Tinder, wie nog meer?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-16 23:34

Echt niet wachten, Uhnee :n
Ik ben ook gewoon direct duidelijk geweest. En hij vertelde later dat hij wel verder wilde, naar ik voelde me er nog niet klaar voor en dat respecteerde hij ook. Als je nu al merkt dat hij verder wil dan jij, meteen duidelijk zijn.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-16 23:36

Berdien schreef:
Ik zou sturen 'Hold your horses cowboy, waar je nu op hint gaat niet gebeuren.' En klaar. Ik zou écht niet wachten tot morgen hiermee :n

Dit zou ik ook doen :j Beter voor beide dat hij nu weet dat het niet gaat gebeuren en dat hij evt nog af kan zeggen als dit echt zijn verwachting is, dan de boel een beetje in het midden laten liggen en dan morgen een situatie hebben waarin het steeds moeilijker wordt om nee te zeggen (mijn eigen ervaring, en dan niet per se de slechte, leert dat het aantal kledingstukken dat aan is gelijk staat aan hoe makkelijk het is om het af te kappen).

UhNee

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-16 23:36

Hoezo niet berdien? Zulke duidelijke appjes stuurt hij trouwens niet, anders had ik zoiets gezegd ja.

Ik ben niet het type persoon die dat soort dingen via de app ga sturen. Ik wil iemands reactie in het echt kunnen zien, bovendien kan ik het veel beter verwoorden in het echt. Als hij dan heel erg teleurgesteld is of het geen leuke avond meer is, dan weet ik dat hij niet het type voor mij is.

Denise_Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-16 23:37

UhNee, lastig! Maar zoals Berdien zegt, ik zou het ook echt nu al aangeven. Misschien niet leuk om te horen, maar als hij andere plannen heeft/had, dan krijgt hij wel de kans om te beslissen of hij het dan wil afzeggen of om zijn plannen aan te passen.

Beter een keer te vaak je grenzen aangeven, dan één keer te laat..

Berdien

Re: Tinder, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-16 23:39

Vooral dat laatste. En als zijn berichten duidelijk genoeg zijn dat jij nou al een 'oh oh..' hebt, dan kun je zelf ook maar beter duidelijk zijn.

UhNee

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-16 23:39

Zal ik dan vragen: heb je zin in morgen? Wat verwacht je van morgen?

Door jullie berichtjes begin ik toch een beetje te twijfelen ;=

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-16 23:40

Dat kan ook, dan houd je het nog even open/in het midden wat je er zelf van vindt.

UhNee

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-16 23:45

Ik heb nu gevraagd: 'verwacht je dat het morgen leuk gaat worden?'
Hij antwoordde dat ie dat wel verwacht, en of ik dat ook vind....

even een goed antwoord bedenken :+ Bedankt trouwens voor de adviezen hier haha

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-16 23:57

Niet te veel over nadenken en gewoon straight to the point zijn. Het maakt niet zoveel uit hoe je het stuurt, zolang hij het maar begrijpt

UhNee

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-16 00:26

Okee, ik heb gezegd dat ie niks moet verwachten. Hij zegt komt goed, ontspan :+ Wel een positief antwoord dus.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-16 05:02

Ik vind dat je te vaag bent eigenlijk. Als hij iets zegt waar jij je ongemakkelijk bij voelt moet je dat direct aangeven. Want hij zit straks met valse verwachtingen op je te wachten, zonde van jullie tijd.

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-16 07:21

Ik zou dat ook meteen zeggen..

Iemand zei laatst ook tegen mij op een foute manie; 'Wanneer spreken we af? Dan maken we het gezellig'

Ik zei toe; 'Dat weet ik nog niet, maar ik doe niet aan sex op de eerste date'

En dat was meteen duidelijk, we appen nog steeds :P

UhNee

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-16 07:52

lieveli schreef:
Ik vind dat je te vaag bent eigenlijk. Als hij iets zegt waar jij je ongemakkelijk bij voelt moet je dat direct aangeven. Want hij zit straks met valse verwachtingen op je te wachten, zonde van jullie tijd.

Nee hoor, hij heeft het begrepen :j Ik heb het duidelijk aangegeven en kreeg een positief antwoord terug, dus het zit goed nu.

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-16 08:56

_Nancy schreef:
Ik zou dat ook meteen zeggen..

