[FOTOVERZ] Post je outfit topic

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-17 19:55

Ik draag altijd 40 denier want k-k-k-oud anders. :')

topsylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-17 21:22

Afbeelding
Dagje school en heel veel verslagen typen %)
Jurkje/lange blouse - Primark
Panty - 80 den Primark (denk ik)
Laarzen - Van Haren
Voor de veiligheid draag ik eronder nog een zwart Nike Pro broekje. :))

Afbeelding
En hierin kleed ik me meteen om als ik thuiskom. Mijn eekhoorn-met-een-badjas-aan-die-een-kopje-thee-vasthoud-pyjama <3 <3

Afbeelding
Close-up van de print.
De pyjama is van Next en ik kan niet wachten op hun kerstcollectie. Y)(^)

WithinYuuri

Re: [FOTOVERZ] Post je outfit topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-17 21:32

Supergrappig al die huispakken, maar ben ik nu echt de enige (samen met iemand anders een paar pagina's hiervoor) die alleen een pyjama/huispak draagt in bed? :+ Ik vind het gewoon teveel gedoe me weer om te kleden en daarnaast vind ik mijn kleren best lekker zitten en voel ik me ziek als ik in pyjama loop :')

DewiRox

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-17 21:44

WithinYuuri schreef:
Supergrappig al die huispakken, maar ben ik nu echt de enige (samen met iemand anders een paar pagina's hiervoor) die alleen een pyjama/huispak draagt in bed? :+ Ik vind het gewoon teveel gedoe me weer om te kleden en daarnaast vind ik mijn kleren best lekker zitten en voel ik me ziek als ik in pyjama loop :')

Nee ik heb hetzelfde. 'S winters trek ik nog wel eens mijn pyjama aan als ik begin van de avond douche bij de paarden vandaan en nog even op de bank ga zitten. Maar ik kleed me nooit een keer extra om naar een huispak. Ik kleed me ook eigenlijk altijd voor de middag aan als ik bijvoorbeeld vrij ben en niks hoef.

Tof die adidas outfit!
Vind de jurkjes hierboven ook erg leuk! Ik moet ook maar eens meer jurkjes dragen.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-17 21:50

WithinYuuri schreef:

Ik zat ook ziek thuis haha. Maar anders heb ik meestal een joggingbroek aan. Ik woon op kamers en heb geen bank dus ik lig vaak in bed TV te kijken. Dan doe ik een joggingbroek aan omdat ik mijn gewone kleren te vies vind voor in bed. :')

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-17 22:08

Ik draag het eigenlijk ook nooit. Of ik moet ziek zijn, of nat geregend :')

prugelpiet

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-17 23:19

Zelfs dan heb ik een "mooie" joggingsbroek aan :') dus geen tent van de zeeman, maar deze in het grijs;
Afbeelding

Een onesie/huispak heb ik alleen aan als ik optijd heb gedoucht en dan nog naar beneden ga, anders niet.

lovis

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-17 00:24

Zo eindelijk weer even tijd om wat te posten.
Ben op vakantie (zes uur tijd verschil vandaar de rare tijd van posten)
Dit is mijn kleding voor vanavond, zo ff een hapje eten hier bij t strand.
Van de kleding van de afgelopen twee dagen niet echt foto’s. Maar veel korte broek met shirtje
Afbeelding

topsylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-17 10:14

WithinYuuri schreef:

Als ik thuis ben wil ik me zo comfortabel mogelijk voelen, en met strakke leggings en BH's lig ik niet echt lekker op de bank. Daarom gaat meteen alles uit en de pyjama aan. :+

_KiMbErLeY_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-17 10:19

Lovis, je mag wel wat blijer kijken :P vooral als je edenkt dat het hier k*******t weer is -O- waar ben je?

Have fuuuuuuun!!

Prugelpiet, dat is een leuke broek! :))

Leuk topsylover! Ik heb ook 2 van die oversized "overhemden" weet niet wat ik eronder aan moet, maar panty kan ook dus :P moet ik die toch maar eens gaan kopen -O- :+

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-17 10:27

WithinYuuri schreef:

Het aller aller eerste wat ik doe als ik thuis kom is mijn onesie of een legging + trui aan doen. :') Ik wil echt asap alles uit en dan vooral mijn BH :')

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-17 10:54

Hier ook.. Maar trek geen onesie aan maar wel een joggingsbroek of nu een wollen legging en daarboven een gewone trui/vest/shirt. Voorheen had ik de meest vreselijke huispakken maar wil nu wel de deur nog open kunnen doen als er aangebeld wordt. :')

xSannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-17 10:56

Ik kleed me 's avonds eigenlijk nooit om naar huispak... Maar vaak moet ik nog werken of naar stal, dus dan kleed ik me daar voor om :P
Daarna ga ik meteen door naar bed. Maar een vrije zondag... loop ik zo de hele dag ik trui en joggingbroek hoor. Heerlijk!

