Ik ga binnenkort op mezelf wonen! Wie nog meer?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

PureSG

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-15 22:06

Mooi zeg Rebecca! :)
Ik word helemaal blij van jullie foto's, geeft me nog meer zin om straks lekker mijn huisje in te richten. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-15 22:07

:+ ik sta net zolang onder een handdoek tot ik opgedroogd ben :') , maakt me niks uit.

Ik heb 1 staand rek en 2 hangende , en beddengoed boven trapsgat

Dankjewel ! Beter dan oude huis , nu kon ik los gaan en dat heb ik ook gedaan. Komende 10 jaar zit ik prima
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 19-09-15 22:12, in het totaal 1 keer bewerkt

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-15 22:11

Dit is het uitzicht vanuit de leren stoel:
Afbeelding
met m'n opvanghondje die even showde dat het kattenvoer niet hoog genoeg stond. :+

en de badkamer:
Afbeelding
droger is inmiddels weg, wasmachine staat nu in de hoek naast de deur en er moet nog een douchegordijn komen.
En m'n meisje erbij. <3

Nynke1

Re: Ik ga binnenkort op mezelf wonen! Wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-15 00:42

Wow lekker zeg dat uitzicht, dat zou ik ook wel graag willen.

Ik krijg de droger van thuis mee al vind ik het zelf niet vreselijk nodig, vind het met handdoeken etc wel erg handig.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-15 00:46

Heerlijk uitzicht!

Ik geniet -kuch- van paar jongeren te schreeuwen :') , woon tussen centrum en 'ghetto' in (jongeren woningen en aso's en weet ik het wonen er , recent opgeknapt maar blijft een rare bedoeling. Zomers herrie, weekend ook .) En komende donderdag begint 5 dagen dorpsfeest zal wat worden :')

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-15 08:24

Dat is vervelend! Had ik bij m'n ouders ook altijd, woon nu in een rustige buurt.
Hield het snel op?

Droger en vaatwasser heb ik niet en mis het ook niet.

Stephanie_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-15 09:37

Mandyy schreef:
Dat is vervelend! Had ik bij m'n ouders ook altijd, woon nu in een rustige buurt.
Hield het snel op?

Droger en vaatwasser heb ik niet en mis het ook niet.

Ooo ik zou niet zonder kunnen! Die komen straks echt wel in mijn huis haha!

milatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-15 09:43

Leuke huisjes! Droger heb ik ook niet en mis m alleen voor m'n beddengoed. Mijn handdoeken zijn nooit hard overigens!

SpikkelFire

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-15 10:01

Droger mis ik ook wel! Heb ook maar 1 set beddengoed op dit moment dus het is een beetje een struggle soms :+
Ok de wasserette zit om de hoek, maarja te lui om te lopen..

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-15 10:14

Handdoeken zijn bij mij ook nooit hard. :)
Heb een overdekt balkon dus kan m'n was daar goed laten drogen en anders in de huiskamer.
Heb 2 setjes beddengoed, dus gaat prima zo!

Afwassen is ook zo gedaan als je alleen bent en het gewoon elke keer doet. :)

WinSel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-15 11:08

lor1_1984 Wat een heerlijk uitzicht en mooie ruime badkamer !
Rebecca wat vervelend zeg die lawaai....

Droger en vaatwasser neem ik allebei ook niet :P
Als je de afwas elke dag bij houdt is het zo klaar :D

Bloempotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-15 11:12

Hier ook geen droger of vaatwasser. En is prima te doen :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-15 13:48

Scheelt was moe :+ , veel nadelen zijn er niet verder. Kwestie van wennen

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-15 14:46

Bij m'n ouders gebeurt vrij veel, voelde me daar niet veilig dus nu ik alleen ben blij dat hier rustiger is!

Heb twee wakers nu! :D
Super lief!

Afbeelding

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-15 14:49

Ik zit gelukkig wel veilig, gisteren rook ik toen ik er langsfietste een brandlucht en hoorde alarm afgaan. Achteraf had iemand een pan met vet op het vuur staan, en zo het huis uit :+ . Zulke dingen, of fikkie stoken in het 'hoofdgebouw' waar de kelderboxen staan , items op het grasveld affikken etc.

Awhhhh zo lief

https://scontent-ams3-1.xx.fbcdn.net/hp ... e=5600DEF5

Dit is het probleem in de keuken , ik denk dat de koelkast maar verplaats naar in de boog . (waar nu vakjes in zitten , oude muur stond er :P ) . De vriezer in het berghok , en dan heb ik space joh :')

(druk mijn kliekje op te warmen , nom nom )

Pikkepor

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-15 15:45

ooh dat is ook heel vervelend Zoey! -:(-

Chantal en Nynke, leuk allebei een hond! Ik zou er ook heel graag een willen, maar ik werk fulltime en mijn vriend studeert nog. Hij is een of twee dagen in de week vrij en maakt vaak geen volle dagen op school. Dus wij twijfelen heel erg of we het wel of niet moeten doen. Hoe doen jullie dat? Ik neem aan dat jullie werken, hoe lang laten jullie de hond alleen? En hoe pak je dat aan als ze klein zijn?

Bhodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-15 15:51

Denk eraan dat je vriend ook eens afgestudeerd is en aan het werk gaat :)
Is voor ons de reden geweest om t niet te doen, het lukt nu wel, maar we weten niet of t over 3 of 4 jaar wel lukt qua tijd.

Bloempotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-15 16:33

Ik werk fulltime inderdaad :j . Ik heb mijn hond met de fles groot gebracht. Daarna is hij herplaatst geweest (op dat moment thuis wonend, geen mogelijkheid om hem te behouden). Nu dus weer terug! Het is niet de planning geweest maar hij moest weg daar. Dus de echte puppy periode heb ik niet mee gemaakt, voor de rest wel alles qua aanleren. Hij werd niet uitgelaten daar dus moest echt vanaf 0 beginnen.

Mijn hond blijft vrijwel nooit alleen. Ik neem hem mee naar het werk waar hij overdag in de kantine verblijft. Als ik buiten mijn werk ergens heen ga dan gaat hij vaak mee. Ik heb hem wel geleerd om alleen thuis te kunnen blijven maar dat het liefst een uur of 3 voor nu. Dit omdat hij dan in de bench zit, als ik hem los laat gaat hij voor het raam zitten en de baas uithangen :)) . Vind ik niet zo fijn tegen over de buren :) .

Met vakanties gaat hij naar pension en voor dagjes weg regel ik dan een oppas.

Edit: ik zou er zelf overigens voor kiezen om een hond max 6 uur alleen te laten, ook met het oog op het uitlaten.

Nynke1

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-15 18:29

Ik ben eigen baas en heb de hond bijna altijd mee. Tenzij ik met klanten op pad moet, of zoals vrijdag de hele dag weg was om het huisje te bekijken, dan past mijn moeder op. Ik heb hem vanaf pup af aan aangeleerd alleen te blijven, begonnen met 5 minuten en steeds uitbouwen. Hij kan nu rustig 4 uur alleen zijn, langer ook wel maar dat vind ik zielig omdat hij ook nog in een bench zit en het een grote hond is. Pups zijn wel vreselijk intensief, dat moet je je wel goed bedenken. Daar zal je wel de eerste paar weken vrij voor moeten nemen (vind ik, er zullen ook mensen zijn die dat niet doen natuurlijk). Maar je krijgt er zo veel voor terug, ik kan echt niet zonder.

Pikkepor

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-15 07:56

Ja wij hebben thuis altijd hondjes gehad, dus ik weet hoe die puppy periode is. Als het zover is zou ik sowieso een herplaatser willen of tegen de zomervakantie, dan heeft mijn vriend toch zeker 6weken en dan neem ik mijn vier weken ervoor of erna.

Ik vind het lastig. Want ik wil het heel graag, ik heb collega's die vier dagen p.w. werken die thuis ook een hond hebben (die heeft een ren in de tuin), maar ja.. ze zijn idd wel eventjes alleen.
je hebt trouwens wel een luxe positie! Hond mee naar het werk :D

Sharonn, dat duurt nog vier jaar en mss komen er dan wel kleine mensenbaby's... dus dat gaat een van ons toch niet fulltime werken.

Wij denken gewoon nog even verder.
Ik vind het gewoon zoiets geks dat er zoveel gezinnen/mensen met een hond zijn en iedereen roept: nee niet doen, want dan is ie zo lang alleen.
Maar je gaat mij toch niet vertellen dat al die mensen die een hond hebben allemaal werkeloos zijn?

PureSG

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-15 09:11

Ik vind het ook lastig wat een hond betreft. Zou er graag één hebben en momenteel ben ik inderdaad werkloos, maar ik ben wel druk op zoek naar een baan en dat is wat me tegen houdt in het nemen van een hond. Ik wil niet dat hij lang alleen thuis is, dat vind ik maar sneu.

Mijn broer overigens, werkt fulltime en heeft een hond, gaat tussen de middag in zijn pauze naar huis om met de hond te wandelen en gaat bijna elke dag na het werk even het bos in. Maar in de tussentijd is de hond wel alleen. Ik weet niet zo goed wat ik daarvan vind.

Ik hou het zelf wel op katten. :')

mirriejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-15 09:11

Nou ik ben wel eerlijk, dat ik extra maar parttime werk, voor mijn honden. Tender kan goed alleen zijn, maar de jongste niet, 6 uurtjes max.

Bhodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-15 09:15

Ik vind dat je moet kijken of t eerlijk is tegenover de hond, je kan nog wel 4 jaar de tijd hebben en dan? Geen enkele hond (uitzonderingen daar gelaten) leeft maar 4 jaar..

Reeltje_5

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-15 09:22

Ik wil ook zooooo graag een hond. Maar mijn vriend en ik werken fulltime dus helaas. Wij gaan maar op kattenjacht :')

Ik lees nog steeds mee reageer alleen niet zo veel hihi.

Bhodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-15 09:27

Aurelia schreef:
Ik wil ook zooooo graag een hond. Maar mijn vriend en ik werken fulltime dus helaas. Wij gaan maar op kattenjacht :')

Ik lees nog steeds mee reageer alleen niet zo veel hihi.

Hier net zo haha! Al werk ik de komende 3 jaar (nog) niet fulltime!