Het Kleding Topic - Deel 6

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Imke1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-14 21:10

Weet iemand een betrouwbare site met bikini 's (niet te duur, en het liefst zo snel mogelijk leverbaar)? Ik heb echt dringend een reserve bikini nodig :o

xRoosss schreef:
Imke1998 schreef:
Leuke schoenen, Roos.
Ik dacht dat ze van Vans nu ook liberty uitvoeringen hebben. <3

Waaaaarom, moest je dit zeggen. Jeetje wat zijn die vet zeg :') uff ik ben echt schoenen verslaafd.

Ik ben blij. Ik durf geen croptops aan te doen. Dus ik had van H&M een wat korte top besteld. Niet mega kort maar een beetje kort. Gewoon om te proberen en ben er echt blij mee :D het shortje is overigens van de mango! Die was dus €12 :)

Heb je een linkje naar die top? Vind hem ook leuk :)
Ik heb die vans maar zo snel mogelijk weggeklikt. Ik heb echt een sneakerverslaving, maar ik heb echt geen geld meer om nog een paar vans te kopen. :=

xRoosss

Re: Het Kleding Topic - Deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-14 22:38

Jup, linkje : http://m.hm.com/nl/product/32141?article=32141-A#mediaType=STILL_LIFE_FRONT

Meh ja, sneaker verslaving. En vooral de aparte uitvoeringen ben ik fan van. En een keer in de zoveel tijd haal ik mezelf over eens op hakken te lopen. Maar na een dag ben ik dat alweer zat :+

De new look hakken van een aantal pagina's terug (4 weken geleden) heb ik welgeteld al 0 keer aan gehad :+ ik overweeg ze alweer op marktplaats te zetten.

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-14 13:16

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-14 13:41

Heb ik weer! Wou via Hunkemuller een BH bestellen... Slipje niet meer verkrijgbaar dus op zoek naar een andere webshop. V&D heeft hem maar daar kan ik als Belg weer niet betalen :( Help
En ik was zooo blij dat ze hem nog ergens hadden!

Verder wel een rondje Hasselt gedaan vandaag en eindelijk geslaagd!! Een trui, 3 shirtjes en een high waist short :D Ga straks even fotootjes maken! Ben helemaal blij.
Wil nu alleen nog een oversized hoodie. Die van Superdry zijn super leuk maar 100,00 euro is me iets te ver :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-14 14:14

In Roermond outlet heb je een superdry store. Hoodies zijn daar rond de 50/60€

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-14 14:17

Slim dank je! Misschien ga ik daar nog eens heen dan.

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-14 16:27

CharlievdH

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-14 20:42

Vandaag wezen shoppen in taragona, een paar maxijurken aangepast. Eerst eentje die heel mooi een balconettevorm had en vanvoor korter was dan achteren. Had een onopvallend bokeh achtigpatroon.
Toen eentje die ik geweldig had gevonden moest ik naar een grieks themafeest gaan! Crème wit, en wauw, ik had hem aan en het ging meteen van 'greek goddess', jammer dat er geen gelegenheid was. :(

Morgen naar Barcelona, en dan zeker even naar de Undies, want me zus zei dat er kortingen waren!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-14 20:51

Ik heb vandaag de eerste dag gewerkt bij mijn nieuwe baantje, ik houd mezelf maar voor dat als mijn loon er is ik hele leuke schoenen ga kopen. <3 :')

Hoe is de prijs/kwaliteit verhouding van Nikes? Ik heb hele leuke gezien, een beetje vans-achtig model (niet de roshe run in elk geval!), maar dan van Nike. Ik vind vans echt super leuk namelijk, maar die loop ik binnen een half jaar kapot, beetje zonde voor die 70 euro.. Zijn Nikes wat duurzamer? :')

(Ik ben echt niets gewend haha, ik ben helemaal gesloopt.)

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-14 21:23

Boself: Justfab heeft ook zulke schoenen!

Imke1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-14 22:00

Weet iemand nog een webshop die snel levert? Ik moet nog wat laatste dingetjes voor de vakantie halen.

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-14 22:12

Geen idee Imke!

