Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
_Cowgirl schreef:Edit: net even bijgelezen over die "regel" vind het maar vaag, maar oké. Eerlijk gezegd, wie wil zijn kind nou Jansen noemen? Maar voor de duidelijkheid: Boyd mag gewoon.Heb het nog nooit als achternaam gehoord eigenlijk.
Tinus1909 schreef:Die combinatie van de namen kan gewoon écht niet.. hahahahah!
Wel makkelijk om te roepen als ze buiten aan 't spelen zijn, hoef je maar 1 naam te noemen![]()
Over de achternamen, vriendin van mij heet Echica Ellen,
en iemand anders die ik ken heet Tom Kelly.
Eigenlijk standaard meisjesnamen die als achternaam zijn
Tinus1909 schreef:Ik snap jouw reactie niet helemaal op mijn bericht, haha :p
Vind het wel leuk, die meisjesnamen als achternaam.
Zolang ze het kind dan geen Kaylee Kelly gaan noemen ofzo
xSwanHeart schreef:Tinus1909 schreef:Die combinatie van de namen kan gewoon écht niet.. hahahahah!
Wel makkelijk om te roepen als ze buiten aan 't spelen zijn, hoef je maar 1 naam te noemen![]()
Over de achternamen, vriendin van mij heet Echica Ellen,
en iemand anders die ik ken heet Tom Kelly.
Eigenlijk standaard meisjesnamen die als achternaam zijn
Dat valt wel mee toch? Thomas, Lucas, Roelof... ik ken er genoeg met zo'n naam...
Blue_Eyes schreef:Tiggs schreef:Boaz vind ik voor mensen die krampachtig hip proberen te zijn. Lijkt me net zo'n verwend jongetje als Boet.
Sverre vind ik gaaf!
Boaz is ook gewoon een naam die veel vorkomt onder evangelische christenen. Het is een naam uit de Bijbel
Blue_Eyes schreef:_Cowgirl schreef:Edit: net even bijgelezen over die "regel" vind het maar vaag, maar oké. Eerlijk gezegd, wie wil zijn kind nou Jansen noemen? Maar voor de duidelijkheid: Boyd mag gewoon.Heb het nog nooit als achternaam gehoord eigenlijk.
Anky![]()
Nissima schreef:Blue_Eyes schreef:Anky
Ja, wat is dat met die namen van Anky's kinderen? Heet haar zoon nou Yannick Jansen van Grunsven?