Ervaring met vinted

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

tengeltje11

Re: Ervaring met vinted

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-22 21:24

Tja…. 3,5 euro verzending vanuit bv Spanje vind ik een lachertje… tel daar dan nog de bescherming bij en uiteindelijk is dat nog niets tov in je auto springen en hetzelfde in de winkel halen.

tengeltje11

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-22 14:10

Kreeg ik nu net een 3-sterren review. Jurk was fantastisch, maar wie heeft nu zin om een jurk te ontvangen in een pizza doos. (Was de commentaar).

Mierenneuker en direct een nog mindere review gegeven.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-22 14:34

Ik heb nu al twee dagen dat er mensen niet versturen terwijl ze heel vaak online zijn, vraag me dan echt af waarom ze niet versturen….

Ook een br jasje ontvangen, ze vroeg 5 euro en hij was in goede staat stond erbij.
Kreeg ik hem binnen, is de zak aan beide kanten uitgescheurd.
Dus ik stuur de verkoopster een bericht en ze had het niet gezien maar eigenlijk vond ze dat ik niet mocht zeuren want ik had hem toch goedkoop.
Maar goed, zij vroeg zelf 5 euro, het is niet dat ik heb afgedongen naar die prijs.
Gister ermee naar de kleermaker geweest en die zei dat de zak wel vaker was gemaakt omdat er een hele andere kleur draad opzat dan de rest van de jas.
Verkoopster wil me met 1 euro tegemoet komen :+

maessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-22 15:46

tengeltje11 schreef:
Kreeg ik nu net een 3-sterren review. Jurk was fantastisch, maar wie heeft nu zin om een jurk te ontvangen in een pizza doos. (Was de commentaar).

Haha, dat was een perfecte smokkel je pakketje het huis in doos!

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-22 16:03

Alja schreef:
Ik heb nu al twee dagen dat er mensen niet versturen terwijl ze heel vaak online zijn, vraag me dan echt af waarom ze niet versturen….

Ook een br jasje ontvangen, ze vroeg 5 euro en hij was in goede staat stond erbij.
Kreeg ik hem binnen, is de zak aan beide kanten uitgescheurd.
Dus ik stuur de verkoopster een bericht en ze had het niet gezien maar eigenlijk vond ze dat ik niet mocht zeuren want ik had hem toch goedkoop.
Maar goed, zij vroeg zelf 5 euro, het is niet dat ik heb afgedongen naar die prijs.
Gister ermee naar de kleermaker geweest en die zei dat de zak wel vaker was gemaakt omdat er een hele andere kleur draad opzat dan de rest van de jas.
Verkoopster wil me met 1 euro tegemoet komen :+

Zo had ik een fake mr shirt in een pakket zitten van 10 shirts. Ik moest niet zeuren want zoveel vroeg zij niet. Meld het dan en adverteer dan ook niet met het merk en gebruik dan ook die hashtag niet

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-22 16:15

Idd zet het erbij!
Dan had ik zelf de keuze kunnen maken om een kapotte jas te kopen of niet.
Kleermaker gaat het nu maken maar dat kost dan weer 15 euro.

Tiggs

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-22 16:19

Ik had een boek dat duidelijk niet meer in zeer goede staat was. Maar goed, het koste maar 1 euro en heb wel een 5 sterren review gegeven, maar ergens denk ik ook: zet er dan niet heel goed bij.

Bij kleding klopt het tot nu toe wel bij mij.

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-22 17:21

tengeltje11 schreef:

Dat is toch ook wel een beetje vies :')

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-22 17:22

Ik ga er vanuit een schone niet gebruikte?
Anders zou ik het ook vies vinden.

Lotus83

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-22 18:53

Als iemand mij kleding stuurt in een pizzadoos, dan kan je van mij ook een slechte review verwachten :=

Even ervan uitgaande dat iemand thuis geen nieuwe dozen daarvan op voorraad heeft liggen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-22 19:06

Ik veronderstel dat het geen vettige pizza doos is/was maar een doos die rond een diepvriespizza zit :) Die zijn gewoon proper.

tengeltje11

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-22 19:12

Moestuin schreef:
Ik veronderstel dat het geen vettige pizza doos is/was maar een doos die rond een diepvriespizza zit :) Die zijn gewoon proper.

