Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
mvdende schreef:Aan het kijken of ik nog een leuke camping in Nederland kan vinden. Maar dat is niet makkelijk. Zelfs als je je aankomst en vertrek data invult komen er opties uitrollen terwijl die "gewoon" al volgeboekt zijn.
Ik zoek een middel groot park, honden toegestaan, van 31-14 augustus, liefst aan het water waar we kunnen zwemmen. Max €250 per 2 weken.
moonsparkle schreef:mvdende schreef:Aan het kijken of ik nog een leuke camping in Nederland kan vinden. Maar dat is niet makkelijk. Zelfs als je je aankomst en vertrek data invult komen er opties uitrollen terwijl die "gewoon" al volgeboekt zijn.
Ik zoek een middel groot park, honden toegestaan, van 31-14 augustus, liefst aan het water waar we kunnen zwemmen. Max €250 per 2 weken.
Kun je niet beter kijken voor september? Dan is het misschien rustiger en goedkoper.
lenaa_tje schreef:De laatste schoolvakantie eindigt 30 augustus dus dat is heel bijzonder.
17 augustus moet alleen noord weer beginnen
mvdende schreef:lenaa_tje schreef:De laatste schoolvakantie eindigt 30 augustus dus dat is heel bijzonder.
17 augustus moet alleen noord weer beginnen
Ik heb al 3 keer in de laatste 2 weken van augustus meegemaakt dat de camping verlaten was, restaurant dicht enz. Daar heb ik gewoon geen zin meer in. Een ezel stoot zich in dit geval 3x aan dezelfde steen, maar geen 4e x meer!
BloemBloem schreef:lenaa_tje schreef:Vind haar reactie anders niet veel anders dan van de meeste Nederlanders. Zo interviewde ze op de radio Nederlanders die naar Barcelona zouden vliegen. De meeste gingen gewoon En hadden het niet zien aankomen.
Ook bij Kroatië was dat zo.
Zijn er ook heel veel die via Barca verder reizen hezowel per vliegtuig als cruiseschip.
Hier knijp ik hem ook nog steeds ondanks dat er in ons gebied (300km vanaf Barca) niets aan de hand is.
Als backup kunnen we anders naar Italië.
Mensen die ons egoïstisch vinden, heb ik echt niets mee..... Ben veiliger daar dan hier lekker hutjemutje.
mvdende schreef:Zeker nu uit Nederlands onderzoek is gebleken dat een mondkapjes plicht helemaal niet nodig is. Anders had het OMT wel anders besloten.
elnienjo schreef:Toch vreemd dat onderzoeken vanuit andere landen anders uitwijzen.
Nederland is hier de vreemde eend in de bijt.
Straks komt Nederland nog op de oranje/rode lijst van andere landen als we hier zo eigenwijs blijven.
elnienjo schreef:mvdende schreef:Zeker nu uit Nederlands onderzoek is gebleken dat een mondkapjes plicht helemaal niet nodig is. Anders had het OMT wel anders besloten.
Toch vreemd dat onderzoeken vanuit andere landen anders uitwijzen.
Straks komt Nederland nog op de oranje/rode lijst van andere landen als we hier zo eigenwijs blijven.
moonsparkle schreef:@mvdende ik weet dan niet waar je heen gaat maar ik ben drie keer in september(let op september niet augustus) wezen camperen, als we gaan maken we roadtrip dus uiteenlopende plekken), het weer was schitterend zelfs de temperaturen in de Dolomites en je zult het misschien niet geloven maar alles was gewoon open.
elnienjo schreef:mvdende schreef:Zeker nu uit Nederlands onderzoek is gebleken dat een mondkapjes plicht helemaal niet nodig is. Anders had het OMT wel anders besloten.
Toch vreemd dat onderzoeken vanuit andere landen anders uitwijzen.
mvdende schreef:moonsparkle schreef:@mvdende ik weet dan niet waar je heen gaat maar ik ben drie keer in september(let op september niet augustus) wezen camperen, als we gaan maken we roadtrip dus uiteenlopende plekken), het weer was schitterend zelfs de temperaturen in de Dolomites en je zult het misschien niet geloven maar alles was gewoon open.
1x camping Hengelhoef in België (juist, daar ga (??) Ik vrijdag weer heen)
1x camping in Guillestre in Frankrijk. Die spande echt de kroon. Grote camping van meer dan een paar honderd plaatsen en misschien nét 20 plekken ofzo bezet. Laatste week augustus was dat.
1x camping de berkt laatste week van augustus, restaurant was dicht, je kon er alleen nog frituur halen. Na 2x frituur was ik het zat. Als ik de hoofdprijs betaal omdat het nog in de zomervakantie is, dan verwacht ik ook dat alle faciliteiten open zijn!
Dat het weer in bijvoorbeeld de Dolomieten nog goed was, kan ik me voorstellen. Hetzelfde geld voor bijvoorbeeld Frankrijk.
Maar in Nederland is het weer vaak niet zo stabiel en regent het toch wel een aantal keer per week. Daarnaast loopt de temperatuur heel snel terug, is alles een stuk vochtiger doordat het dauwpunt lager ligt enz.