De hekken staan er nog wel,maar dan bij elkaar gestapeld zeg maar.
Je moet denk ik net een beetje mazzel hebben met die drukte. Zowieso zou ik daar al nooit in het weekend heen gaan,dan word je er echt gillend gek gok ik
Jildau
Geplaatst: 30-11-13 12:13
Hebben ze ook een paarden onesie? Zoek iets om te kunnen verkleden als paard en dan is een onesie een goedkope oplossing.
Ik kon zo naar binnen lopen Ik was er om een uur of 2, woensdag was dat. Oke binnen is het druk, maar dan moet je maar gewoon een knopje omzetten Het was niet dat ik stil stond of zo, moest gewoon om ze mensen heen zigzaggen. Kon best goed bij de kleren kijken e.d. hoor. Bij de kassa was ik ook zo aan de beurt.
Verveelde me zo nouja idd uiteindelijk niet gedaan las hier al wel een poos mee
xSaarSaar
Geplaatst: 02-12-13 00:08
Michelleex schreef:
Ik zou met krukken niet naar de primark gaan, zou ik je echt niet aanraden. Primark is in het weekend in Almere wisselend.
Lijkt me juist ideaal, dan kun je anderen wegmeppen als je iets op het oog hebt.
Mandyy
Geplaatst: 02-12-13 00:09
Met krukken zou ik zeker niet naar Primark gaan. Heb zelf pas een aantal weken op krukken gelopen en voelde me heel ongelukkig toen ik naar een drukke kortingsavond ging bij een ruitersportzaak.
Ben vorige week bij de Primark in Las Palmas (Gran Canaria) geweest. Heb een koalaberenhuispak gekocht en sokken.