Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Britta31

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-21 21:32

Een programma op tv over pompei,zijn op de fresco's op de muren de blote borsten en billen geblurd.

marley93

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-21 21:42

Britta31 schreef:
Een programma op tv over pompei,zijn op de fresco's op de muren de blote borsten en billen geblurd.

Serieus? :+ Amerikaans progarmma zeker?

FrNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-21 21:54

_San87_ schreef:
Froukje schreef:
Dinsdagavond vertrekken we voor 2 nachtjes naar de Veluwe maar nu heb ik inpak stress en ben ik bang dat ik de helft vergeet. 8)7 En voor onszelf vind ik dat nog niet eens het ergste maar voor de hond die mee gaat wel.

Lijstjes :j.

Inderdaad lijstjes :j

Ik heb op de laptop standaard een vakantie meeneem lijstje, die ik alleen maar aanvul.
Bij een vakantie haal ik eraf wat niet mee hoeft, bv geen sjaal in de zomer, dan printen en niet opslaan, zodat het lijstje compleet blijft.
en als ik na een vakantie toch nog iets mis, meteen aanpassen in het lijstje.
Bij het inpakken aanvinken wat je hebt ingepakt, zodat je niet 10 x het lijstje na hoeft na te gaan.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-21 22:12

Froukje schreef:
Dinsdagavond vertrekken we voor 2 nachtjes naar de Veluwe maar nu heb ik inpak stress en ben ik bang dat ik de helft vergeet. 8)7 En voor onszelf vind ik dat nog niet eens het ergste maar voor de hond die mee gaat wel.

Dingen vergeten > excuus om nieuwe dingen te kopen *D

DezeNaam

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-21 22:14

Dat mijn kleren muf ruiken wanneer ze lang in de kast liggen. Nu kan ik het niet uit mijn hoofd zetten dat ik mijn kast moet kuisen maar ik moet leren... :+

En dat ik nog steeds geen mail terug heb van mijn stage. Ik wil graag weten of ik 1 september al moet beginnen of 21 september. Ik hoop op het tweede maar ik vrees ervoor.

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-21 22:47

Dat ik net even veel geld uitgegeven heb wat eigenlijk niet echt nodig is maar wel heel prettig voor thuiswerken. Zijn dingen die ik al echt wel langer wil, maar ik wil ook graag gewoon sparen. Zucht 8)7

tirzasarah10

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-21 22:49

Ik hen vandaag van mijn moeder 2 dekens gekregen, 1 voor de shet en 1 voor mijn 2 jarige. Super blij mee en heel leuk! Jammere is dat de deken voor mijn shet kwa lengte 145 prima past maar als hij net zo breed is als de 185 deken voor mijn 2 jarige, komt de jurk tot op de grond -O-
Als je een mini deken maakt moet hij toch ook minder breed zijn?
Nu kan hij terug en bestaat een maat kleiner niet :( ik was zo blij dat ze konden matchen... Nu vroeg mijn moeder wat ik er anders voor wilde maar ik kan niets bedenken omdat ik ook echt niets nodig heb...

Edit: ik kreeg de dekens voor mijn verjaardag

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-21 23:20

karuna schreef:
Die apparaten gaan pas aan nadat je er geld in hebt geduwt. Pas dan kun je ook controleren. En aangezien de voertuigen nogal lang zijn ben je flink aan de worstel met de vaak toch wat korte slangen. En in 1,5 minuut heb ik vaak pas 3 banden gecontroleerd en niet eens lucht erin kunnen doen. Dan ben je dus zo een of twee euro kwijt. Overal advies controleer je bandenspanning eens per maand maar op die manier laat je het wel.

Met goeie banden en een beetje gevoel en oog voor te zachte banden hoef je echt niet elke maand het aantal bar te checken. Als je banden langzaam leeg lopen word het misschien tijd voor een prop of nieuwe.

Ik heb sinds m'n nieuwe banden niet meer gecheckt. En die zitten er toch al 4 maanden ofzo onder. Nu hebben wij thuis gewoon een compressor. Dus hoef niet naar een pomp ofzo, maar bijna alles is hier in het noorden gratis.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-21 23:38

Flink baalmoment op mijn werk... Heel vervelend aangesproken , wel terecht ik had gisteren een fout gemaakt was niet had gemoeten. Maar het heeft geen ernstige schade in mijn ogen gegeven. Maar de manier waarop vond ik echt niet fijn! Kreeg er een naar gevoel van. Gelukkig trok diegene wel wat bij toen ik zei dat ik het absoluut niet expres deed. Maar de manier waarop was gewoon niet fijn en ik heb er de hele dag mee in mijn kop gezeten. Heb mij nog nooit zo aangevallen gevoelen hier op dit werk...

