Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
IsaCalixa schreef:Dat de bonusaanbiedingen bij de albert heijn zo onduidelijk zijn.. ik had 2 producten dubbel gepakt omdat het 1+1 gratis zou zijn (bijvoorbeeld vega beleg omdat 't de week van vegetarisch eten is) maar dan wordt het niet verrekend bij het afrekenen.. blijkt dan net een bepaald merk/product er niet bij te horen![]()
Doe dan gewoon alle merken van die productcategorie in de bonus..
xPabloBokt schreef:IsaCalixa schreef:Dat de bonusaanbiedingen bij de albert heijn zo onduidelijk zijn.. ik had 2 producten dubbel gepakt omdat het 1+1 gratis zou zijn (bijvoorbeeld vega beleg omdat 't de week van vegetarisch eten is) maar dan wordt het niet verrekend bij het afrekenen.. blijkt dan net een bepaald merk/product er niet bij te horen![]()
Doe dan gewoon alle merken van die productcategorie in de bonus..
Tip: bekijk de aanbieding in de AH app. Daar staan alle producten erbij die onder de aanbieding vallen
Justme_Lisaa schreef:Dat ik al mijn doppers weg heb kunnen gooien, omdat ik erachter kwam dat die plastic ring bear vies was geworden. Uit ellende overgestapt op de chilly’s bottels, gelijk 4 van gekocht met wat dingen voor erbij. Dag €100,-
marley93 schreef:Justme_Lisaa schreef:Dat ik al mijn doppers weg heb kunnen gooien, omdat ik erachter kwam dat die plastic ring bear vies was geworden. Uit ellende overgestapt op de chilly’s bottels, gelijk 4 van gekocht met wat dingen voor erbij. Dag €100,-
Hoezo heb je er gelijk 4 gekocht?
Ik erger me aan het weer. Het is droog en af en toe zon, maar ik wil gewoon 20/23 graden. Lekker weer in een shirtje naar buiten.
Amandavd schreef:saskiaojan schreef:Dat ik me aangemeld heb voor stembureaulid en nu dus word verwacht van 7.00 tot 23.00 op het stembureau.... ik dacht dat het een dagdeel zou zijn.
Verwachten ze serieus dat jij daar 16 uur gaat zitten? Volgens mij mag dat niet eens.
_San87_ schreef:saskiaojan schreef:Dat ik me aangemeld heb voor stembureaulid en nu dus word verwacht van 7.00 tot 23.00 op het stembureau.... ik dacht dat het een dagdeel zou zijn.
Serieus? Ik zou me direct weer afmelden.
Nayomie schreef:Amandavd schreef:
Verwachten ze serieus dat jij daar 16 uur gaat zitten? Volgens mij mag dat niet eens.
Dat is helaas heel normaal voor het zitten bij een stembureau. En dan soms geen tot een hele lage vergoeding ervoor krijgen.