Ben heel benieuwd wat ik aantref straks als het hopelijk rustiger word.
We wonen in bosrijk gebied dus er zal vast het een en ander om zijn gegaan.
Wij zitten in een woonunit en die voelde we gewoon trillen door de wind

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
magda_90 schreef:zonnebloem18 schreef:Bij ons aan de voorkant is het ook echt niet te doen. Wij logeren vannacht op de slaapkamer van onze dochter aan de achterkant. Daar is het nagenoeg windstil.
Goede. Zitten over na te denken hier ook met matrassen te schuiven. Lig alleen maar te woelen en kan totaal de slaap niet vatten.
Anna79 schreef:Wij zijn aan het verbouwen en het dak is nog niet helemaal klaar. Toen ik gisteravond boven uit het raam keek met een volle windkracht 9/10 zag ik dat er nog wat spulletjes op het dak lagen. Let op het bakje schroeven! Het is geen cm verplaatst, blijkbaar lag het net niet op de wind![ [url=m/w26tp0.jpg]Afbeelding[/url] ]
Anna79 schreef:Weet iemand meer te vertellen over de volgende storm Franklin die eraan komt? Stormchasers?
Waar moet je eigenlijk een boom die op omwaaien staat melden in het weekend? Normaal bij de gemeente. Het niet een drukke weg en ik denk dat de brandweer het smoordruk heeft en hij staat nog. Wat zouden jullie doen?
[ [url=m/hkvs0m.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/G0ymI3.jpg]Afbeelding[/url] ]
JewEmm schreef:Zeker gemeente bellen, want met de windstoten die er weer aan komt gaat dit absoluut gebaar opleveren. Maar als ik dit schema lees heb je de niet-spoed van de brandweer nodig. (0900-0904)
[ [url=m/FSVsnr.png]Afbeelding[/url] ]