Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-17 16:24

Ik begrijp daar helemaal niks van en zou het nooit kunnen, maar gelukkig is iedereen anders :D

hyppolyte

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-17 16:35

Nou ja, nogmaals, je verandert nog wel eens van mening met de jaren, je ontwikkelt je in bepaalde opzichten. Ik heb zoveel gezien wat ontrouw doet en hoeveel mensen ontrouw zijn dat ik meer en meer de opvatting heb, waarom zou je daar dan niet open over zijn?

Thenexttry

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-17 16:46

Wel zal er alleen te praten zijn over een open relatie als het puur gaat om zoenen/seks etc.

Ik zou de relatie dan puur mij mijzelf en mijn partner willen houden. Dus alles er om heen incl. de seks moet wel goed zijn dan.
En zou dan ook niet willen dat er verder contact is of komt. Het moet dan "liefde" zijn met mij een mijn partner en als het lust zou zijn voor een ander tijdens een avondje stappen of iets. Zou dat bespreekbaar moeten kunnen zijn.

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-17 16:49

Haha ik vind het knap hoor, als je dat kunt. Maar ik ben dan ook een jaloerse miep :+

Had nu een leuke tinder match, blijkt ie zo'n 8 cm kleiner te zijn... voor mij een hele grote afknapper haha, wil echt een grotere man. Hij wil ook een kleinere vrouw dus dan zijn we snel uitgepraat, al vond ie dat ik evengoed wel een kusje kon komen halen. Doeiii :wave:

Thenexttry

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-17 16:57

ik DENK dat ik het kan, of ik het kan is natuurlijk een tweede.

Ik denk dat veel relaties kapot gaan doordat mensen niet communiceren.

Stel dat ik een ontzettend goede relatie heb we delen alle lusten en lasten, houden ontzettend veel van elkaar en zouden ook niet zonder elkaar willen.
Nu heb ik of mijn partner een lager libido dan de ander. en waar hij/ik 1 keer per maand seks prima vind, de ander het liefste 1 keer per week seks heeft.

Tuurlijk kan je dan een compromis sluiten, maar vaak ben je dan nog allebei niet helemaal tevreden.
Dit zijn dan dingen waar best over te praten valt.
Ik kan mij voorstellen dat spanning/flirten best wel leuk blijft ook in een relatie.
En dat bij een bepaalde sleur dit beide partijen kan helpen.

Op het moment dat er niet over gepraat wordt, omdat het echt een NO-GO is dan zal je partner hier minder snel eerlijk in durven zijn. Wat toch spanningen gaat veroorzaken en waardoor in mijn ogen de kans op vreemdgaan vergroot wordt.

Ik zou op zo'n moment graag willen dat mijn partner dit bespreekt met mij en als dit kan en goed gaat denk ik dat de spanning of nieuwsgierigheid voor een ander ook minder of anders wordt.

Ik vergelijk het soms een beetje met bijvoorbeeld een rode knop. ( abeltje voor wie de film kent)

Als ik in ruimtes kom waar een rode knop zit ( geheimzinnig want niemand weet wat het doet )
En iedereen blijft maar zeggen dat ik daar absoluut niet op mag drukken. en dat keer op keer op keer.

Ik weet dat ik uiteindelijk ooit een keer op die knop zal drukken. Simpelweg omdat de verleiding dan te groot is.

Als mij uitgelegd wordt waarom ik niet op de knop mag drukken, en wat er dan gebeurt etc. Zal ik minder snel die neiging voelen.

jooproo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-17 17:02

Volgens mij leest mijn date mee hier ofzo :') niet dat het een paardenmeisje is

Ze appte daarnet, uitgebreid, dat haar stage heel erg tegenzat, en dat ze daarom zo weinig appte enzovoort. Dus ik gereageerd: wat vervelend, blablablabla, vind je het fijn er ff over te bellen.
Dus net ruim een halfuur gebeld en kon ze haar verhaal uitgebreid doen, en vroeg ze ook naar mij.
Dus komende dagen even gaan kijken hoe het contact verder loopt. De deur staat een stukje verder open dan vanochtend :).

hyppolyte

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-17 17:14

Thenexttry schreef:
ik DENK dat ik het kan, of ik het kan is natuurlijk een tweede.

Ik denk dat veel relaties kapot gaan doordat mensen niet communiceren.

