Dat we vandaag wifi in mijn nieuwe huisje geïnstalleerd hebben en ik de router dus een naam mocht geven
[ [url=m/A0MONR.jpg]Afbeelding[/url] ]
Vandaag echt een rotdag gehad, en deze heeft mij weer even goed laten lachen Thanks!
sureido
Geplaatst: 14-12-19 19:57
Lekker in bad met Rituals badschuim na een dagje hollen in de broodjeszaak
Chiave
Geplaatst: 14-12-19 20:18
Fireheart schreef:
Dat we vandaag wifi in mijn nieuwe huisje geïnstalleerd hebben en ik de router dus een naam mocht geven
[ [url=m/A0MONR.jpg]Afbeelding[/url] ]
Kostelijk
Questquedit
Geplaatst: 14-12-19 21:09
Omdat ik: - vanochtend een vos zag - nu een bakje frambozen heb - alleen nog volgende week tentamens hoef te maken en dan eindelijk even helemaal niks kan doen
Omdat ik een gezellige middag/avond heb gehad met vriendinnetje en haar kids.
jumpyhorse
Geplaatst: 15-12-19 11:25
Omdat ik van mijn vader een fokmerrie (die dit jaar niet vol zit) mag lenen en dus rijden en evt ook op wedstrijd uitbrengen, op voorwaarde dat ze braaf is, omdat mijn merrie nu zo ver in de dracht zit dat ze niet gereden kan worden
Omdat een Bokker voor mij naar de Ikea gaat en het artikel bij mij thuis komt brengen.
J0anieke
Geplaatst: 15-12-19 14:08
Omdat ik sinds mijn les op woensdag eindelijk met minder spanning op m'n paard stap waardoor ik geen last meer heb van m'n benen. Kan me daardoor nog beter ontspannen en paardlief loopt daardoor veel beter!
Nieuwe hobby gevonden: zeiken Besteld boek kwam beschadigd aan, super jammer natuurlijk maar ik krijg 50% van het bedrag teruggestort! Omruilen is teveel gedoe want zit in het buitenland dus was bang dat ze er niks aan konden doen voor me. En een restaurant waar ik super graag eens wilde eten maar waar het ook ontzettend tegenviel, biedt ons nu hetzelfde gerecht aan maar dan gratis. Was natuurlijk niet mijn intentie toen ik een iets wat negatieve review schreef, dus eigenlijk is het wel sneu dat iedereen tegenwoordig zo bang is voor slechte recensies.