Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-20 10:48

Lestrange01 schreef:
Mijn zusje, die een daddy kink heeft en helemaal gek is van ddlg en denkt dat ze een "prinsesje" Is... Heeft nu groen licht gekregen van haar psycholoog om terug te keren naar haar kindertijd. Want die arme, veel te naïeve vrouw denk dat het goed is voor haar trauma's.

Dus nu loopt mijn bijna veertienjarige zusje rond met een fiets speen in haar mond, drinkt uit een flesje ipv een beker en krijgt ze een kartonnen kasteel ding aan haar bed. Mag ze ongegeneerd banketstaaf over hoe ze een stiefvader wil zodat ze "op zijn schoot kan zitten uwu"

En mijn moeder denkt er niets van. Terwijl ik hier echt gewoon dood ga van pure schaamte. Mijn god. Hoe kan dit ooit verantwoord zijn.

Wat ik me afvraag,
Waarom schaam jij je? Loop jij met een speen rond? Zijn er andere mensen dan alleen familie in huis?
Wil ze arm in arm met jou door de stad terwijl ze haar speen in heeft?
Jij loopt toch niet met een speen? Waarom zou jij je dan schamen? Omdat het ongewoon is? Loopt ze huilend met speen over straat?

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-20 10:51

Lestrange01 schreef:
Niobe schreef:

Eh oké. Maar gezien de eerdere verhalen over je zusje, vind ik dit dan wel weer een vooruitgang -O-

Dat is waar, ze wil ons in ieder geval niet meer vermoorden 8-)

Nou zeg dat! Ik moet zeggen dat ik me daar nog best zorgen over gemaakt heb! Maar je zei er een tijd niets meer over, maar bleef wel posten, dus ging er maar van uit dat het nog wel even los liep :=

Maar dit gaat wel weer een héle andere kant op -O-

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-20 11:06

fleurtjeuh schreef:
Lestrange01 schreef:
Mijn zusje, die een daddy kink heeft en helemaal gek is van ddlg en denkt dat ze een "prinsesje" Is... Heeft nu groen licht gekregen van haar psycholoog om terug te keren naar haar kindertijd. Want die arme, veel te naïeve vrouw denk dat het goed is voor haar trauma's.

Dus nu loopt mijn bijna veertienjarige zusje rond met een fiets speen in haar mond, drinkt uit een flesje ipv een beker en krijgt ze een kartonnen kasteel ding aan haar bed. Mag ze ongegeneerd banketstaaf over hoe ze een stiefvader wil zodat ze "op zijn schoot kan zitten uwu"

En mijn moeder denkt er niets van. Terwijl ik hier echt gewoon dood ga van pure schaamte. Mijn god. Hoe kan dit ooit verantwoord zijn.

Wat ik me afvraag,
Waarom schaam jij je? Loop jij met een speen rond? Zijn er andere mensen dan alleen familie in huis?
Wil ze arm in arm met jou door de stad terwijl ze haar speen in heeft?
Jij loopt toch niet met een speen? Waarom zou jij je dan schamen? Omdat het ongewoon is? Loopt ze huilend met speen over straat?

Omdat ik de enige van de familie ben die weet welke seksuele fantasieën mijn zusje aan het uitspelen is onder de mom van "terug gaan naar de kindertijd". Ik heb het uitgelegd aan mijn moeder en die vind het nu ook belachelijk, maarja, de psycholoog die weet er natuurlijk niet vanaf.

Maar goed, ik zal me vast niet van mijn stuk hoeven laten brengen door mijn veertienjarige zusje die nu hardop fantaseert over wat ze wil doen op haar niet bestaande stiefvader's schoot terwijl ze uit een baby flesje drinkt terwijl ik gewoon in rust en stilte mijn avondeten naar binnen wil werken.

Trui

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-20 11:08

Ik vergeet steeds dat dit topic die stomme bug heeft.

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-20 11:10

Lestrange01 schreef:
Niobe schreef:

Dat is waar, ze wil ons in ieder geval niet meer vermoorden 8-)

Nou zeg dat! Ik moet zeggen dat ik me daar nog best zorgen over gemaakt heb! Maar je zei er een tijd niets meer over, maar bleef wel posten, dus ging er maar van uit dat het nog wel even los liep :=

Maar dit gaat wel weer een héle andere kant op -O-

Ja ze is "gelukkig" helemaal van de duistere en gewelddadige kant af. Grappig want nu ontkent ze dat ze überhaupt ooit zo geweest is.
"Vroeger!"
"Mila dit was drie maanden geleden"
"Dat is vroeger!"

Godzijdank gaat ze naar een speciale afdeling om deeltijd te krijgen in maart (na een wachtlijst van 8 maanden).

Sinds een maand of twee is ze helemaal van de prinsesjes en wil ze een "daddy" en nou ja.... allemaal dingen die mij echt door de grond doen zakken... je bent veertien, waaaaarommm. Fantasieën hebben: sure, ga je gang. Maar ik hoef ze echt niet te weten

CalipsoLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-20 11:24

Dat ik gisteren terug kom van mijn werk rond 23u en beide ruiten van de auto zijn ingeslagen op de parking. -O-
Auto naast ons ook, samen met nog 2 andere wagens. Niks gestolen, bij 1 auto de papieren weg, bij de rest zaten ze er allemaal nog in.

Asvinia

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-20 11:25

Iemand die het nodig vond om een racistische grap te maken over Aziaten. Rot. Toch. Op.