Stel dat ik een ontzettend goede relatie heb we delen alle lusten en lasten, houden ontzettend veel van elkaar en zouden ook niet zonder elkaar willen.
Nu heb ik of mijn partner een lager libido dan de ander. en waar hij/ik 1 keer per maand seks prima vind, de ander het liefste 1 keer per week seks heeft.

Tuurlijk kan je dan een compromis sluiten, maar vaak ben je dan nog allebei niet helemaal tevreden.
Dit zijn dan dingen waar best over te praten valt.
Ik kan mij voorstellen dat spanning/flirten best wel leuk blijft ook in een relatie.
En dat bij een bepaalde sleur dit beide partijen kan helpen.

Op het moment dat er niet over gepraat wordt, omdat het echt een NO-GO is dan zal je partner hier minder snel eerlijk in durven zijn. Wat toch spanningen gaat veroorzaken en waardoor in mijn ogen de kans op vreemdgaan vergroot wordt.

Ik zou op zo'n moment graag willen dat mijn partner dit bespreekt met mij en als dit kan en goed gaat denk ik dat de spanning of nieuwsgierigheid voor een ander ook minder of anders wordt.

Ik vergelijk het soms een beetje met bijvoorbeeld een rode knop. ( abeltje voor wie de film kent)

Als ik in ruimtes kom waar een rode knop zit ( geheimzinnig want niemand weet wat het doet )
En iedereen blijft maar zeggen dat ik daar absoluut niet op mag drukken. en dat keer op keer op keer.

Ik weet dat ik uiteindelijk ooit een keer op die knop zal drukken. Simpelweg omdat de verleiding dan te groot is.

Als mij uitgelegd wordt waarom ik niet op de knop mag drukken, en wat er dan gebeurt etc. Zal ik minder snel die neiging voelen.

Precies dit :j. Door dingen bespreekbaar te maken kom je naar mijn idee zoveel verder in een relatie, niet meer denken in beperkingen, maar ook samen overleggen wat je graag wilt. Met D. ook over gehad, we zitten allebei beperkt in onze mogelijkheden om af te spreken, maar willen allebei wel graag met iemand een stapje verder zonder ergens heel erg aan vast te zitten, hij heeft zijn kinderen en wil ook niet te hard van stapel lopen, ik ben erg gehecht aan mijn vrijheid en wil me niet graag binden aan 1 iemand voor de rest van mijn leven. Ik zou het dan wel puur voor het lustaspect zien, de liefde heb je bij elkaar en voor de jeuk of interesse kun je zo nu en dan een uitstapje maken, of een ander erbij betrekken. Het spreekt mij iig wel heel erg aan en ik vind het fijn dat het bij hem ook goed bespreekbaar is :j.

Jaloezie is wel een dingetje natuurlijk, als je daar problemen mee hebt dan is het een goed plan. Maar daar heb ik zelf eigenlijk nooit last van :n.

MMIDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-17 17:39

Wat fijn jooproo! Hopelijk blijft ze een beetje communiceren nu

Ik ben op dit moment alleen maar van de open. Ik hoef niet met jan en alleman maar ik wil ook nergens aan vast zitten, andersom kan ik van de ander ook niet eisen dat ie alleen met mij gaat. Bevalt wel even prima zo, alles vrij.

hyppolyte

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-17 18:05

ja prima toch :j

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-17 18:16

jooproo schreef:
Volgens mij leest mijn date mee hier ofzo :') niet dat het een paardenmeisje is

Ze appte daarnet, uitgebreid, dat haar stage heel erg tegenzat, en dat ze daarom zo weinig appte enzovoort. Dus ik gereageerd: wat vervelend, blablablabla, vind je het fijn er ff over te bellen.
Dus net ruim een halfuur gebeld en kon ze haar verhaal uitgebreid doen, en vroeg ze ook naar mij.
Dus komende dagen even gaan kijken hoe het contact verder loopt. De deur staat een stukje verder open dan vanochtend :).

Dat is echt superschattig! Volgens mij zit dit wel goed!

Open relatie, nu geen behoefte aan. Ben van nature niet zo heel monogaam, maar met mijn huidige partner zit het gewoon goed. Geen behoefte aan spanning of een ander lichaam.

jooproo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-17 18:54

MMIDV schreef:
Wat fijn jooproo! Hopelijk blijft ze een beetje communiceren nu

lieveli schreef:
Dat is echt superschattig! Volgens mij zit dit wel goed!

