Profiel toch maar klein beetje aangepast want alles stond er al meer dan 5 jaar op . Ik heb wel al wat ideeën voor mijn SS maar nog niks gehaald. Ik bekijk nog steeds elke dag de berichten haha #stalkmodusison
Eerste cadeautjes zijn hier gehaald, denk (en hoop natuurlijk) wel dat ze in de smaak vallen. Een hint vind ik ook wel erg lastig om te verzinnen, maar gelukkig nog even de tijd.
Wat zijn sommige snel Ik heb wat besteld waarvan ik hoop dat het optijd binnen is, zo niet, niet zo'n ramp Volgende week heb ik een weekje vrin, hoop dat tijd te hebben om er mee aan de slag te gaan
Ik ben al zo goed als klaar. Alleen nog inpakken en hint. Maar ik wacht nog met inpakken heb nog 3 x sinterklaas vieringen dus kan altijd nog wisselen als ik nog wat anders leuk vind tijdens het winkelen
Ik zit enkel nog tegen de hint aan te hikken... Kijk, een 'toblerone' is makkelijk gedaan, maar eten was niet gewenst De cadeau's zijn klaar en ingepakt en ik denk dat ik leuk geslaagd ben, ik hoop dat mijn gelukkige ontvanger dat ook vindt
*pakt een reep toblerone in voor in het pakket* Zo. verwarring gezaaid
Toralone
Geplaatst: 16-11-16 19:06
Rebecca schreef:
Lege verpakking toblerone
Vind-ik-leuk Maar dan ben ik weer te gierig om een volle erin te doen. Helaas vind ik het niet lekker. Nee, geen toblerone hier. Maar ik heb nog even om mijn 'hint' uit te werken
love_mandy
Geplaatst: 16-11-16 19:13
Toralone schreef:
Rebecca schreef:
Lege verpakking toblerone
Vind-ik-leuk Maar dan ben ik weer te gierig om een volle erin te doen. Helaas vind ik het niet lekker. Nee, geen toblerone hier. Maar ik heb nog even om mijn 'hint' uit te werken
Geef de inhoud maar aan mij dan
Chasingmood
Geplaatst: 16-11-16 19:13
Santigo_ schreef:
*pakt een reep toblerone in voor in het pakket* Zo. verwarring gezaaid
Elk pakket heeft straks een toblerone erin
Toralone
Geplaatst: 16-11-16 19:14
Is goed, Mandy, in 10 ton bubbelwrap Eerst even honger kweken