Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
xSannee schreef:Oh Roos dat grijze/groene jurkje/top is gaaf! Die ga ik ook op mijn wishlist zetten
Ik wil ook graag deze rok, maar die is er niet in mijn maat a.t.m.
[ [url=m/F5tl9X.png]Afbeelding[/url] ]
Josien_ schreef:xSannee schreef:Oh Roos dat grijze/groene jurkje/top is gaaf! Die ga ik ook op mijn wishlist zetten
Ik wil ook graag deze rok, maar die is er niet in mijn maat a.t.m.
[ [url=m/F5tl9X.png]Afbeelding[/url] ]
Deze heb ik! Zit heerlijk. Heb alleen mijn moeder de overslag (hoe noem je dat?) aan elkaar laten naaien een stuk anders kan je er echt niet fatsoenlijk mee fietsen zonder dat iedereen kan zien wat je eronder aan hebt
.
billionache schreef:Oh ik heb vandaag trouwens mijn eerste playsuit gekochtwas eigenlijk gewoon wat aan het windowshoppen toen ik 'm zag hangen. Eigenlijk is hij best al gewaagd voor mij maar toch gepast en ik vind 'm leuuuk!
[ [url=m/qaPo7X.jpg]Afbeelding[/url] ]
In het echt is hij niet zo grijs, eerder blauwgrijs (denim-look-a-like)
Ik ben trouwens best nerveus om dit te plaatsen... is de eerste keer dat ik een foto van m'n lichaam/outfit online gooi en ben best nog onzeker. Nog 20kg te gaan![]()
elkee schreef:Roos, jij blijft maar kopen zeg. Ik dacht dat ik erg waso
Seventje schreef:Ziet er goed uit xsanne!
Even een vraagje aan de kleding experts![]()
Ik ben niet zo lang 1.58m en mijn gewicht rond de 55kg. Dus redelijk ronde vormen en mijn maat schommelt tussen de 36 en 38. S/M
Nu zou ik graag een kokerrok aanschaffen. Maar zou ik dat met mijn lengte dan onder de knie of juist boven de knie zoeken? Ik zie vaak meiden met een kokerrok en leuke sneakers eronder.
Beetje de sportieve versie maar vraag me dus af zou mij dat ook staan of ben ik gewoon te kort voor zo'n lange rok.