Ik heb morgen afstudeergala... Geen idee hoe sjiek dat gaat worden.
Dit zijn m'n opties... Help :')
Afbeelding
Afbeelding

Jolandaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-14 22:19

zalando> is hier altijd snel binnen..

morgen een broek terug brengen naar de jeanscentre. gekocht voor 70,- op de site is ie 30%. Dus nu 52 incl verzendkosten. die andere broek maar eens even terug brengen. 20,- is best veel om te laten liggen :=
heb deze keer geen ltb molly maar een zena. vallen m'n love hendels net in en toch het fijne van ltb. jammer dat ik een kort bovenlichaam heb dus geen shirt in m'n broek kan hiermee. maar heb genoeg andere dingen die wel wat over hangen hiervoor :j

xFioon

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-14 22:19

Ik zou voor de middelste gaan, lekker zomers! :D

xFioon

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-14 22:33

Dit heb ik besteld van t weekend, dus komt ergens deze week :):

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-14 22:37

Oh dames ik wil zo graag winkelen. Was het maar alvast volgende week, wanneer ik mijn lieve stufi weer kan omarmen <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-14 22:43

Imke1998 schreef:
Weet iemand nog een webshop die snel levert? Ik moet nog wat laatste dingetjes voor de vakantie halen.

Ik heb gister wat bij de Mango besteld, en dat is vandaag verstuurd.. Leveren binnen 5 dagen, ik hoop dat dat van mij er morgen is. :j

Waar heb je dat besteld Fioon? Ziet er goed uit! :D

xFioon

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-14 23:19

Lang leven de creditcard en bestellen op factuur Emma :P Ik wacht ook met smart op mijn stufie en salaris...

Bij de Zalando, Shoeby en Sans Online :)
Maar shoeby stuurde me een mail dat een van de twee artikelen (groene shirt of groene maxi rok) maar geleverd wordt, maar ik kom er geen wijs uit welke van de twee. Als het alleen het shirt is wil ik mijn geld terug incl verzendkosten, want ik heb besteld voor de rok, en het shirt maar voor erbij. Dus als de rok niet meer leverbaar is zou ik niet besteld hebben... :\

Dirndl

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-14 08:38

Roos, shortje & crop top zijn leuk! Staat je goed!

Smileyy, ik kan ook de cowboy bags aanbevelen. Ik heb er zelf ook een, gebruik hem nu nog weinig, maar hij houdt zo veel uit! Inderdaad een nadeel: ze zijn van zichzelf ook al vrij zwaar.

Sneaker verslaving klinkt me trouwens bekend in de oren :') Het is dat ik nu steeds per vliegtuig moet verhuizen, en ik mezelf een boeken- en schoenen- koopverbod heb opgelegd..

Leuk Natsuki! Maar gepast dus, niks gekocht? Veel plezier met winkelen vandaag :)

Doubtless, de middelste rode :))

Haha Rebecca, nog steeds moe of lekker uitgeslapen inmiddels? Nikes heb ik geen ervaring mee, maar ik doe echt wel langer met mijn vans dan 1 seizoen! Maar heb dan ook vrij veel paar, dus draag ze niet elke dag.

Leuk Fioon, niet wat ik voor mezelf zou kopen, maar ziet er goed uit :)

adecuada

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-14 08:56

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-14 09:08

Hangt er ook een beetje vanaf wanneer je het aandoet.

Maar die bovenste vind ik voor alle leeftijden not done.
Die onderste kun je volgens mij heel classy dragen. Dan is het ook voor 26+ wel geschikt.

Maar over het algemeen vind ik Crop tops iets voor meiden van 16-18 jaar

adecuada

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-14 09:15

Thanks!

Ja ik heb expres even 2 totaal verschillende versies laten zien, die eerste durf ik niet eens te dragen haha, maar vind het topje van die outfit wel erg leuk!

Die tweede zou ik wel durven dragen, maar dan nog heb ik iets van ben ik hier niet vééél te oud voor?! :')

Dirndl

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-14 09:35

adecuada

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-14 10:24

Die laatste outfit is echt prachtig! <3
Wat een leuke site trouwens!

TessaS

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-14 15:31

Die hakken op pagina 150 zijn echt amázing