg de dekens voor mijn verjaardag
LaPluche schreef:Duimen voor een mooie na-zomer dan maar...
Ik erger mij aan de verharding van de maatschappij, steekpartijen, granaatje hier en daar, drillrappers die met machettes in de jas lopen en niet schuwen die te gebruiken...
[***] schreef:Als ik het roosterprogramma moet geloven is vandaag mijn vakantie afgelopen. School communiceert niet. Wanneer heb ik les? Geen idee. Is de les online of op school? Geen idee. Moet ik iets voorbereiden? Geen idee. Heb ik boeken nodig? Geen idee. Waar kan ik de lesstof vinden? Geen idee.
Rambogirl schreef:[***] schreef:Als ik het roosterprogramma moet geloven is vandaag mijn vakantie afgelopen. School communiceert niet. Wanneer heb ik les? Geen idee. Is de les online of op school? Geen idee. Moet ik iets voorbereiden? Geen idee. Heb ik boeken nodig? Geen idee. Waar kan ik de lesstof vinden? Geen idee.
Weet de school wel dat je hun studie volgt
Rambogirl schreef:[***] schreef:Als ik het roosterprogramma moet geloven is vandaag mijn vakantie afgelopen. School communiceert niet. Wanneer heb ik les? Geen idee. Is de les online of op school? Geen idee. Moet ik iets voorbereiden? Geen idee. Heb ik boeken nodig? Geen idee. Waar kan ik de lesstof vinden? Geen idee.
Weet de school wel dat je hun studie volgt