Bloodymary schreef:Hier word je ook niet echt vrolijk van... Het zijn percentages.
[ [url=m/MezSLe.png]Afbeelding[/url] ]
Dus 11 % heeft de eerste prik gehad en 4% al 2 prikken. Dat was toch al bekend?
Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Huertecilla schreef:secricible schreef:En die verkapte verplichting is er misschien in Spanje, geen idee. Maar hier niet.
Geen vaccinatiepaspoort, geen vliegen/internationaal reizen. Hoe noem jij dat?
Terwijl een PCR noodzakelijk blijft want vaccinatie is geen gerantie voor niet-besmettelijk zijn.
Maar, in een democratie besluit de meerderheid en het grootste deel van de intelligentiepyramide gelooft graag de valse zekerheden van de overheid, hoe onzinnig en onlogisch die ook zijn.
Geweldige dag gehad gister.
Onderweg verschillende campers met buitenlandse kentekens. Teveel om te tellen![]()
Dus leuke date in buurprovincie, gelachen met de tech nerds uit tig bubbels/ uit eten in nog weer een provincie verder, terug voor het geluid van de niet-demper uit geraced, zoon thuis, superwip met lief en ... ben vandaag niet dood neergevallen![]()
Carpe diem dames, la vida es bella.
Sizzle schreef:nynke55 schreef:Ik kan me ook geen lange termijn effecten herinneren, de narcolepsie was toch ook niet op lange termijn? Ik ga even googlen.
Jawel dat hou je de rest van je leven.
Natuurlijk zijn er gevaarlijke inentingen (geweest) maar dat merk je altijd redelijk snel, niet 5 jaar later of zo. Je moet het ook altijd in verhouding tot de noodzaak zien. Het pokken vaccin gaf aardig wat sterfte maar zonder vaccin stierven nog heeeeel veel meer. Andere vaccins (polio) waren wel echt een schandaal.
Polio vaccin slik vaccin heeft polio veroorzaakt
Pokken vaccin stierven 1:10.000 aan
Vaccin encephalitis (als algemene bijwerking) is extreem zeldzaam maar kan slecht aflopen
Bij een van de FSME inentingen werd schade aan gehoor genoemd destijds en er zijn teven meerdere slecht verdraagbare versies weer van de markt gehaald.
Denque vaccin heeft tot sterfte gevoerd (weer van de markt gehaald)
Rotavaccin heeft ernstige bijwerkingen gehad (of heeft nog) dat in een aantal gevallen tot sterfte leidt.
Influenza vaccin heeft meer dan gemiddeld (vergeleken met andere vaccins) gevallen van GB.
Etc.
Huertecilla schreef:Er is nu sprake van een volstrekt verworden situatie. De onverbloemde chantages tot verkapt verplichte vaccinatie is níet in het belang van de burger.
Het belang van Staat en industrie is NIET in lijn met in het belang van het individu.
Wie vrijheid opgeeft voor een stukje zekerheid, heeft geen van beide.
We hebben ´straks´ naast een id contactapps die bijhouden wie waar is, reisrechtvaardigingen, reisbeperkingen, entpaspoorten en gedragsregels zonder uitzicht op het opheffen ervan.
En voor wát? Geen oversterfte onder gezonde mensen, geen verbod op roken of ongezond voer, sterker nog tabakszaken zijn essentieel
Anna79 schreef:Sizzle schreef:
Jawel dat hou je de rest van je leven.
Natuurlijk zijn er gevaarlijke inentingen (geweest) maar dat merk je altijd redelijk snel, niet 5 jaar later of zo. Je moet het ook altijd in verhouding tot de noodzaak zien. Het pokken vaccin gaf aardig wat sterfte maar zonder vaccin stierven nog heeeeel veel meer. Andere vaccins (polio) waren wel echt een schandaal.
Polio vaccin slik vaccin heeft polio veroorzaakt
Pokken vaccin stierven 1:10.000 aan
Vaccin encephalitis (als algemene bijwerking) is extreem zeldzaam maar kan slecht aflopen
Bij een van de FSME inentingen werd schade aan gehoor genoemd destijds en er zijn teven meerdere slecht verdraagbare versies weer van de markt gehaald.
Denque vaccin heeft tot sterfte gevoerd (weer van de markt gehaald)
Rotavaccin heeft ernstige bijwerkingen gehad (of heeft nog) dat in een aantal gevallen tot sterfte leidt.
Influenza vaccin heeft meer dan gemiddeld (vergeleken met andere vaccins) gevallen van GB.
Etc.
Dat bedoel ik dus, welke noodzaak, om baby's van 6 maanden aan dit volstrekt nieuwe vaccin bloot te stellen. Ik vind het onbegrijpelijk...
Blue_Eyes schreef:Nee, maar het idee is wel dat die risicogroepen dan straks ook beschermd kunnen worden
Anna79 schreef:Blue_Eyes schreef:Nee, maar het idee is wel dat die risicogroepen dan straks ook beschermd kunnen worden
Dat snap ik ook wel. Maar moet je dan kinderen, die geen stem hebben daarvoor gebruiken? Ik vind dat dus niet ethisch! Kijk, als het een vreselijke ziekte is die veel kinderen heftig treft dan zou ik dat heel logisch vinden. Maar nu zijn er amper kinderen die er ziek van worden en toch wordt er een test opgetuigd met een volkomen nieuw vaccin. Hoe zou jij je voelen als je later lange termijn gevolgen hebt doordat je door je ouders voor deze proef bent opgegeven? Voor een virus dat niet schadelijk was voor jezelf... Maar goed, ik val in herhaling, ik kan er gewoon met mijn verstand niet bij.
Anna79 schreef:
purny schreef:Ik ook niet. Ik las iets over een 4e golf... hoe dan?