Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Alja schreef:ik had ergens op geboden en ze was akkoord gegaan met mijn bod dus ik had nog wat vragen aan diegene over de pasvorm van de deken en van welke stof hij was, jammer genoeg niet wat ik zocht dus ik mailde terug dat ik er vanaf zag en de biedingen weg zou halen..
krijg ik me toch een mailtje terug dat ik in het vervolg beter moet lezen en dan pas moet gaan bieden, vind het een beetje vreemd, zeg toch netjes af..
had ook gewoon niks meer van me kunnen laten horen
dees_daan schreef:Ik heb de aardbeienplantjes opgehaald, zaten allemaal in kweekpotten dus die kan ik weer voor andere dingen gebruiken straks.
Helemaal blij mee!
Toen ik in de auto zat dacht ik nog wel even als het ook maar echt aardbeien zijn en geen onkruid wat hij verkocht heeft maar t zijn echt aardbeienplantjes.
LyannevH schreef:Ik weet niet waar ik het anders zou moeten plaatsen, daarom maar via hier:
Ik zou een bicolor pad en een zweetdeken van iemand overnemen, via marktplaats, dus ik netjes betaald, 65 euro.
Ik heb hier erg lang voor gespaard, aangezien ik niet heel veel over heb maandelijks.
Nouja, ik krijg niets meer te horen en het geld is dus weg, helaas.
Toen ben ik gaan zoeken op de naam van het rekeningnummer, en toen kwam ik verschillende mensen tegen die zogezegd een Ipod had gekocht, of een duur auto onderdeel, die niets meer te horen kregen, en ook hadden betaald.
Degene heeft direct de advertenties en daarna zichzelf verwijderd, als adverteerder.
Hoe kan dit nu tegen worden gegaan? Dat deze persoon keer op keer mensen bedriegt?
Want aangeven bij marktplaats heeft geen zin, hij maakt iedere keer een nieuw account aan.
Ohja, en dit vind ik dan ook echt een raar mens op marktplaats!
Jadeleigh263 schreef:Er valt helaas weinig te doen, behalve een melding maken bij de politie en het bankrekening nummer doorgeven. zodat andere mensen gewaarschuwd kunnen worden als ze iets kopen van iemand met dit bankrekening nummer.
Voor de rest over eskadron betreft, eskadron vind je meestal niet voor die prijzen voor een bicolor en een deken.. Soms heb je mazzel en kun je het wel voor een spotprijs krijgen maar meestal zijn het gewoon oplichters. En als je twijfels hebt over de prijs, vraag dan of er een mogelijkheid is om het 'op te halen'. Meestal zie je dan aan de manier van hoe ze reageren of het klopt of niet...
Ik vind het echt rot voor je, maar hopelijk heb je iets aan de bovengenoemde dingen...
Esmeej333 schreef:Jeetje wat vervelend zeg. Sowieso aangifte doen!
https://www.mijnpolitie.nl/b/miocheck2.html
Kende je dit al? Hier kun je rekeningnummers natrekken, misschien staat diegene er wel in en kun je het voor de volgende keer gebruiken.
lor1_1984 schreef:Ik had vanavond een mail nav mijn opvang, of de slakken weg mogen voor consumptie.![]()
Heb hem kort maar netjes verteld dat het HUISdieren zijn en niet weggaan voor consumptie.
De mail hou ik overigens opgeslagen voor het geval deze persoon zich weer meldt voor opvangslakken.
Marjoow schreef:lor1_1984 schreef:Ik had vanavond een mail nav mijn opvang, of de slakken weg mogen voor consumptie.![]()
Heb hem kort maar netjes verteld dat het HUISdieren zijn en niet weggaan voor consumptie.
De mail hou ik overigens opgeslagen voor het geval deze persoon zich weer meldt voor opvangslakken.
Wat is er nou erg aan? Sorry maar ik vind het juist heel netjes dat hij het gewoon vraagt...
Snap de big issue hier niet zo