Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
MoniqueT schreef:Ik zie enorme exportmogelijkheden voor de druiventelers in onze regio. Spaanse rode wijn uit ons gebied is vooral bekend om zijn intens donkere kleur omdat ze dicht bij de grond groeien op hele warme bodem. Het meeste gaat naar Frankrijk om daar te mengen met de wijnen om de kleur te verbeteren.
Maar medicinaal gebruik: top! Inkomsten zijn zeer welkom!
Pandora2 schreef:MoniqueT schreef:Ik zie enorme exportmogelijkheden voor de druiventelers in onze regio. Spaanse rode wijn uit ons gebied is vooral bekend om zijn intens donkere kleur omdat ze dicht bij de grond groeien op hele warme bodem. Het meeste gaat naar Frankrijk om daar te mengen met de wijnen om de kleur te verbeteren.
Maar medicinaal gebruik: top! Inkomsten zijn zeer welkom!
Laat maar komen, die flessen rode wijn van bij jullie !![]()
Of wij komen jullie kant op, dat is ook een optie
secricible schreef:Thioro schreef:Moet het dan niet wat geconcentreerder zijn dan wijn? (Heb ook nog oude jenever liggen, knock out gegarandeerd bij voldoende inname).
nee, daar zit dat stofje dan weer niet in, jij begrijpt er echt niks van
Astorga schreef:Interessante optie die resveratrol. Nu hopen dat vervolgonderzoek net zo hoopvol is.
Hoeveel rode wijn moet je drinken voor een werkzame dosis?
rien10 schreef:Zo, ik ben wakker. Gisteren een fles rosé soldaat gemaakt. Nu eindelijk uit de veren.
Ha ha, nee hoor. Zat om 07:45 al op pony beest. Lekker gereden.
Ff een zwager update: hij is nu definitief naar de verpleegafdeling. Gesprekken met diëtiste gehad. Hij is vegetariër, ik weet niet of alle Corona herstellenden een diëtiste aan het bed krijgen? Hij is aan het oefenen met de fysiotherapeut. Met micro-stapjes gaat het vooruit. Maar, hij gaat vooruit. Hij heeft veel post gehad, maar is te moe om het allemaal open te maken en te lezen. Geeft niks, dan maar iedere dag 2 of 3 openmaken, heb je er lang plezier van. Hij gaat binnenkort naar een verzorgingshuis om te revalideren. Als hij eenmaal "goed op de rit" is, is er geen reden meer om hem in een ziekenhuis te houden. Hij is niet meer ziek. Alleen vreselijk verzwakt.
Janneke2 schreef:"In de zorg" meldde de nos donderdag om 14.07
zijn 13.884 medewerkers besmet,
leeftijd tussen 18 en 69 (! J.)
werkzaam binnen en buiten het ziekenhuis
458 moest worden opgenomen (3%)
9 van hen stierven.
Bij deze cijfers zijn nog veel vragen te stellen.
Citaat:De GPD plaatste een interview met een arts die compleet vertrouwen heeft dat het hele team de procedures keurig doorliep, maar hij (hulde...!) fietste van en naar het ziekenhuis, mogelijk zat ? daar de kneep.
Citaat:Wat bedoel je met deze zin? Was deze arts wel besmet of juist niet?
rien10 schreef:Ik krijg net een whatsappje van mijn schoonzus. Hij heeft zelf! twee boterhammen (zonder korst) gegeten. Man, dat je met zoiets blij kan zijn. Hij gaat echt vooruit. Iedere dag een beetje beter, dan kom je er wel.