Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Ik vind het gewoon teveel gedoe me weer om te kleden en daarnaast vind ik mijn kleren best lekker zitten en voel ik me ziek als ik in pyjama loop
WithinYuuri schreef:Supergrappig al die huispakken, maar ben ik nu echt de enige (samen met iemand anders een paar pagina's hiervoor) die alleen een pyjama/huispak draagt in bed?Ik vind het gewoon teveel gedoe me weer om te kleden en daarnaast vind ik mijn kleren best lekker zitten en voel ik me ziek als ik in pyjama loop
WithinYuuri schreef:Supergrappig al die huispakken, maar ben ik nu echt de enige (samen met iemand anders een paar pagina's hiervoor) die alleen een pyjama/huispak draagt in bed?Ik vind het gewoon teveel gedoe me weer om te kleden en daarnaast vind ik mijn kleren best lekker zitten en voel ik me ziek als ik in pyjama loop
dus geen tent van de zeeman, maar deze in het grijs; 
vooral als je edenkt dat het hier k*******t weer is
waar ben je?
moet ik die toch maar eens gaan kopen
Ik wil echt asap alles uit en dan vooral mijn BH

van de week zelfs zo de auto ingestapt om mijn vriend op te halen van het station om half 1 snachts
(uiteraard wel in de auto gebleven, dat dan weer wel). 
Enige wat ik wel eens doe is een comfy trui aantrekken wanneer ik het koud heb savonds. _KiMbErLeY_ schreef:Lovis, je mag wel wat blijer kijkenvooral als je edenkt dat het hier k*******t weer is
waar ben je?
Have fuuuuuuun!!
Prugelpiet, dat is een leuke broek!
Leuk topsylover! Ik heb ook 2 van die oversized "overhemden" weet niet wat ik eronder aan moet, maar panty kan ook dusmoet ik die toch maar eens gaan kopen
![]()
Ook moet ik best ver fietsen van school naar huis, dus dat maakt dat ik bij aankomst best bezweet ben altijd en ik het liefst gewoon een schone pyjama aantrek. 
.