Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Het enige dat hij heeft gedaan, sinds hij ons letterlijk op straat heeft gezet in de sneeuw en vrieskou, is dat hij keer op keer dat kleine hartje breekt door zijn beloftes niet na te komen, hem te negeren als we ex eens tegenkomen en als hij belt vraagt hij niet eens hoe het met de kleine is
.
poetser schreef:Ik ben heel blij met de postbode vandaag. Deze bracht een aangetekende brief van de advocaat van mijn ex dat hij afziet van al zijn rechten als vader!!!! Hoe sneu ik het ook vind voor zoontje, hij had mij niet blijer kunnen makenHet enige dat hij heeft gedaan, sinds hij ons letterlijk op straat heeft gezet in de sneeuw en vrieskou, is dat hij keer op keer dat kleine hartje breekt door zijn beloftes niet na te komen, hem te negeren als we ex eens tegenkomen en als hij belt vraagt hij niet eens hoe het met de kleine is
.
Nu alleen een manier vinden om zoontje te vertellen dat zijn papa geen papa meer is
" Blijf ik bij jou wonen?" Natuurlijk schat. "zie ik papa niet meer?" Waarschijnlijk niet schat. "Dan veranderd er toch niks???" Kreeg een kus en hij ging spelen
BaileyMix schreef:Ik roep altijd heel hard naar mijn moeder "Homóóóó" op zo'n New Kids toonOverigens niet in het openbaar
En nee, ik heb ook geen hekel aan homo's