Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Alja schreef:Ik heb nu al twee dagen dat er mensen niet versturen terwijl ze heel vaak online zijn, vraag me dan echt af waarom ze niet versturen….
Ook een br jasje ontvangen, ze vroeg 5 euro en hij was in goede staat stond erbij.
Kreeg ik hem binnen, is de zak aan beide kanten uitgescheurd.
Dus ik stuur de verkoopster een bericht en ze had het niet gezien maar eigenlijk vond ze dat ik niet mocht zeuren want ik had hem toch goedkoop.
Maar goed, zij vroeg zelf 5 euro, het is niet dat ik heb afgedongen naar die prijs.
Gister ermee naar de kleermaker geweest en die zei dat de zak wel vaker was gemaakt omdat er een hele andere kleur draad opzat dan de rest van de jas.
Verkoopster wil me met 1 euro tegemoet komen
Moestuin schreef:Ik veronderstel dat het geen vettige pizza doos is/was maar een doos die rond een diepvriespizza zitDie zijn gewoon proper.
CastaMickey schreef:Het hele bedrag zou ik dan weer niet doen, zij kiest ervoor om op ''alles oké'' te klikken. Jij bent wel je item kwijt en ze heeft je niet de kans gegeven om dat item terug te krijgen op deze manier. Een deel terugbetalen vind ik in dit geval heel schappelijk.