Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
DiscoDipp schreef:Klagen mag ze, natuurlijk. Maar waar kom je dan? Wordt het dan beter? Komen ze dan aan je deur je iets anders aan bieden? Als iemand zich ergert aan het feit dat je te weinig krijgt ten opzichte van anderen dan kun je beter iets ondernemen lijkt mij.
LiannePuthzy schreef:Rambogirl schreef:waar zoek je een stage in dan? En in welke omgeving?
Ik erger me aan dat ik vanmorgen echt te lekker in t bed van mn vriend lag en dus te laat was op mn werk. Hij was al om 5 uur aan t werk, maar dat kussen ruikt dan ook zo lekker naar hem![]()
Het liefst een kleinschalig productiebedrijf in de levensmiddelen (zoals een bierbrouwerij of koffiebranderij) maar ik heb nu al een paar keer als antwoord gekregen dat bedrijven geen stagiaires aannemen vanwege Corona en de ruimte waarover ze beschikken. Als het natuurlijk echt niet anders kan is een grootschalig bedrijf ook prima. Ik zoek in de buurt van broek in waterland/Amsterdam/Monnickendam ect) Heb nog van enkele bedrijven geen reactie gehad (ook grote bedrijven)
_San87_ schreef:DiscoDipp schreef:Hier dacht ik dus ook aan.
Vriendin van mij heeft 2 honden, 2 katten, huur, rekeningen etc etc en die krijgt soms nog minder dan 1100.
Maar even dat ter zijde. Dan heb je in mijn ogen 3 opties.
Of je gaat gewoon meer werken
Of je gaat met de baas praten
Of je zoekt ander werk
Ik wil niet vals zijn of je aanvallen oid. Maar ik zie je vaker over dit soort dingen posten, maar heb niet het idee dat je er iets mee doet. In mijn ogen is dit iets meer dan alleen ‘waar heb je je vandaag aan geërgerd’.....
@_San87_: Klagen mag ze, natuurlijk. Maar waar kom je dan? Wordt het dan beter? Komen ze dan aan je deur je iets anders aan bieden? Als iemand zich ergert aan het feit dat je te weinig krijgt ten opzichte van anderen dan kun je beter iets ondernemen lijkt mij.
Dat is toch het hele idee van dit topic, je ergernissen van vandaag uitspreken? Of lees ik verkeerd.
Boompje1985 schreef:FrNo schreef:Dit
[ [url=m/yzX67X.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik zie het niet? Mist een ijzer? Mocht niet op de wei? Staat aan verkeerde kant van het draad? Ik ben nieuwsgierig geworden...
Lestrange01 schreef:Ik moet volgende week dinsdag van 7 uur tot 5 uur werken... 10 uur lang.
En dan zullen de meeste mensen hier vast zoiets hebben van "nou en dat is normaal stel je niet zo aan."
Maar met chronisch pijn is dat gewoon... zeer poedersuiker. Mijn pijn wordt het ergst op momenten dat ik rust, dus wanneer ik thuis kom en op bed ga liggen dan weet ik al hoe al mijn gewrichten gaan branden en dit niet meer ophoud voor de twee dagen daarna.
Ik zal wel extra tramadol nemen, maar dat haalt ook niet alles weg. Maar ik wil dit liever ook niet aangeven bij mijn baas want hij is een onvriendelijke banketstaaf en ik weet zeker dat hij dan mijn contract dan al helemaal niet gaat verlengen. Het liefst zou ik nooit langer dan 8 uur achter elkaar willen werken, met af en toe een uitzondering van 9 uur. 10 is gewoon niet te doen
Ik wil gewoon geen pijn hebben..
(En ja, daar erger ik me nu al aan)
Sodera schreef:Lestrange01 schreef:Ik moet volgende week dinsdag van 7 uur tot 5 uur werken... 10 uur lang.
En dan zullen de meeste mensen hier vast zoiets hebben van "nou en dat is normaal stel je niet zo aan."
Maar met chronisch pijn is dat gewoon... zeer poedersuiker. Mijn pijn wordt het ergst op momenten dat ik rust, dus wanneer ik thuis kom en op bed ga liggen dan weet ik al hoe al mijn gewrichten gaan branden en dit niet meer ophoud voor de twee dagen daarna.
Ik zal wel extra tramadol nemen, maar dat haalt ook niet alles weg. Maar ik wil dit liever ook niet aangeven bij mijn baas want hij is een onvriendelijke banketstaaf en ik weet zeker dat hij dan mijn contract dan al helemaal niet gaat verlengen. Het liefst zou ik nooit langer dan 8 uur achter elkaar willen werken, met af en toe een uitzondering van 9 uur. 10 is gewoon niet te doen
Ik wil gewoon geen pijn hebben..
(En ja, daar erger ik me nu al aan)
Is er een manier om je dienst te verdelen? Dus bijv collega pakt jouw halve dienst en jij pakt die van hem/haar op een ander moment?
Ik vind sowieso 10 uur werken lang....
Ik deed het bij mijn zaterdagbaantje ook altijd maar het is wel heftig, vooral als je dus niet helemaal gezond bent...
Marije_1997 schreef:Marcella schreef:Vraag mij af hoe het kan dat ik van 1100 euro kan leven. Huur 600 ongeveer en 2 verwende katten onbeperkt brokken en 2x per dag natvoer. Heb wel een moestuin en maak mijn eigen groente in.
Ik heb dan ook nog een auto waar iedere week (er is iets niet goed dus daar moet even naar gekeken worden) zo'n 50 euro in gaat. En natuurlijk verzekering en wegenbelasting. Zorgverzekering abonnementen. En een paard is gewoon niet goedkoop.
Marcella schreef:Ik erger mij aan het feit dat ik graag een paard zou willen, maar niet kan wegens chronische luchtweg problemen.