Ik moet ook eerlijk zeggen dat mijn schoonouders ook gewoon oud zijn.
Oud qua leeftijd maar ook nog qua gedrag.
Als je daar het huis binnen loopt is het alsof je een tijdmachine uit loopt die je zo terug naar de jaren 70 heeft gebracht

Het huis is praktisch in museum (geen grapje overigens, toen wij een paar jaar geleden in het Veenpark waren zagen wij een x aantal musuemstukken in de huisjes staan die bij mijn schoonouders ook gewoon nog in huis staan

)
Maar daar staat tegen over dat mijn ouders niet "oud zijn" qua gedrag en stijl, juist heel modern, en toch geeft mijn broertje exact hetzelfde aan als mijn vriend.
Dus helemaal aan gedrag kan je het niet wijten

(Ik herken het verhaal van mijn broertje overigens niet, maar ik was dan ook niet het nakomelingtje

)
Iedereen moet het ook lekker zelf weten, net als dat iedereen het zelf moet weten of ze überhaupt aan kinderen beginnen, zolang ik er niet mee wordt lastig gevallen vind ik alles best

Buurvrouw heeft mij haar kleinkinderen krijsje 1.0 en krijsje 2.0 horen noemen (wij zaten beide in de tuin, ik had niet door dat ze er was)
Ze doet nu erg koeltjes en wil ook geen pakjes voor ons meer aannemen
Ik persoonlijk, snap haar gedrag niet zo, het is niet als of ze nog langer kan ontkennen dat haar kleinkinderen krijsjes zijn, zeker niet nadat krijsje 1.0 3 weken geleden een mental breakdown kreeg waarbij het om en nabij de 4 uur lang achter elkaar heeft gekrijst en geschreeuwd en gejankt.
Het kind had aan het einde geen stem meer over, moeders had het blaag bij oma gedumpt want die was er klaar mee en oma deed er eigenlijk niks aan behalve laten krijsen, schreeuwen en janken in de tuin.
Heel fijn, lag met migraine op bed maar dat werd niet bepaald minder