Confessions....

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

iirrssjjee

Re: Confessions....

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-15 20:58

Confession; Ik heb net even mijn FB opgeschoond, alleen mensen die ik echt ken of spreek staan er nog maar tussen. Heb van de 358, nu nog maar 138 over....

CharIsabella

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-15 21:15

ohw dat heb ik ook eens gedaan van de 400 mensen heb ik er nu nog 60 over en ik vind het prima zo :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-15 21:16

Confession: Mijn moeder zette net koffie voor iedereen, behalve voor mij. Nu geniet ik intens als mijn vader heel passief agressief koffie gaat zetten en eerst mijn kopje neer zet, waarna ik heel uitbundig bedankt zeg. Vindt ze niet zo leuk, wij wel :=

LSnuitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-15 21:18

Elke keer als mijn hond jankt/blaft/piept probeer ik het zo goed mogelijk na te doen. Dan kijkt hij me echt aan met zo'n blik van "mens doe even normaal..." en het is hilarisch :=

SharonIndezz

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-15 22:00

Mijn chihuahua heet Muis... Maar noem haar eigenlijk altijd Piep..

Dan roep ik met zon belachelijk hoge stem pieeeeeeeppppieeeeeee... Kijkt ze me zo aan

Arrogant ding...
Afbeelding

Tegenwoordig negeert ze me voort als ik zo belachelijk praat :')

OutOfTheWood

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-15 22:56

Confession; Als jongetje van 8 geen kleine konijntjes meer mogen na een nestje.
Gewoon mevrouw meegenomen naar het speelpleintje en bij een ram van de buren gezet...wat keken mijn ouders raar dat ze jongen had.
En ze gingen volgens mij nog uitzoeken of konijnen zich na 1 keer dekken zelf konden bezwangeren :')
Nu 17 en nog nooit verteld, ik mis mijn nijntje... :(

Shiawase

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-15 23:16

RoosTinker schreef:
Ik zit al de hele dag pokemon te kijken op netflix :oo

Haha, ik kijk de laatste tijd elke avond een aflevering van Pokémon op Netflix.
Brings back memories.

StonedRomy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-15 23:29

Mijn hond heb ik ontvoerd naar mijn slaapkamer en mag lekker een nachtje tegen mij aan liggen. Heb het even nodig.

Ouders weten er alleen niets van :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-15 06:50

Ik vind 9 vd 10 confessions hier niet echt een confession. Inclusief deze van mezelf dus. :')

unihorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-15 09:23

haha ik ben dus heeeeel blij dat nederland niet door is...

Missy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-15 10:08

unihorses schreef:
haha ik ben dus heeeeel blij dat nederland niet door is...

Haha precies dit! Ik vind t heerlijk :D

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-15 10:12

Anthea schreef:
Ik vind 9 vd 10 confessions hier niet echt een confession. Inclusief deze van mezelf dus. :')

Dit :j

Ik stalk mijn ex zijn facebook nog steeds. Er gebeurd alleen nooit wat op :+ Ook niet op die van zijn vriendin trouwens. Saai. :+

Ohana_91

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-15 10:25

Ik stalk mijn ex via mijn vriends facebook, omdat mijn ex mij heeft ontvriend.
Mijn vriend weet alleen niet dat ik zijn wachtwoord heb van facebook :o
Ik lees ook geen gesprekken/berichten o.i.d. van mijn vriend, ik gebruik het alleen om het profiel van mijn ex door te spitten.

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-15 11:20

Confession: Ik douche zelden na het sporten. En ik sport altijd vlak voordat ik naar school ga. Gelukkig zweet ik nauwelijks en heb ik mannen Deo, dus niemand heeft iets Door. (Ik hoor juist vaak dat ik lekker ruik, dus het zal wel goed zijn)

C_estmoi

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-15 11:23

Ik heb eigenlijk een practicum vandaag, maar ik vind het stom. Dus ik heb mezelf ziekgemeld, en ben lekker met mn vriend in bed blijven liggen :o . (Oh, en ik ben er vrij zeker van dat mn ziekmelding niet doorgekomen is, en daar ga ik niks aan doen..)