Tuurlijk ben ik hier al een tijdje , maar sinds kort heb ik meer verantwoordingen gekregen , maar dat betekend ook dat er foutjes gemaakt gaan worden. En ik vindt het zo tegenstrijdig als er bijna 3,5 jaar wordt gezegd fouten maken mag hé is niks mis mee het ergste wat er kan gebeuren is als er brand uit breekt of iemand plots overlijd.

En dan maar afvragen waarom ik bang ben om fouten te maken. Juist hierom omdat ik tot nu toe altijd op een niet fijne manier werd aangesproken. Ben daar behoorlijk allergisch voor en voor mijn zelfvertrouwen is het gewoon niet goed. Hele tijd nu aan mijzelf getwijfeld en nu denk ik dat ik het toch niet alleen kan.

Is het raar om met diegene het tijdens een gesprek weer te benoemen? Niet dat het niet terecht was ik heb inderdaad een fout gemaakt , maar meer de manier waarop ik aangesproken ben daar een heel naar gevoel aan over heb gehouden.

Anoeska27

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-21 23:42

Wordt dat echt zo gezegd? Ach, het ergste wat er kan gebeuren is dat iemand plots overlijd? Want dat zou in mijn ogen echt wel een enorme fout zijn.

Mijn ergernis: mijn shampoobar is bijna op en hij was echt heel fijn. Maar ik heb de verpakking al weg gegooid en heb geen idee meer welke het was.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-21 23:52

Anoeska27 schreef:
Wordt dat echt zo gezegd? Ach, het ergste wat er kan gebeuren is dat iemand plots overlijd? Want dat zou in mijn ogen echt wel een enorme fout zijn.

Mijn ergernis: mijn shampoobar is bijna op en hij was echt heel fijn. Maar ik heb de verpakking al weg gegooid en heb geen idee meer welke het was.

Ik leg het niet duidelijk uit , ik maakte mij zeg maar in het begin en de eerste jaren heel erg druk als ik kleine dingen vergat of niet goed deed. Dat was meer als kleine fouten zijn niet erg maar stel iemand overlijd door jouw toedoen ja tuurlijk dat is veel erger dan dat je een keer vergeet een apparaat uit te doen of dat het niet lukt om een bepaalde situatie in goede banen te leiden. Ik ben nogal perfectionistisch en vindt het soms vreselijk als ik dus al vergeet om wat op te ruimen en daar thuis achter kom.

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-21 00:45

tirzasarah10 schreef:
Ik hen vandaag van mijn moeder 2 dekens gekregen, 1 voor de shet en 1 voor mijn 2 jarige. Super blij mee en heel leuk! Jammere is dat de deken voor mijn shet kwa lengte 145 prima past maar als hij net zo breed is als de 185 deken voor mijn 2 jarige, komt de jurk tot op de grond -O-
Als je een mini deken maakt moet hij toch ook minder breed zijn?
Nu kan hij terug en bestaat een maat kleiner niet :( ik was zo blij dat ze konden matchen... Nu vroeg mijn moeder wat ik er anders voor wilde maar ik kan niets bedenken omdat ik ook echt niets nodig heb...

Edit: ik kreeg de dekens voor mijn verjaardag

Echt een drama om passende dekens voor de kleintjes te vinden. Passen ze eindelijk eens een keer kwa ruglengte (als je dat eens na meet, is maat 145 echt niet altijd 145cm lang boven aan := ), vallen ze tot over zijn knieën.

PB anders even wat voor deken je zoekt en welke je nu precies hebt geprobeerd. Ik weet nog wel een paar goede denk ik uit mijn zoektocht een tijdje terug.

DiscoDipp

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-21 04:35

Wakker geworden en ineens super misselijk, ben blij dat ik de wc haalde, en nu giga maagpijn ;(

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-21 06:17

Dat de vakantie nu echt voorbij is |(

saskiaojan

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-21 07:58

Steeph schreef:
Dat de vakantie nu echt voorbij is |(

Echt he, ik heb geen vakantie gehad, maar toch voelt de zomervakantie toch wel een beetje als vakantie en zomer, als was die laatste dit jaar ook ver te zoeken. Voor mijn gevoel is nu dus ook de zomer voorbij, terug in het “normale” lesgeefritme.

