Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-21 01:22

Weer 6 handdoeken vuil.3 handdoeken per persoon en dat bijna elke dag,waarom?Ik was nu 1 keer per week alle handdoeken en op is op.Ben gekke Henkie niet.

wyoming

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-21 09:21

Dat ik in mijn kind vrije weekenden altijd wordt wakker gekrijst door de onder buur kinderen. Jeetje wat kunnen die krijsen. (Het zijn er 5 waarvan 4 meisjes)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-21 11:11

Achterbakse wijven acties :r

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-21 11:19

Academici die zichzelf te serieus nemen en iedere 0,000038 FTE functie op hun "cv" (lees: programma voor een conferentie :roll: ) willen hebben. :x

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-21 11:34

Dat ik vannacht 1 glaasjealcohol gehad heb en m'n hele stoelgang gelijk in de war is. Well snel genezen van sterke drank dus. Maar was wel gezellig en moet nog slapen hahaha

Fearn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-21 13:39

Dat de bonusaanbiedingen bij de albert heijn zo onduidelijk zijn.. ik had 2 producten dubbel gepakt omdat het 1+1 gratis zou zijn (bijvoorbeeld vega beleg omdat 't de week van vegetarisch eten is) maar dan wordt het niet verrekend bij het afrekenen.. blijkt dan net een bepaald merk/product er niet bij te horen :\

Doe dan gewoon alle merken van die productcategorie in de bonus..

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-03-21 13:42

IsaCalixa schreef:
Dat de bonusaanbiedingen bij de albert heijn zo onduidelijk zijn.. ik had 2 producten dubbel gepakt omdat het 1+1 gratis zou zijn (bijvoorbeeld vega beleg omdat 't de week van vegetarisch eten is) maar dan wordt het niet verrekend bij het afrekenen.. blijkt dan net een bepaald merk/product er niet bij te horen :

Tip: bekijk de aanbieding in de AH app. Daar staan alle producten erbij die onder de aanbieding vallen :)

Fearn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-21 13:46

xPabloBokt schreef:
IsaCalixa schreef:
Dat de bonusaanbiedingen bij de albert heijn zo onduidelijk zijn.. ik had 2 producten dubbel gepakt omdat het 1+1 gratis zou zijn (bijvoorbeeld vega beleg omdat 't de week van vegetarisch eten is) maar dan wordt het niet verrekend bij het afrekenen.. blijkt dan net een bepaald merk/product er niet bij te horen :

Tip: bekijk de aanbieding in de AH app. Daar staan alle producten erbij die onder de aanbieding vallen :)

Oh, thanks voor de tip! :) Ga ik de volgende keer doen.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-21 13:50

Ik heb hetzelfde regelmatig bij de AH, ik geef het dan terug bij de service balie overigens. Niet in de aanbieding? Dan hoef ik het niet :')

Wat ik nog erger vind is dat ze heel vaak lege vakken hebben bij die aanbiedingen.
Ik ga dus tegenwoordig de meeste tijd naar een andere supermarkt.

Ik erger mij aan mijn uitstel gedrag.

Justme_Lisaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-21 15:32

Dat ik al mijn doppers weg heb kunnen gooien, omdat ik erachter kwam dat die plastic ring bear vies was geworden. Uit ellende overgestapt op de chilly’s bottels, gelijk 4 van gekocht met wat dingen voor erbij. Dag €100,- _-:(

marley93

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-21 15:37

Justme_Lisaa schreef:
Dat ik al mijn doppers weg heb kunnen gooien, omdat ik erachter kwam dat die plastic ring bear vies was geworden. Uit ellende overgestapt op de chilly’s bottels, gelijk 4 van gekocht met wat dingen voor erbij. Dag €100,- _-:(

Hoezo heb je er gelijk 4 gekocht?

Ik erger me aan het weer. Het is droog en af en toe zon, maar ik wil gewoon 20/23 graden. Lekker weer in een shirtje naar buiten. {:}

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-21 15:39

Justme_Lisaa schreef:

Dopper verkoopt toch ook gewoon losse onderdelen?

Justme_Lisaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-21 16:00

marley93 schreef:
Justme_Lisaa schreef:

Hoezo heb je er gelijk 4 gekocht?

Ik erger me aan het weer. Het is droog en af en toe zon, maar ik wil gewoon 20/23 graden. Lekker weer in een shirtje naar buiten. {:}

Omdat ik zeker wil zijn dat ze goed schoon zijn ed, zodat ik er ook standaard 1 naast m’n bed heb staan en reserve.

Dopper verkoopt idd ook reserve onderdelen, maar dat neem het probleem van het moeilijke te bereiken plekken schoonmaken niet weg. Ik hoop dat met de losse rubber oa op te lossen met de chilly

saskiaojan

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-21 18:12

Dat ik me aangemeld heb voor stembureaulid en nu dus word verwacht van 7.00 tot 23.00 op het stembureau.... ik dacht dat het een dagdeel zou zijn.

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-21 18:27

saskiaojan schreef:
Dat ik me aangemeld heb voor stembureaulid en nu dus word verwacht van 7.00 tot 23.00 op het stembureau.... ik dacht dat het een dagdeel zou zijn.

Zo dat is een behoorlijke zit, zou ik ook van balen.

Mijn bestelde eten is te laat.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-21 18:28

Mensen met parkeerwachterssyndroom.

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-21 19:33

saskiaojan schreef:

Verwachten ze serieus dat jij daar 16 uur gaat zitten? Volgens mij mag dat niet eens.

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-21 19:34

Amandavd schreef:
saskiaojan schreef:

Verwachten ze serieus dat jij daar 16 uur gaat zitten? Volgens mij mag dat niet eens.

Dat is helaas heel normaal voor het zitten bij een stembureau. En dan soms geen tot een hele lage vergoeding ervoor krijgen.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-21 19:35

saskiaojan schreef:

Serieus? Ik zou me direct weer afmelden.

saskiaojan

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-21 19:36

Jup... speciaal een dag voor vrijgenomen, dacht laat ik eens iets goeds doen voor de maatschappij, nou jullie zullen snappen dat dat eenmalig is...

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-21 19:37

Ik heb er over getwijfeld om mij aan te melden. Nu ik dit lees wel blij dat ik het niet gedaan heb. Momenteel trek ik dat echt niet.

Sterkte woensdag Saskia, zet hem op!

saskiaojan

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-21 19:37

_San87_ schreef:
saskiaojan schreef:

Heb ik over gedacht maar dat kan ik toch ook niet, iets met verantwoordelijkheid.

saskiaojan

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-21 19:38

Ineke2 schreef:
Ik heb er over getwijfeld om mij aan te melden. Nu ik dit lees wel blij dat ik het niet gedaan heb. Momenteel trek ik dat echt niet.

Sterkte woensdag Saskia, zet hem op!

Dankjewel, mijn zus doet dit ook, maar die hebben een schema, met pauzes ed...... dus het kan ook anders.

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-21 19:38

Nayomie schreef:
Amandavd schreef:

Dat is helaas heel normaal voor het zitten bij een stembureau. En dan soms geen tot een hele lage vergoeding ervoor krijgen.

Misschien dat dat de gewoonte is maar normaal vind ik het niet.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-21 19:41

saskiaojan schreef:
_San87_ schreef:

Heb ik over gedacht maar dat kan ik toch ook niet, iets met verantwoordelijkheid.

Even een berichtje doen dat je de 'werktijd' niet in kunt passen en dat je daarom maximaal x aantal uren beschikbaar bent?