Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Youknowme

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-18 10:07

Klinkt goed Yvanka!

Mijn ex heeft een affaire gehad en zij wist van mij. Hoe kan je he....

Ik zit dus ook op tinder maar ik ben volgens mij de vrouwelijke flessuh en krijg maar geen matches haha. Of ze zeggen niks of ze willen alleen seks.

Heb 1 date gehad, ik was zo nerveus maar was wel gezellig. Van beide kanten voor herhaling vatbaar, althans dat zei hij.. Maar toen kwamen de smoesjes en kon hij steeds niet. Gister afgesproken en had al zn onderbuik gevoel, hij appte terwijl ik net klaar zat dat hij het toch niet zag zitten. Ik denk dat ik het wel 5 keer aan hem gevraagd had of zijn interesse wel juist was maar toch niet eerlijk willen zijn. Zo zonde van Mn energie geweest.......

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-18 10:17

Volgens mij is de discussie over 'de foute vrouw' al een paar keer eerder gevoerd op bokt.. :')

Jammer is dat YouKnowme.. ik vind dan ook altijd dat ze dat gewoon meteen moeten zeggen... hoe moeilijk kan het zijn :?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-18 10:54

Mijn ex en een van mijn ‘beste vriendinnen’ rommelden al enige tijd aan...
daar snap ik nog steeds niks van en eigenlijk vind ik dat maar goed ook :+

Ben wel blij te merken dat dat niks met mijn vertrouwen richting vriendlief en vriendinnen van nu heeft gedaan :)

Jibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-18 11:05

Goof, gefeliciteerd met je huwelijk! ^&+ Ik hoop dat je een fijne dag hebt gehad, ondanks het gemis van je oma.

Vreemdgaan keur ik ook niet goed, maar mijn kijk erop is wel wat milder. Soms is niets wat het lijkt en het is makkelijk om te oordelen van buitenaf. Wellicht heeft dat te maken met het feit dat ik hier rondloop door zo'n 'misstap'. Helaas heeft het wel mijn vertrouwen in mannen beïnvloed.

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-18 11:11

Ohh ja Goof!! Hoe was het??

Ja ik ben er ook wat milder in.. :) Niet dat het okee is, maar je weet nooit het hoe en waarom. En het is nog steeds iets tussen die twee mensen. Een derde partij aanwijzen is vaak wel makkelijk maar in basis begint het bij het koppel

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-18 11:32

Ik heb ook een poos iets met een getrouwde man gedaan.. En ja, het klopt niet, maar in zijn geval begreep ik het heel goed. Hun relatie was goed, ze hadden een zoon, enkel qua sex was het niks meer... Daarvoor hebben ze relatietherapie gedaan, zij is bij een seksuoloog geweest enz. Ga je dan uit elkaar alleen omdat de sex er niet meer is? Hij was dus eerlijk naar haar, dat als zij het hem niet wou geven hij het wel ergens anders zou halen en dat deed ie.

In de basis zeg ik, als je relatie niet goed is, ga uit elkaar en zoek het dan pas bij een ander.. Maar vooral voor mannen is het soms heel lastig om bij je vrouw weg te gaan (dankzij het fantastische systeem van alimentatie en geëmancipeerde vrouwen :+ ) Dus ja, ik begrijp het soms wel..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-18 11:35

Ik sta er ook niet enkel zwart wit in, soms kom je er pas achter dat je relatie toch niet zo goed in elkaar steekt als je dacht wanneer er al het een en ander speelt. Ik zou alleen zelf nooit tot actie over gaan en als ik daar op enig moment achter kom eerst energie steken in het kijken of er nog iets te redden valt voor ik met andere eventuele gevoelens iets zou doen.

Maar dat is wat bij mij past.

Youknowme

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-18 12:27

Onze relatie was niet goed, zijn collega ving hem op. En ja ik snap goed dat er dan wat kan groeien, ik heb mijn ex meerdere malen gevraagd “heb je een ander” oid, ik heb haar zelfs aan de telefoon gehad en nog was het gewoon een collega. Als hij naast mij in bed lag apte hij haar, hij kwam op onze afspraken niet opdagen want zat bij haar. Verder geloof ik niet geheel in monogamie, vind het alleen achterbaks als het gepaard gaat met veel liegen etc.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-18 13:04

Mijn man woonde nog samen toen we elkaar leerden kennen. Zij had hem bedrogen, daar was hij toen net een paar weken achter. Ik denk dat die relatie zonder mij ook wel stuk was gegaan, ik heb het alleen wat versneld. Een week na onze ontmoeting heeft hij haar uitgegooid.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-18 13:16

Vind ik ook wel een ander verhaal eigenlijk...

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-18 14:09

Mn vriend woonde ook nog samen toen we elkaar leerden kennen. Er was geen bedrog in het spel maar de relatie was slecht. Ze waren al snel uit elkaar daarna.
Inmiddels gaan we vandaag een nieuwe auto halen en maandag hebben we een bezichtiging voor ons eigen plekje :)

SophievdV

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-18 15:14

Toen ik 18 was en een leuke jongen, die bezet was, tegen kwam riep ik naar mijn vriendinnen "Alles kan kapot!". En ik kreeg gelijk. Altijd.