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-20 11:27

CalipsoLover schreef:
Dat ik gisteren terug kom van mijn werk rond 23u en beide ruiten van de auto zijn ingeslagen op de parking. -O-
Auto naast ons ook, samen met nog 2 andere wagens. Niks gestolen, bij 1 auto de papieren weg, bij de rest zaten ze er allemaal nog in.

Ohh wat klote zeg.. Kunnen ze verder ook iets met die papieren of?

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-20 11:36

CalipsoLover schreef:

Nou ja zeg :\.

Waarom doen mensen dat toch, snap t oprecht niet.

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-20 11:36

Asvinia schreef:
Iemand die het nodig vond om een racistische grap te maken over Aziaten. Rot. Toch. Op.

MaAr nEDERlaNders ZIjN nIET RaciSTIsCH

-O-

Whale

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-20 11:41

Collega van mn broer zei ook al dat in de trein een Aziatisch meisje raar werd aangekeken. Alsof ze allemaal wandelende coronavirussen zijn :roll:

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-20 12:16

Dat ik gisterenavond met slapen ineens hartkloppingen kreeg blijf het een eng iets vinden. :o

En dat de oudste kat extreem plakkat is, maar ik soms ook nog wat wil doen in huis. Of CV en/of sollicitatiebrief wil updaten, maar dus geen kans krijg. 8)7

Asvinia

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-20 12:29

Foaly schreef:
Asvinia schreef:

MaAr nEDERlaNders ZIjN nIET RaciSTIsCH

-O-

Zijn ze ook zéker niet nee _/-\o_ Dan word ik serieus agressief ook ja :')

Pas toen er geen reactie kwam die ze als positief ervaarde had ze ineens zoiets van: ''GrApJe''. Gewoon nee, houd je mond -O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-20 12:43

0 motivatie om ook maar iets productiefs te gaan doen... ik ben oprecht nog nooit m’n motivatie zo snel voor iets verloren als voor deze baan. -O- :')

Pandora2

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-20 13:23

Waarom liegen sommige mensen toch zo staalhard op een forum :x
Vergeten dat hun andere berichten ook nog te lezen zijn ? :=

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-20 14:11

Pandora2 schreef:
Waarom liegen sommige mensen toch zo staalhard op een forum :x
Vergeten dat hun andere berichten ook nog te lezen zijn ? :=

Ik lees ook eerst alles van mij na voor ik iets plaats _O-
Glapje *D

Ja je hebt gelijk, lees ook regelmatig topics dat ik denk oh, was jij niet degene die :')

Steffi4

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-20 14:26

Dat ik over mijn ex gedroomd heb en die nu blijft rondspoken in mijn hoofd. _-:(
Snap weer even niet waarom ik hem heb laten gaan.
Moest hem dan toch ff opzoeken en zag dat hij net vader is geworden. Slik.

Ben trouwens blij dat hij gelukkig is hoor. Ben zelf ook getrouwd en mama. En dan voel ik me kl* dat ik überhaupt over hem droom (regelmatig) en dan die volgende paar dagen daarop ook aan hem denk. _-:(

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-20 14:43

Twee uurtjes gewerkt, had het naar m'n zin. Natuurlijk voel ik wel dat ik pijn heb maar dat heb ik bij niets doen ook. Op een begeven moment werd ik suf, misselijk, kreeg ik het ijskoud, druk boven m'n wenkbrauwen. Pff … blij dat ik nu thuis ben maar hier word je toch doodmoe van :(

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-20 14:52

Mensen die mij irriteren met het coronavirus.... Want ohjee misschien is dit virus wel dodelijker blablabla nee stik erin laat mij met rust.
Ja het is een virus. Maar elk jaar elke maand elke week elke dag sterven mensen aan andere virussen of bacterien.
Dus nee sorry ik heb geen paniek
Ja vervelend voor de zwakkere mensen, de oudere, de zwangeren, de kinderen etc maar jeetje.... Je kunt het niet echt bepaald stoppen ofzo

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-20 14:57

hagelslag schreef:
Mensen die mij irriteren met het coronavirus.... Want ohjee misschien is dit virus wel dodelijker blablabla nee stik erin laat mij met rust.
Ja het is een virus. Maar elk jaar elke maand elke week elke dag sterven mensen aan andere virussen of bacterien.
Dus nee sorry ik heb geen paniek
Ja vervelend voor de zwakkere mensen, de oudere, de zwangeren, de kinderen etc maar jeetje.... Je kunt het niet echt bepaald stoppen ofzo

Ja, totdat je opa, moeder of broer of zo ziek wordt, zeker.

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-20 15:06

Niet een ergernis, meer iets waar ik om gniffel.

Mensen die hun minishet veulen of harige bospony de meest belachelijke lange namen geven :')
Aeowyn Dragonslayer fan den Bruynen Windt tot den Natten Broecke of zoiets :=
Doe es even normaal.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-20 15:07

Een potentiële koper voor een deken die gewoon weg steeds wel leest maar niet reageerd. Prima gaat ie ergens anders heen. Kan me er zo aan ergeren als mensen wel lezen, maar niet reageren.

Whale

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-20 15:07

Mars schreef:

Mensen die hun minishet veulen of harige bospony de meest belachelijke lange namen geven :')
Doe es even normaal.

Zo'n naam zou ik aan een sportpony nog niet geven :')

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-20 15:09

Mars schreef:

Doe es even normaal.

Mag t wel als het een topsportpaard is :7?

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-20 15:11

_San87_ schreef:
Mars schreef:

Doe es even normaal.

Mag t wel als het een topsportpaard is :7?

Nee! :')

Maar bij zo’n mini of recreatie/modderpony vind ik zo’n mega naam nog belachelijker als bij sportpaarden.