Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Gloa schreef:@fohadie; omdat in het weekend veel treinen aan de kant staan voor grote controles en onderhoud.
fohadie schreef:Gloa schreef:@fohadie; omdat in het weekend veel treinen aan de kant staan voor grote controles en onderhoud.
Dat weet ik, maar laat dan kleine treinen op minder drukke trajecten rijden, of op kortere trajecten. (En die zijn er, zag genoeg lange treinen die wel reden en die treinen waren nagenoeg leeg.)
Misschien had ik gewoon pech, was dit de enige korte trein.
enamorada schreef:Een ontzettend chagrijnige buschauffeur. Meisje van een jaar of 11 haar pas was geblokkeerd. Ze schrok er zelf van en vroeg aan hem wat ze moest doen en of ze misschien kon pinnen. "Ja hallo, moet je niet aan mij vragen. Tuurlijk kan je niet pinnen!". Nou oke, loopt ze naar haar vriendinnetjes toe om te vragen of zij wat geld hadden. "Moet je verdomme niet weglopen!", komen zij en een vriendinnetje aangehold met geld maar dat was ook niet goed... "Ben je nou helemaal besodemieterd?! Je komt binnen zonder gedag te zeggen, je hebt je spullen niet op orde en dan loop je gewoon weg! Rare manier van communiceren heb je." (Zelf heeft hij niemand gedag gezegd en met een boze smoel iedereen aan zitten kijken, maargoed) Het geld was ook op 5 cent na niet genoeg dus ze moesten met zn allen maar weg. Ik heb maar even een kaartje voor haar gekocht, maar man wat een rare actie.
Destination schreef:enamorada schreef:Een ontzettend chagrijnige buschauffeur. Meisje van een jaar of 11 haar pas was geblokkeerd. Ze schrok er zelf van en vroeg aan hem wat ze moest doen en of ze misschien kon pinnen. "Ja hallo, moet je niet aan mij vragen. Tuurlijk kan je niet pinnen!". Nou oke, loopt ze naar haar vriendinnetjes toe om te vragen of zij wat geld hadden. "Moet je verdomme niet weglopen!", komen zij en een vriendinnetje aangehold met geld maar dat was ook niet goed... "Ben je nou helemaal besodemieterd?! Je komt binnen zonder gedag te zeggen, je hebt je spullen niet op orde en dan loop je gewoon weg! Rare manier van communiceren heb je." (Zelf heeft hij niemand gedag gezegd en met een boze smoel iedereen aan zitten kijken, maargoed) Het geld was ook op 5 cent na niet genoeg dus ze moesten met zn allen maar weg. Ik heb maar even een kaartje voor haar gekocht, maar man wat een rare actie.
Wat een asociaal gedrag van de chauffeur
Ik zou er wel even een klacht over indienen. Aan de hand van de buslijn en het tijdstip kunnen ze er zo achter komen wie het geweest is.
MarlindeRooz schreef:Dat is niet overal zo, elk systeem werkt weer anders. In Utrecht kon je geloof ik wel direct uitchecken.
enamorada schreef:Een ontzettend chagrijnige buschauffeur. Meisje van een jaar of 11 haar pas was geblokkeerd. Ze schrok er zelf van en vroeg aan hem wat ze moest doen en of ze misschien kon pinnen. "Ja hallo, moet je niet aan mij vragen. Tuurlijk kan je niet pinnen!". Nou oke, loopt ze naar haar vriendinnetjes toe om te vragen of zij wat geld hadden. "Moet je verdomme niet weglopen!", komen zij en een vriendinnetje aangehold met geld maar dat was ook niet goed... "Ben je nou helemaal besodemieterd?! Je komt binnen zonder gedag te zeggen, je hebt je spullen niet op orde en dan loop je gewoon weg! Rare manier van communiceren heb je." (Zelf heeft hij niemand gedag gezegd en met een boze smoel iedereen aan zitten kijken, maargoed) Het geld was ook op 5 cent na niet genoeg dus ze moesten met zn allen maar weg. Ik heb maar even een kaartje voor haar gekocht, maar man wat een rare actie.