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-17 11:05

Oh ik doe gewoon de deur open hoor in mijn unicorn onesie met matching sloffen :') van de week zelfs zo de auto ingestapt om mijn vriend op te halen van het station om half 1 snachts :)) (uiteraard wel in de auto gebleven, dat dan weer wel).

_KiMbErLeY_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-17 11:10

Frummels schreef:
Oh ik doe gewoon de deur open hoor in mijn unicorn onesie met matching sloffen :') van de week zelfs zo de auto ingestapt om mijn vriend op te halen van het station om half 1 snachts :)) (uiteraard wel in de auto gebleven, dat dan weer wel).

:= _O- _O-

Annikoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-17 11:14

Oh ik hou echt altijd gewoon de hele dag mijn kleren aan, zelfs mijn schoenen de hele dag (oke 's avonds mijn pantoffels) :')
Tenzij ik inderdaad vroeg douche en daarna nog naar beneden ga. Ik heb ook nooit last van mijn bh oid, nooit echt de behoefte om asap mijn kleren uit te trekken :+ Enige wat ik wel eens doe is een comfy trui aantrekken wanneer ik het koud heb savonds.

lovis

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-17 11:44

_KiMbErLeY_ schreef:
Lovis, je mag wel wat blijer kijken :P vooral als je edenkt dat het hier k*******t weer is -O- waar ben je?

Have fuuuuuuun!!

Prugelpiet, dat is een leuke broek! :))

Leuk topsylover! Ik heb ook 2 van die oversized "overhemden" weet niet wat ik eronder aan moet, maar panty kan ook dus :P moet ik die toch maar eens gaan kopen -O- :+

Ik zit op aruba. Hier ook al wel regen gehad, maar dat duurt niet zo lang en temp blijft goed.

Huispak heb ik wel maar draag ik als het vriest als pyjama. Als ik uit mn werk thuis kom kleed ik me negen van de tien keer om naar paardenkleding.
En als ik toch eens een avond niet weg hoef dan gelijk mn pyjama, maar vaak heb ik geen zin om al gelijk om te kleden. Tenzij ik iets aanheb waarbij de kat niet op schoot kan

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-17 12:24

Ach, ik stond zo een keer bij de border controle in de US in mijn apen onesie :') :')

LilChar

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-17 15:07

Leuk dat eekhoorn pak!
Heeeerlijk en het is ook echt het weer ervoor.

Ik had vandaag een bodywarmer van de new yorker met een broek ook van de new yorker. Schoentjes gekregen van een vriendin en komen uit Denemarken! Je ziet ze helaas niet goed op de foto.

Afbeelding

xSannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-17 15:34

Anthea schreef:
Ach, ik stond zo een keer bij de border controle in de US in mijn apen onesie :') :')

_/-\o_ _/-\o_

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-17 20:23

Hier ook geen huispak. Ik houd gewoon de hele dag Mn kleren aan. Lijkt me wel heel vervelend als je bh/broek zo rot zit dat 'ie zsm uit moet :\

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-10-17 20:44

Doubtless schreef:
Hier ook geen huispak. Ik houd gewoon de hele dag Mn kleren aan. Lijkt me wel heel vervelend als je bh/broek zo rot zit dat 'ie zsm uit moet :\

Nee dat heb ik niet. Maar mijn oversized trui met een jogging broek en een dekentje zit toch comfortabeler.

enamorada

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-17 21:00

Ik haat broeken/andere dingen aan mn achterste, dus dat gaat gewoon gelijk uit als ik thuis ben :') Ook moet ik best ver fietsen van school naar huis, dus dat maakt dat ik bij aankomst best bezweet ben altijd en ik het liefst gewoon een schone pyjama aantrek.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-17 12:45

Afbeelding

Mijn outfit vandaag. Ik heb een vestje mee, maar het is kakheet waar ik nu ben :').

Jurk: Miss Candyfloss
Schoenen: Bordello

KletsKoekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-17 13:00

Afbeelding
Heerlijk vest aan vandaag. Topje staat er niet geweldig onder maar heb even niets anders nu. Zo even de stad in.