Iemand zei laatst ook tegen mij op een foute manie; 'Wanneer spreken we af? Dan maken we het gezellig'

Ik zei toe; 'Dat weet ik nog niet, maar ik doe niet aan sex op de eerste date'

En dat was meteen duidelijk, we appen nog steeds :P

Precies ook hoe ik het zou zeggen haha. ;)

Lougino

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-16 11:10

Ik denk dat hij de boodschap ook wel heeft begrepen hoor Uhnee, blijf je bij hem slapen of toch maar niet?

Ginger wat ontzettend triest zeg van die motordude, en jullie volgende date stond al gepland voor vandaag? Echt heel bijzonder gedrag... :x

M'n horoscoop van vandaag belooft in ieder geval veel goeds 'het is tijd voor een romantisch of erotisch avontuur' haha :') Gister toch ook weer bijna hele dag met Mr. English gepraat..zucht, die vind ik toch echt het leukst maar het is zo'n lastige situatie gezien de afstand enz...

EmptyWords

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-16 11:21

dan ben jij weegschaal lougino, ik mag ook op avontuur vandaag.... en op dieet :P

Lougino

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-16 11:25

Hahaha oh heb je ook de metro gelezen Empty _O- ja dat dieet komt helemaal goed ahum (of niet, het is Pasen dus overal is chocola <3 )

EmptyWords

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-16 11:26

jup, lees ik iedere ochtend :')

Evel_Knievel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-16 12:02

Had zondag een date, maar dat was gewoon te vriendschappelijk. Hebben elkaar ook niet meer gesproken :P En vanavond weer een date :P Ben benieuwd, lijkt tot nu toe een aardige kerel maar heb besloten geen hoge verwachtingen te hebben van dates en gewoon lol te hebben. Hopelijk wordt het op deze manier ook wat minder eng enzo :D :+

kraakte

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-16 13:07

Dat is een goede instelling macchiato! De dates waarmee ik die instelling had waren t leukste eigenlijk. Totaal zonder verwachtingen erin gaan. Kan t enkel meevallen!

Tamara_089

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-16 17:19

Voor de dames met dates vandaag... have fun..

Uhnee de trein nog uit kunnen komen?

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-16 18:14

Ik zou vandaag een date hebben met vliegbasis man, gaat wegens de omstandigheden niet door.
Heb ook gezegd dat ik ook niet had verwacht dat het anders wel door zou gaan, meneer is zo stil laatste tijd..

Misschien is ie wel druk of geen apper, dan weet ik niet :P Maar ik heb er nu wel iets van gezegd hoe t op mij over komt.
Hij zegt daarop mij toch wel graag te willen zien en mij beter te willen leren kennen..

Still not convinced.. :')

Lastig uit te leggen.

En amerika man is terug van weggeweest :):) Binnenkort een date hoop ik..

UhNee

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-16 18:52

Tamara_089 schreef:
Voor de dames met dates vandaag... have fun..

Uhnee de trein nog uit kunnen komen?

Uiteindelijk wel.... Met ongeveer 1,5 uur vertraging :=
Nu bijna in Utrecht, ben benieuwd hoeveel beveiliging er staat. Maar ik heb wel zin om 'm weer te zien haha.

Tamara_089

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-16 20:02

_Nancy schreef:
Ik zou vandaag een date hebben met vliegbasis man, gaat wegens de omstandigheden niet door.
Heb ook gezegd dat ik ook niet had verwacht dat het anders wel door zou gaan, meneer is zo stil laatste tijd..

Misschien is ie wel druk of geen apper, dan weet ik niet :P Maar ik heb er nu wel iets van gezegd hoe t op mij over komt.
Hij zegt daarop mij toch wel graag te willen zien en mij beter te willen leren kennen..

Lastig uit te leggen.

Hmmm wegens omstandigheden? de aanslagen.. zie niet in wat hij daarin moet gaan doen...
ik heb van mijn vliegbasisman toch niks aparts erover gehoord.... wel dat het t gesprek van de dag is maar niet dat ze "paraat" moeten staan ofzo...

UhNee veel plezier op je date...

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-16 20:15

Tamara_089 schreef:
_Nancy schreef:

Lastig uit te leggen.

Hmmm wegens omstandigheden? de aanslagen.. zie niet in wat hij daarin moet gaan doen...
ik heb van mijn vliegbasisman toch niks aparts erover gehoord.... wel dat het t gesprek van de dag is maar niet dat ze "paraat" moeten staan ofzo...

UhNee veel plezier op je date...

Mijn gedachte!
Je hebt pb :P