Ik ben ook gewoon direct duidelijk geweest. En hij vertelde later dat hij wel verder wilde, naar ik voelde me er nog niet klaar voor en dat respecteerde hij ook. Als je nu al merkt dat hij verder wil dan jij, meteen duidelijk zijn.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Berdien schreef:Ik zou sturen 'Hold your horses cowboy, waar je nu op hint gaat niet gebeuren.' En klaar. Ik zou écht niet wachten tot morgen hiermee
lieveli schreef:Ik vind dat je te vaag bent eigenlijk. Als hij iets zegt waar jij je ongemakkelijk bij voelt moet je dat direct aangeven. Want hij zit straks met valse verwachtingen op je te wachten, zonde van jullie tijd.
_Nancy schreef:Ik zou dat ook meteen zeggen..
Iemand zei laatst ook tegen mij op een foute manie; 'Wanneer spreken we af? Dan maken we het gezellig'
Ik zei toe; 'Dat weet ik nog niet, maar ik doe niet aan sex op de eerste date'
En dat was meteen duidelijk, we appen nog steeds
_Nancy schreef:Ik zou vandaag een date hebben met vliegbasis man, gaat wegens de omstandigheden niet door.
Heb ook gezegd dat ik ook niet had verwacht dat het anders wel door zou gaan, meneer is zo stil laatste tijd..
Misschien is ie wel druk of geen apper, dan weet ik nietMaar ik heb er nu wel iets van gezegd hoe t op mij over komt.
Hij zegt daarop mij toch wel graag te willen zien en mij beter te willen leren kennen..
Still not convinced..
Lastig uit te leggen.
En amerika man is terug van weggeweestBinnenkort een date hoop ik..
Tamara_089 schreef:_Nancy schreef:Ik zou vandaag een date hebben met vliegbasis man, gaat wegens de omstandigheden niet door.
Heb ook gezegd dat ik ook niet had verwacht dat het anders wel door zou gaan, meneer is zo stil laatste tijd..
Misschien is ie wel druk of geen apper, dan weet ik nietMaar ik heb er nu wel iets van gezegd hoe t op mij over komt.
Hij zegt daarop mij toch wel graag te willen zien en mij beter te willen leren kennen..
Still not convinced..
Lastig uit te leggen.
En amerika man is terug van weggeweestBinnenkort een date hoop ik..
Hmmm wegens omstandigheden? de aanslagen.. zie niet in wat hij daarin moet gaan doen...
ik heb van mijn vliegbasisman toch niks aparts erover gehoord.... wel dat het t gesprek van de dag is maar niet dat ze "paraat" moeten staan ofzo...
UhNee veel plezier op je date...