LaPluche

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-21 09:15

Duimen voor een mooie na-zomer dan maar...

Ik erger mij aan de verharding van de maatschappij, steekpartijen, granaatje hier en daar, drillrappers die met machettes in de jas lopen en niet schuwen die te gebruiken...
:r

Merexa

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-21 10:22

LaPluche schreef:
Duimen voor een mooie na-zomer dan maar...

Ik erger mij aan de verharding van de maatschappij, steekpartijen, granaatje hier en daar, drillrappers die met machettes in de jas lopen en niet schuwen die te gebruiken...
:r

Dit.. Eigenlijk vind ik dat er gewoon een opvoedingskamp moet komen waar ze wat discipline krijgen van doorgewinterde militairen. :o

Mijn ergernis van vanmorgen; ik heb nette nieuwe sandalen aan en een fietspad was afgesloten. Ze lieten mensen met de fiets aan hun hand door een blubberige berm lopen en nu is het witte op mijn sandalen niet wit meer.. :+

Rambogirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-21 10:26

Schoonfamilie.

Mijn vriend zn kleine zusje is zwanger en zn gestoorde grote zus organiseert de babyshower.
Nu heeft ze een groepsapp aangemaakt met dus een hoop mensen. Ze wil ipv een normale babyshower een hightea doen van 15:00-17:00h. Hierna is het dus klaar. Nu had iemand in die app al gereageerd dat ze niet wist of ze erbij kon zijn ivm dienst werk van haar man en dat ze dit pas een week van tevoren definitief kon zeggen. Gaat dus die zus die vrouw helemaal ondervragen wat dat ermee te maken heeft en nogal meer.
Nu heb ik al geen zin om die zus te gaan zien want dit zou de eerste keer zijn en mijn vriend en zij zijn on non speaking terms. Heel de familie weet hier ook vanaf.
Aan de ene kant wil ik graag naar de baby shower gaan voor kl zus, al vind ik gr zus dr benaming voor een leuke dag dan niet correct want een dag houdt bij mij meer in dan slechts 2 uur. Maar langer met haar doorbrengen zie ik al helemaal niet zitten. Ik zou dus slechts gaan voor zusje.
Maar! Ik moet totaal 3 uur rijden om daar dus 2 uur aanwezig te zijn.....

Anoeska27

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-21 11:26

Ik heb vrijdag de cursus voor de toets van woensdag. Logica ontgaat mij geheel, maar goed. Ik kan merken dat ik al heeeeeeel lang niet naar school geweest ben.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-21 11:34

Mijn lijf zat zijn. En ouders die lopen te zeuren. Joh ik woon op mijn eigen en heb een eigen leven. Waaronder nu druk met het inmaken van groente, fruit en drogen van kruiden. Jullie zijn zelf 14 km verderop gaan wonen en ik heb alleen een scooter.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-21 13:16

Als ik het roosterprogramma moet geloven is vandaag mijn vakantie afgelopen. School communiceert niet. Wanneer heb ik les? Geen idee. Is de les online of op school? Geen idee. Moet ik iets voorbereiden? Geen idee. Heb ik boeken nodig? Geen idee. Waar kan ik de lesstof vinden? Geen idee.

Rambogirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-21 13:31

[***] schreef:
Als ik het roosterprogramma moet geloven is vandaag mijn vakantie afgelopen. School communiceert niet. Wanneer heb ik les? Geen idee. Is de les online of op school? Geen idee. Moet ik iets voorbereiden? Geen idee. Heb ik boeken nodig? Geen idee. Waar kan ik de lesstof vinden? Geen idee.

Weet de school wel dat je hun studie volgt :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-21 13:31

Rambogirl schreef:
[***] schreef:

Ik mag hopen dat ze dat na 3 jaar wel weten :+

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-21 13:57

Ik kreeg dat ook nooit te horen van mijn opleiding hoor. Alleen het 1e jaar. Daarna moest je de informatie zelf maar zoeken en rooster maar zdlf uitzoeken. Helemaal het 3e en 4e jaar

mirna6308

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-21 13:59

Rambogirl schreef:
[***] schreef:

Ik mag hopen dat ze dat na 3 jaar wel weten :+[/quote]

Staat het niet online? In magister of somtoday ofzo? En dan bij profiel...

Erg vervelend, dank ik!