Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
SophievdV schreef:Toen ik 18 was en een leuke jongen, die bezet was, tegen kwam riep ik naar mijn vriendinnen "Alles kan kapot!". En ik kreeg gelijk. Altijd.
Het is mij ook wel eens overvallen. Dan wilde ik verder niks en dacht toen juist dat het wel prettig was dat hij bezet was, want dan hoefde ik mij in ieder geval geen zorgen te maken dat hij meer zou willen dan alleen praten op een feestje. Bleek toch anders te zijn. Die jongen woonde toen net samen met zijn vriendin. Ik was hoogstverbaasd en mijn vriendin, die bevriend met het stel was, was onwijs kwaad op mij. Terwijl ik dus echt niks wilde. Heel akward.
Sindsdien vind ik dat je van bezette mannen (of vrouwen) af moet blijven. Ook als je weet dat relatie slecht gaat. Misschien wel juist dan. Ik weet ook wel dames die achter mijn ex aan zaten.. die kon ik echt wel neerhalen. Wat een valse wijven. Bah bah.
Cer schreef:Ohh ja Goof!! Hoe was het??
Robijntjah schreef:Ik heb ook geleerd dat het heel veel zegt als iemand relatie na relatie vreemd gaat en dat je dan redelijk naïef bent als je denkt ‘bij mij is het vast anders’