Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
JudithGigi schreef:Vriend van me weet dat ik een eetstoornis heb gehad en blijft maar stom liggen doen over dat hij zomaar vergeet te eten of dat hij soms hele dagen niet eet zodat hij af kan vallen.
Hij bedoelt het niet banketstaaf maar man wat triggeren die opmerkingen mij.

MarlindeRooz schreef:Ik heb EINDELIJK mijn vogel voer station opgezet. En neergezet. Gekregen voor m’n verjaardag. In oktober. Ik had het uitgesteld.
Ik helemaal blij. Lekker warm naar binnen. Lekker op de bank. Ik kijk naar buiten…
[ Afbeelding ]
Ik heb toch een uniek talent dat ik hem precies zo neerzet dat ik vanaf mijn vaste plek niks zie. Zometeen maar een meter naar de andere kant zetten.
MarlindeRooz schreef:Ik heb EINDELIJK mijn vogel voer station opgezet. En neergezet. Gekregen voor m’n verjaardag. In oktober. Ik had het uitgesteld.
Ik helemaal blij. Lekker warm naar binnen. Lekker op de bank. Ik kijk naar buiten…
[ Afbeelding ]
Ik heb toch een uniek talent dat ik hem precies zo neerzet dat ik vanaf mijn vaste plek niks zie. Zometeen maar een meter naar de andere kant zetten.
pjer schreef:Naar is dat altijd het Sanano. Met tegenzin naar je werk is al naar maar helemaal als het de laatste weken zijn.
Hier kleine ergernis, ik had eindelijk weer eens een topic aangemaakt, maar omdat er een menpaard op de foto staat is het gelijk weer naar het verdomhoekje van bokt geveegd.
F_T schreef:pjer schreef:Naar is dat altijd het Sanano. Met tegenzin naar je werk is al naar maar helemaal als het de laatste weken zijn.
Hier kleine ergernis, ik had eindelijk weer eens een topic aangemaakt, maar omdat er een menpaard op de foto staat is het gelijk weer naar het verdomhoekje van bokt geveegd.
Ik kan hem ook niet vinden, ben net bij alle actieve onderwerpen gaan kijken en zie hem niet,
Heb je een linkje?