Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Neonlight schreef:Pakketbus aanschaffen.Is niet iets waar Postnl iets aan kan doen. De supermarkt hier in het dorp is sinds mei gesloten, dat was ook het Postnl punt. Pakketjes worden nu 10 kilometer verderop op het punt gedropt, helaas niet het dichtsbijzijnde punt maar ons dorp valt onder die regio.
Marije_jiplover schreef:In het naastgelegen dorp is de supermarkt die pakketpunt was, ook gestopt.
Bij mij op stal was ook nog een pakketpunt in datzelfde dorp, maar doordat die álles kregen, konden ze het eigenlijk niet meer aan, voor de vergoeding die PostNL ervoor biedt.
Dus die hebben besloten om ook te stoppen als pakketpunt.
In mijn eigen dorp zijn nog wel 2 pakketpunten voor PostNL, maar die hebben dus ook de vracht voor het dorp verderop erbij gekregen.
Het is echt veel werk en ze hadden dus tijd te kort om aandacht aan hun normale klandizie (Landwinkel en fouragehandel) van dienst te kunnen zijn, die klanten moesten vaak heel lang wachten.
En aangezien de vergoeding van PostNL meer een soort fooi is dan een fatsoenlijk inkomen, was de keuze voor de eigen winkel en klandizie toch snel gemaakt.
Neonlight schreef:Kun je instellen in de app, als optie bij niet thuis als afgesproken plaats de pakketbus plus locatie.
Neonlight schreef:Kun je instellen in de app, als optie bij niet thuis als afgesproken plaats de pakketbus plus locatie.
Neonlight schreef:Tja, of je past het een en ander aan dat je wel thuis kunt laten bezorgen, of je laat het standaard naar een pakketpunt gaan, of je gaat gewoon naar de winkel. Je kunt wel blijven miepen maar je kunt ook oplossingen zoeken. 25 jaar geleden wisten we niet anders dan dat we naar de winkel moesten gaan.
Wij hebben ook voor oplossingen gezocht toen er het een en ander veranderde.
Sky_As schreef:of je legt je erbij neer dat niet altijd alles voor iedereen beschikbaar is...
mvdende schreef:Neonlight schreef:Tja, of je past het een en ander aan dat je wel thuis kunt laten bezorgen, of je laat het standaard naar een pakketpunt gaan, of je gaat gewoon naar de winkel. Je kunt wel blijven miepen maar je kunt ook oplossingen zoeken. 25 jaar geleden wisten we niet anders dan dat we naar de winkel moesten gaan.
Wij hebben ook voor oplossingen gezocht toen er het een en ander veranderde.
Wel eens geprobeerd?
Is werkelijk waar bijna NIETS meer in een fysieke winkel te krijgen.
Rode microvezeldoekjes? Waar? (En dan uitsluitend rode, niet z'n gemengde kleuren pakket)
Alles is tegenwoordig digitaal online bestellen omdat winkels gewoon nog maar zéér weinig op voorraad hebben.
Dan ontkom je er dus niet aan, om online te bestellen.
Altijd naar postnl punt, prima, maar wél de Plus in het dorp en NIET de Primera een dorp verderop, waarvoor ik de auto moet pakken.
En een pakketbus gaat gewoon NIET. Ik heb GEEN voortuin, nog geen 1cm. Mijn voordeur is direct gemeente grond. En de tuin in is voor de bezorgdiensten gewoon gevaarlijk ivm mijn (waak)hond. En ik ga mijn hond niet de toegang tot de tuin verbieden omdat er wel eens een pakketbezorger kan zijn die de regels aan z'n laars lapt (eerst aanbellen, daarna pakketbus) en die dus zonder aanbellen doodleuk de tuin in komt gelopen. Tis hier Brabant, sowieso hé ik hier al meerdere buren/ mensen uit moeten leggen dat je niet zomaar mijn tuin in kan komen.....
karuna schreef:Thuiszorg eiste destijds rode doekjes voor het toilet, met andere kleuren mochten ze niet schoonmakenelke kleur had zijn eigen schoonmaak plek
karuna schreef:Thuiszorg eiste destijds rode doekjes voor het toilet, met andere kleuren mochten ze niet schoonmakenelke kleur had zijn eigen schoonmaak plek
capopjekop schreef:Hoe erg is het om de auto te moeten pakken?
Als ik jouw klaagzangen op bokt lees denk ik vaak probeer wat meer in mogelijkheden te denken ipv alles wat niet op jouw manier kan. Daar wordt het leven echt een stukje mooier van.
Overigens kun je bij veel winkels ook gewoon kiezen om het op te halen. Bij m'n petsplace is de bodybuilder altijd op. Dus ik bestel online en haal het zelf op. Als die optie er online niet is dan kun je ook bellen en vragen of ze voor je kunnen bestellen
Echwel schreef:banketstaaf sorry
Maar mijn hulp maakt schoon met een schoon doekje
Dat daarna gelijk de was in gaat op 60 graden.
Wn we maken al schoon met desinfectie dus hoe vies is het daarna.
In de keuken gebruik ik nooit doekjes, hooguit eenmalig
Verder altijd wegwerp papieren vochtige doekjes