Geplaatst: 15-02-25 11:05
Wat een ontzettend verdrietig nieuws, Ineke. Ik heb enorm met je te doen en snap maar al te goed dat je hier van slag van bent. Heel, heel veel sterkte!
Mijn telefoon viel vanaf de poef op mijn teen. Ik had niet verwacht dat het zo zeer zou doen. Auw!
chanicha
Geplaatst: 15-02-25 15:12
juval schreef:
vinger gebrand aan tosti-apparaat..
en ergernis aan degene die peperkorrels in de paté heeft gestopt.. waarom?? is er echt iemand die het fijn vind om op peperkorrels te kauwen?
Ja mijn man Ik begrijp het ook niet maar het zij zo
denisesilver
Geplaatst: 15-02-25 16:12
“Jij haalt je informatie zeker van het nieuws? Die liegen alleen maar. Je moet eens kijken op Telegram.” Joejoe, dat is ook de laatste keer dat jij me ziet
Echt sommige mensen hebben hun hersencellen in 2020 laten liggen en zijn ze na de pandemie nooit meer tegengekomen.
flintstones
Geplaatst: 15-02-25 18:55
mijn jas waar de zakken zo klein van zijn dat er alles uitvalt... vandaag mijn gsm er uit gevallen, niet gemerkt en hij lag in het midden van de straat... nou heeft iemand die we kennen hem (redelijk) snel gevonden en naar mijn mama gebeld en de gsm even in de brievenbus gestopt (hij kon niet wachten tot mijn mama die niet thuis was hem op te halen) hij is gelukkig nog heel, mijn hoesje en betaalkaarten die er in zaten zijn jammer genoeg niet meer heel maar wat minder prijzig om te vervangen
Shenavallie
Ik heb mijn Airco hot & cold op warm staan en wel gericht op de rug, en heb het werkelijk koud.
Kana
Geplaatst: 16-02-25 01:19
Ik lig in bed en hoor iets lawaai maken op zolder. Het rent heen en weer? En ik ben te bang om te gaan kijken dus lig nu klaarwakker in bed naar het plafond te staren.
Hier echt even een baal moment.. Gisteren ging ik boodschappen doen, pak een fles dikke bleek uit het schap maar deze bleek lek te zijn, hele winterjas naar de haaien...