Tuurlijk een diepvries model, de inhoud zat in plastic, dus is gewoon een mooie, propere doos, en behalve dat er een pizza op de buitenkant staat, even proper als eender welke andere doos.

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-22 19:22

Maakt mij geen zak uit waar het in verstuurd wordt zolang de inhoud gewoon schoon en heel overkomt.

CastaMickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-22 20:27

Ik ben echt zo klaar met mensen die 5 euro gaan lopen bieden op dingen die er voor 20 opstaan. Normaal blokkeer ik echt niet zo snel mensen, en een paar euro onderbieden ga ik wel normaal op reageren ook als ik het niet accepteer, maar berichtjes met ''5 euro'' is echt blok hoor pfff
Ik ben ook vaker online dan dat ik pakketten stuur, even je telefoon checken is heel veel minder werk dan een label printen en naar de winkel gaan, zeker als het homerr is want die zit vrij ver weg. Denk dat er weinig mensen zijn die elke keer dat ze vinted checken bij een verkooppunt staan :')

Pallatin

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-22 20:34

De koop uit Spanje die ik wilde doen gaat ook niet door: ik wilde ze gister kopen waren ze net verkocht :')
Maar dezelfde schoenen stonden ook bij een andere verkoper te koop maar die waren wel 30 euro duurder maar zouden nieuw zijn met kaartje….dus bod gedaan, afgewezen en toen werd dat toch geaccepteerd want er bleek een krasje op te zitten…dat krasje bleek een mega kras te zijn en ook nog erg in het zicht…. -O- m’n schoenmaker denkt niet dat ie ze weg krijgt dus laten weten aan de verkoopster dat ik dan de prijs te hoog vind…. Krijg ik een berichtje dat ze nieuw duur zijn en dat ze die kras niet gezien had en dat het ook geen maat 41 is maar een 40… |o schiet mij maar lek….

leeslampje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-22 21:18

Sommige kopers…

Ik heb nu ook weer wat raars aan m’n broek hangen. Een vrouw die klaagt over een shirtje dat idd meer gebruikssporen bevat dan in de advertentie stond (stom van me, normaal check ik het goed). Maar ze heeft wel de koop al bevestigd/voltooid zeg maar. Zouden jullie daar nog wat mee doen? Ze heeft wel een punt, maar ja, had dan een geschil geopend ipv de goede ontvangst te bevestigen :')

CastaMickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-22 21:23

Aanbieden om een deel via paypal terug te betalen?

leeslampje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-22 21:26

Heb ik niet, en ik ga het ook niet voor haar aanmaken. Je brengt me wel op een idee: ik kan wel wat naar haar overmaken. Of is dat onveilig?

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-22 21:29

Nee zou ik doen, of gewoon het hele bedrag overmaken.

leeslampje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-22 21:30

Thx, ga ik dat aanbieden :j

CastaMickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-22 23:10

Het hele bedrag zou ik dan weer niet doen, zij kiest ervoor om op ''alles oké'' te klikken. Jij bent wel je item kwijt en ze heeft je niet de kans gegeven om dat item terug te krijgen op deze manier. Een deel terugbetalen vind ik in dit geval heel schappelijk.

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-22 07:04

Pff, hier voor het eerst iets dat niet wordt opgehaald denk ik. Ze is ook voor het laatst gezien 2 weken geleden. :\

leeslampje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-22 09:30

CastaMickey schreef:
Het hele bedrag zou ik dan weer niet doen, zij kiest ervoor om op ''alles oké'' te klikken. Jij bent wel je item kwijt en ze heeft je niet de kans gegeven om dat item terug te krijgen op deze manier. Een deel terugbetalen vind ik in dit geval heel schappelijk.

Ik stelde idd een deel terugbetalen voor, ging ze mee akkoord gelukkig :)

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-22 11:50

Netjes opgelost +:)+

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-22 16:21

Alja schreef:

Misschien omdat je wel op Vinted kan kijken maar niet een pakketje kunt afgeven als je zit te poepen.