Ik ga het ook hopen! Was wel blij dat het gesprek goed verliep, want had al het idee dat ik de date van zaterdag verkeerd geïnterpreteerd had. Hopelijk blijft het zo!

Alik

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-17 20:02

he dat geeft de burger wel weer moed he jooproo

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-17 20:36

Fijn jooproo!

Open relatie hoeft van mij ook niet zo. Al vind ik het wel heel belangrijk dat je ook tussen de lakens echt goed klikt, en elkaar genoeg kunt bieden. Er is niks mis met een laag libido, maar dat moet wel bij je passen. Als je dan er beiden op uitkomt dat een open relatie werkt, dikke prima. Maar hoe vaak ik op Tinder wel niet mannen tegen ben gekomen die een relatie hadden en op zoek waren naar seks 'want partner voldeed niet'.. Die partner wist vervolgens van niets. Niet fraai :n

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-17 23:01

Berdien schreef:
Fijn jooproo!

Open relatie hoeft van mij ook niet zo. Al vind ik het wel heel belangrijk dat je ook tussen de lakens echt goed klikt, en elkaar genoeg kunt bieden. Er is niks mis met een laag libido, maar dat moet wel bij je passen. Als je dan er beiden op uitkomt dat een open relatie werkt, dikke prima. Maar hoe vaak ik op Tinder wel niet mannen tegen ben gekomen die een relatie hadden en op zoek waren naar seks 'want partner voldeed niet'.. Die partner wist vervolgens van niets. Niet fraai :n

mee eens, alles kan prima zijn in relatie, zolang je er maar over eens ben en erover kan praten.
vind ook bizar hoe er in sommige stellen voor taboe heerst om erover te praten..

jooproo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-17 23:10

Open relatie zou niks voor mij zijn, maar ik ben het met jullie eens, als je het samen prima vindt, dan is er niks op tegen.
Ik zou me te 'min' voelen als mijn vriendin naast mij ook met andere zou willen. Alsof ik niet genoeg voor haar ben of niet voor haar voldoe.

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-17 23:12

Open relatie is ook niks voor mij :n
Dat is MIJN vriend :') (Ja, we hebben beide gewoon eigen leven en vriendschap met beide geslachten).

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-17 23:16

Eske_B schreef:
Open relatie is ook niks voor mij :n
Dat is MIJN vriend :') (Ja, we hebben beide gewoon eigen leven en vriendschap met beide geslachten).

Dit had mijn antwoord kunnen zijn.

En ook absoluut het antwoord van m'n vriend :+

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-17 07:52

Ik kan mijn eten al niet zo goed delen, laat staan mijn vriend. :')

Destination

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-17 08:18

MarlindeRooz schreef:
Ik kan mijn eten al niet zo goed delen, laat staan mijn vriend. :')

Same here :')
Ik deel mijn eten ook alleen maar met mijn vriend haha.

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-17 08:21

Eten delen ben ik niet zo moeilijk mee, vriend delen wel hahah

Thenexttry

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-17 08:42

Zou liever mijn vriend delen dan mijn eten 8)7 :Y)

Fijn Jooproo dat jullie gepraat hebben!
en ook dat het een telefoongesprek is, is vaak toch beter dan appjes

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-17 08:43

Hahahaah :')
Ik deel ook niet, liever mijn eten dan mijn vriend :Y)

florence123

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-17 08:49

Open relatie, tis een lastige! Ik zit nu in een soort van open relatie. We doen geen dingen met anderen maar hij wil het gevoel hebben dat hij vrij is en zich (nog niet) niet moet binden.
Ik word er echt een psycho bitch van, zie ik hem ergens inchecken dan begin ik meteen mezelf gek te maken met verkeerde gedachten. Ik probeer deze dan te onderdrukken, maar dat lukt niet altijd

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-17 08:52

Tja dan is het niet weggelegd voor jou? Ik zou ermee stoppen voor je, jezelf helemaal gek maakt....

Thenexttry

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-17 08:55

Ben het eens met Yonker.
Denk ook niet dat het dan een goede optie voor jou is, een relatie zou ook niet iemand zijn gevoel voor vrijheid weg moeten nemen, dus dan lijkt mij het er ook niet helemaal in te zitten.

Daarbij komt dat jij het moeilijk vind om er mee om te gaan dus zou jij juist voor jezelf moeten gaan kiezen.