Het is mij ook wel eens overvallen. Dan wilde ik verder niks en dacht toen juist dat het wel prettig was dat hij bezet was, want dan hoefde ik mij in ieder geval geen zorgen te maken dat hij meer zou willen dan alleen praten op een feestje. Bleek toch anders te zijn. Die jongen woonde toen net samen met zijn vriendin. Ik was hoogstverbaasd en mijn vriendin, die bevriend met het stel was, was onwijs kwaad op mij. Terwijl ik dus echt niks wilde. Heel akward.

Sindsdien vind ik dat je van bezette mannen (of vrouwen) af moet blijven. Ook als je weet dat relatie slecht gaat. Misschien wel juist dan. Ik weet ook wel dames die achter mijn ex aan zaten.. die kon ik echt wel neerhalen. Wat een valse wijven. Bah bah.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-18 15:44

SophievdV schreef:
Toen ik 18 was en een leuke jongen, die bezet was, tegen kwam riep ik naar mijn vriendinnen "Alles kan kapot!". En ik kreeg gelijk. Altijd.

Het is mij ook wel eens overvallen. Dan wilde ik verder niks en dacht toen juist dat het wel prettig was dat hij bezet was, want dan hoefde ik mij in ieder geval geen zorgen te maken dat hij meer zou willen dan alleen praten op een feestje. Bleek toch anders te zijn. Die jongen woonde toen net samen met zijn vriendin. Ik was hoogstverbaasd en mijn vriendin, die bevriend met het stel was, was onwijs kwaad op mij. Terwijl ik dus echt niks wilde. Heel akward.

Sindsdien vind ik dat je van bezette mannen (of vrouwen) af moet blijven. Ook als je weet dat relatie slecht gaat. Misschien wel juist dan. Ik weet ook wel dames die achter mijn ex aan zaten.. die kon ik echt wel neerhalen. Wat een valse wijven. Bah bah.

Huh je deed het zelf wel maar als anderen het doen zijn ze valse wijven. :')

SophievdV

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-18 16:04

ik doe het toch niet meer. En ja ik vind dat vals.

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-18 16:04

Dus je was zelf ook een vals wijf :+

SophievdV

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-18 16:05

Ja zeg dames, je mag toch best vinden dat wat je eerder deed gewoon niet door de beugel kan? Ja.. in mijn optiek nu was ik toen vals bezig. Van een ander zijn man of vrouw blijf je gewoon af. Punt.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-18 16:09

SophievdV schreef:
Ja zeg dames, je mag toch best vinden dat wat je eerder deed gewoon niet door de beugel kan? Ja.. in mijn optiek nu was ik toen vals bezig. Van een ander zijn man of vrouw blijf je gewoon af. Punt.

Dan zitten we op 1 lijn haha. Het kwam nogal tegenstrijdig over. :)

SophievdV

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-18 16:23

Zo was het niet bedoeld. Meer om aan te geven hoe makkelijk het is en ook hoe fout en dat je er gewoon niet aan moet beginnen :)

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-18 16:42

Cer schreef:
Ohh ja Goof!! Hoe was het??

<3
We hebben echt een onwijs leuke dag gehad. Trouwen zelf was zonder poeha en zo voorbij. Lekker geluncht met de aanwezigen daarna. Smiddags geen bezigheden verder en savonds een feest. Het was supergezellig en we zijn onwijs verwend door iedereen om ons heen. Echt genoten!
Nu lekker een paar dagen weg!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-18 16:51

Heerlijk Goof, gefeliciteerd en geniet ervan!

Thenexttry

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-18 17:36

Ik sta er niet zo zwart wit in als sommige. Tuurlijk vreemd gaan blijft zwak en triest en pijnlijk maar er kunnen natuurlijk meerdere dingen aan de hand zijn.

Denk toch dat de fout vaak bij beide partijen ligt, zowel diegene die bedrogen wordt als diegene die bedriegt.

Communicatie is het sleutelwoord denk ik :x

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-18 21:30

Ik beschouw het als een compliment wanneer meiden achter mijn man aanzitten. Het is aan hem wat hij er mee doet. Ik wist dat mijn man een relatie had toen ik hem leerde kennen. Ik wist alleen niet hoe beroerd die was. Ik wist wel dat ik hem heel leuk vond <<)

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-18 21:50

Tuurlijk blijf je 'in principe' van iemand anders zn partner af, maar het zegt wel heel veel over je partner als ie zich met iemand inlaat. Ook al staat er iemand in dr bloedmooie nakie voor m te lapdansen, dan is het nog aan hem wat ie ermee doet. Iemand kan flirten tot ze een ons weegt, maar als je man/partner niet reageert is het zo over..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-18 22:28

Ik heb ook geleerd dat het heel veel zegt als iemand relatie na relatie vreemd gaat en dat je dan redelijk naïef bent als je denkt ‘bij mij is het vast anders’ :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-18 22:38

Robijntjah schreef:
Ik heb ook geleerd dat het heel veel zegt als iemand relatie na relatie vreemd gaat en dat je dan redelijk naïef bent als je denkt ‘bij mij is het vast anders’ :+

Haha idd.. Ik zou ook nooit een relatie beginnen met iemand waarvan ik weet dat ie is vreemdgegaan.. Ik zou diegene gewoon domweg nooit vertrouwen en dan word ik gewoon een jaloers kreng :')