Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Colaaa schreef:Oke tot zover mijn date avontuur,
Gister hem een berichtje gedaan, om hem nog te bedanken voor de gezellige avond, en subtiel uitgenodigd voor een volgende keer.
Helaas helaas, hij is er momenteel niet aan een relatie toe en wil het voorlopig hierbij laten. Wel houden we contact, en spreken we als vrienden af.
Ik zag het al een klein beetje aankomen... Maargoed heb liever dat hij het eerlijk zegt dan, dat het wel wat geworden zou zijn en dat het achteraf veel te snel gaat.
EmmaK95 schreef:Phylos schreef:Hier date 2 gehad. Was weer erg leuk. We hebben besloten elkaar beter te willen leren kennen dus het daten wordt vervolgd
Leuk! Ziet er positief uit. Al een derde date gepland?
Phylos schreef:Wat jammer colaaa. Maar nu heb je wel duidelijkheid inderdaad.
E4D daten kan inderdaad ook een welkome afwisseling zijn
EmmaK95 schreef:Colaaa schreef:Oke tot zover mijn date avontuur,
Gister hem een berichtje gedaan, om hem nog te bedanken voor de gezellige avond, en subtiel uitgenodigd voor een volgende keer.
Helaas helaas, hij is er momenteel niet aan een relatie toe en wil het voorlopig hierbij laten. Wel houden we contact, en spreken we als vrienden af.
Ik zag het al een klein beetje aankomen... Maargoed heb liever dat hij het eerlijk zegt dan, dat het wel wat geworden zou zijn en dat het achteraf veel te snel gaat.
Jammer.. maar iig heel fijn dat ie eerlijk was en dat je duidelijkheid hebt!! Op naar een nieuw avontuur
IsaCalixa schreef:Hoi, stille volger meldt zich ffHebben hier ook mensen tips voor daten met bindings- of verlatingsangst? (of die hierover willen pb'en)? Alvast bedankt
CalipsoLover schreef:Ik geef dit topic weer een schopje, vind het altijd leuk om hier met andere over te praten maar het tinder-topic is niet zo m'n ding gezien ik Tinder nooit langer dan een dag kan volhouden![]()
Ik ben afgelopen week op mijn tweede eerste date geweest sinds mijn relatiebreuk van nu al bijna een jaar geleden. Ken deze jongen al sinds januari/februari, veel geappt en gebeld maar door corona niet kunnen afspreken. Elkaar toen een beetje uit het oog verloren tot een kleine maand geleden, appte hij me plots weer en wou hij heel graag een keer afspreken. Dus zo gedaan! Vond het hartstikke gezellig. Zit er nu wel heel veel over na te denken en weet nog niet wanneer we nog een keer gaan afspreken, we appen wel nog vaak maar onze gesprekken lopen soms een beetje dood...
CalipsoLover schreef:Nee, de gesprekken in RL vielen niet dood maar voelde me wel nog niet helemaal op mijn gemak. Heb intussen subtiel gevraagd of hij dit weekend nog eens wou afspreken, maar door de herexamens ziet hij het niet zitten. Hij heeft er namelijk wel wat en moet er echt op door zijn als hij volgend jaar op Erasmus wil, want we gaan toevallig naar dezelfde stad op uitwisselingHij gaf wel aan dat hij een andere keer wel graag nog wil afspreken, we appen intussen ook terug meer en de gesprekken vallen nu veel minder snel dood
![]()
En ooh dat klinkt echt hartstikke romantisch en gezellig! Heb je intussen nog een keer afgesproken?
EmmaK95 schreef:CalipsoLover schreef:Nee, de gesprekken in RL vielen niet dood maar voelde me wel nog niet helemaal op mijn gemak. Heb intussen subtiel gevraagd of hij dit weekend nog eens wou afspreken, maar door de herexamens ziet hij het niet zitten. Hij heeft er namelijk wel wat en moet er echt op door zijn als hij volgend jaar op Erasmus wil, want we gaan toevallig naar dezelfde stad op uitwisselingHij gaf wel aan dat hij een andere keer wel graag nog wil afspreken, we appen intussen ook terug meer en de gesprekken vallen nu veel minder snel dood
![]()
En ooh dat klinkt echt hartstikke romantisch en gezellig! Heb je intussen nog een keer afgesproken?
Hm, ja kan natuurlijk dat het even niet uitkomt nu Wel fijn dat jullie nog contact hebben en dat de gesprekken soepeler gaan. Misschien omdat jullie elkaar wat beter leren kennen?
Ja! Ik zie hem aankomende zaterdag weer. Echt wel zin in, ik ga nu naar zijn stad, dus ben benieuwd hoe dat is. Het gekke is wel dat hij offline veel leuker is dan via whatsapp (opzich fijn dat het niet andersom is), maar dat maakt wel dat ik tussendoor wat minder geïnteresseerd blijf.. Maar ja, hopelijk is het zaterdag wel gewoon weer net zo leuk als de vorige keer. Ik vind een tweede date wel echt lastig zeg! Het komt ook best vaak niet tot een tweede date, dus ik weet minder goed hoe en wat dan bij de eerste date.
Dingle_s schreef:Ik meld mij ook even!
Misschien een wat lastige kwestie... Even voor het idee.. Ik ben zelf een blank meisje (echt, een wittere huid dan mijn huid ga je nergens anders vinden). Momenteel ben ik aan het daten met een getinte jongen. Of het voor mij uitmaakt? Nee, helemaal niet. Liefde en gezelligheid kent voor mij geen kleur.
Helaas is mijn familie vrij racistisch.... Mijn ouders niet, voornamelijk mijn ooms en tantes. En aangezien mijn familie enorm hecht is... Stres ik hem enorm!
Hoe stel ik hem in hemels naam aan de familie voor zonder dat ze hem (en natuurlijk mij ook) kwetsen?
Ik snap gewoon niet wat het probleem is, er is geen probleem? Ik bedoel, onder onze huid zien wij er allemaal hetzelfde uit.
Hoe zouden jullie dit aanpakken?