Ohana_91

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-15 11:27

Ik geniet ervan dat toen mijn ex het uitmaakte hij zei dat hij genoeg andere meiden kon krijgen en dat niemand mij wilde.
Inmiddels heeft hij 2 relaties achter de rug die beide nog geen 3 maanden hebben geduurd en ben ik 2,5 jaar samen met mijn huidige vriend en hebben we een huis gekocht.

poetser

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-15 11:36

Ik ben heel blij met de postbode vandaag. Deze bracht een aangetekende brief van de advocaat van mijn ex dat hij afziet van al zijn rechten als vader!!!! Hoe sneu ik het ook vind voor zoontje, hij had mij niet blijer kunnen maken *\%/* Het enige dat hij heeft gedaan, sinds hij ons letterlijk op straat heeft gezet in de sneeuw en vrieskou, is dat hij keer op keer dat kleine hartje breekt door zijn beloftes niet na te komen, hem te negeren als we ex eens tegenkomen en als hij belt vraagt hij niet eens hoe het met de kleine is -:(- .
Nu alleen een manier vinden om zoontje te vertellen dat zijn papa geen papa meer is :(:)

BiBiQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-15 11:51

poetser schreef:
Ik ben heel blij met de postbode vandaag. Deze bracht een aangetekende brief van de advocaat van mijn ex dat hij afziet van al zijn rechten als vader!!!! Hoe sneu ik het ook vind voor zoontje, hij had mij niet blijer kunnen maken *\%/* Het enige dat hij heeft gedaan, sinds hij ons letterlijk op straat heeft gezet in de sneeuw en vrieskou, is dat hij keer op keer dat kleine hartje breekt door zijn beloftes niet na te komen, hem te negeren als we ex eens tegenkomen en als hij belt vraagt hij niet eens hoe het met de kleine is -:(- .
Nu alleen een manier vinden om zoontje te vertellen dat zijn papa geen papa meer is :(:)

Ik zou willen dat ik ook zo'n brief kreeg van m'n ex. Niet precies jou situatie, maar die is er in ieder geval ook nooit voor m'n kleine meisje geweest.

Snap je blijdschap. Gefeliciteerd! *\o/* <3

poetser

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-15 13:08

Dank je :D

Heb het net in Jip en Janneke taal uitgelegd aan zoontje en hij zijn reactie was eigenlijk heel erg lief :+: " Blijf ik bij jou wonen?" Natuurlijk schat. "zie ik papa niet meer?" Waarschijnlijk niet schat. "Dan veranderd er toch niks???" Kreeg een kus en hij ging spelen :')

Confession,
Ik ga straks kijken voor broeken en/of jas voor zoontje. Niet dat het nodig is, maar omdat ik trek heb in mc Donalds en ik zoontje op die manier wil verleiden daar te eten O:)

RoosDeG

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-15 13:13

Ik moet eigenlijk een pakje weg brengen, maar omdat het regent ga ik niet & laat ik het m'n man doen onder het mom dat ik geen zin heb dat de kinderen ziek worden :P

En ik zit met de Kids kerst Disneyfilms te kijken :D

Noeps

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-15 13:38

BaileyMix schreef:
Ik roep altijd heel hard naar mijn moeder "Homóóóó" op zo'n New Kids toon :') Overigens niet in het openbaar :)) En nee, ik heb ook geen hekel aan homo's :')

Dat roepen mijn vriend en ik standaard naar elkaar als we thuiskomen uit ons werk. Niks zo fijn als de voordeur opengooien terwijl je Homooooooo brult :7

Bhodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-15 13:44

Confession: 2 van mn klasgenoten doen ontzettend onzeker of ze t tentamen van vanmiddag wel halen, terwijl zij nooit onvoldoendes halen. Ik ben dan boos, want ik ben door omstandigheden niet voorbereid en ga m waarschijnlijk echt verknallen en voel me er ontzettend rot om..

BounceBabe

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-15 14:16

Ik ben ook blij dat Nederland niet door is, anders moest ik met de twee achterlijkste vrienden van mijn vriend weer optrekken. Kots kots... :')

xSannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-15 14:19

Ik word zo ontzettend geïrriteerd van mijn tante. We proberen iets te organiseren voor mijn opa & oma, vanwege hun 50 jarige bruiloft, en zij kan alleen maar doemdenken. Dingen afhouden. De negatieve kanten zien. Alles moet maar het goedkoopst zijn. Dat niet iedereen even veel te besteden heeft oké! Maar ze blijft echt zooo lang doorzoeken, tot alles wat we eerder vonden al bezet is.. Een keer is het goed hoor...

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-15 14:20

Nederland is niet door? :D ooooo wat heerlijk! :D