Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
carineken schreef:Mijn zus is maandag bevallen. Komen we die middag op bezoek. Vraagt ze aan mij: moet jij eens iets vies zien? Liet ze een foto van de placenta zien. Ziet er wel een beetje ranzig uit.
carineken schreef:Mijn zus is maandag bevallen. Komen we die middag op bezoek. Vraagt ze aan mij: moet jij eens iets vies zien? Liet ze een foto van de placenta zien. Ziet er wel een beetje ranzig uit.
Onali schreef:carineken schreef:Mijn zus is maandag bevallen. Komen we die middag op bezoek. Vraagt ze aan mij: moet jij eens iets vies zien? Liet ze een foto van de placenta zien. Ziet er wel een beetje ranzig uit.
Oh krijg er nu alweer de kriebels van.
Jaren terug was er een programma, geen idee of het over geboortes ging of koken.
Maar was een Engels stel en die bewaarden de placenta voor ik geloof een jaar en serveerde het op de verjaardag van de kleine.
Verwerkt in allerlei hapjes oa paté.
Mn moeder en ik zaten echt te gruwelen bij het idee.
Flynnieman schreef:carineken schreef:Mijn zus is maandag bevallen. Komen we die middag op bezoek. Vraagt ze aan mij: moet jij eens iets vies zien? Liet ze een foto van de placenta zien. Ziet er wel een beetje ranzig uit.
En dan valt een placenta eigenlijk nog mee, komen veel viezere dingen soms uit mensen. Heeft wel een speciale geur, maar dat kan je gelukkig niet ruiken via de foto
.
Ik werk in een pathologie labo, daar komen bv organen binnen waar kanker inzit of allerlei cystes enzo. Het vieste vind ik toch wel een dermoidcyste aan de eierstokken, een bal van soms een kg gevuld met talg en haren, soms zelfs tanden. Of ook een andere cyste van de eierstokken (naam ontgaat me even) gevuld met een soort snot haha, de laatste keer was het zo groot als een basketbal. Helaas geen beeldmateriaal
Flynnieman schreef:carineken schreef:Mijn zus is maandag bevallen. Komen we die middag op bezoek. Vraagt ze aan mij: moet jij eens iets vies zien? Liet ze een foto van de placenta zien. Ziet er wel een beetje ranzig uit.
En dan valt een placenta eigenlijk nog mee, komen veel viezere dingen soms uit mensen. Heeft wel een speciale geur, maar dat kan je gelukkig niet ruiken via de foto
.
Ik werk in een pathologie labo, daar komen bv organen binnen waar kanker inzit of allerlei cystes enzo. Het vieste vind ik toch wel een dermoidcyste aan de eierstokken, een bal van soms een kg gevuld met talg en haren, soms zelfs tanden. Of ook een andere cyste van de eierstokken (naam ontgaat me even) gevuld met een soort snot haha, de laatste keer was het zo groot als een basketbal. Helaas geen beeldmateriaal
Xyris schreef:Zo, mijn broodje was ook snel 'op'![]()
Ik moet nu denken aan de ene foto van mijn moeder haar bevalling van mij die ze liet zien aan me.... Kon zo naar binnen kijkenik voel me op zo'n moment echt psychologisch mishandeld
Onali schreef:
Denk dat jij sowieso te iel bent en een keizersnede zal moeten krijgen Kait.
Gewoon die hele uitdrijving lijkt me helHeb nu met gewone menstruatie al krampen, zijn pijnlijk en hinderend genoeg. Hoef geen weeën te ervaren.
Anoniem schreef:https://www.ad.nl/bizar/doden-krijgen-e ... ~ad80d78a/
Een artikel (met foto's!) over het Ma'nene festival op Sulawesi, waarbij ze overleden personen opgraven en een makeover geven.
Of ze er nou van opknappen?
.
Onali schreef:Anoniem schreef:https://www.ad.nl/bizar/doden-krijgen-e ... ~ad80d78a/
Een artikel (met foto's!) over het Ma'nene festival op Sulawesi, waarbij ze overleden personen opgraven en een makeover geven.
Of ze er nou van opknappen?
Is in het begin van het topic al genoemd.
Alleen de westerse wereld reageert panisch op de dood. In dat deel van de wereld hoort het erbij.
nine1987 schreef:Flynnieman schreef:
.
Ehm.. Maar.. HOE DAN?????