Heel ff aankijken en anders maar naar de huisarts straks
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Polarize schreef:Sterkte! Hopelijk blijft het bij een beetje bont en blauw
Dit weer is stom. Wat moet ik nu aan?? 's ochtends heb ik bijna de neiging om handschoenen aan te doen op de fiets, maar 's middags zweet ik me kapot. Op de opleiding zitten we vaak in de gang, dus echt verwarming hebben we daar ook niet.
Suzanne F. schreef:Polarize schreef:Sterkte! Hopelijk blijft het bij een beetje bont en blauw
Dit weer is stom. Wat moet ik nu aan?? 's ochtends heb ik bijna de neiging om handschoenen aan te doen op de fiets, maar 's middags zweet ik me kapot. Op de opleiding zitten we vaak in de gang, dus echt verwarming hebben we daar ook niet.
Laagjes!
heel stom. Een t-shirt + trui werkt wel, dus dat is voor nu maar de oplossing
Yavanna schreef:Bielsje schreef:Stom dat ik 9 vuilniszakken vol ongedeukte schone blikjes, in de statiegeld automaat heb gedaan en bijna een volle zak gedeukte vieze blikjes terug kreeg... Al dat werk en dan zoveel statiegeld mislopen
Dan doe je handschoenen aan en deuk je ze uit. Ik gooi met regelmaat veel volle vuilniszakken met blikjes en plastic flessen erin en krijg alles uitbetaald. Want ik deuk de blikjes uit en gooi ze weer terug.
En je krijgt echt geen andere blikjes terug. Want de blikjes worden gelijk geplet.
Stom, zoveel pijn in mijn heupen hebben dat ik niet meer kan slapen
Suzanne F. schreef:Ja je moet zorgen dat je je blikjes niet deukt. Of waren het niet je eigen blikjes? Mensen knijpen soms uit automatisme de blikjes in of gaan er ruw mee om en dan heb je een probleem bij de automaat.
MarlindeRooz schreef:Suzanne F. schreef:Ja je moet zorgen dat je je blikjes niet deukt. Of waren het niet je eigen blikjes? Mensen knijpen soms uit automatisme de blikjes in of gaan er ruw mee om en dan heb je een probleem bij de automaat.
Ik denk dat je het niet snapt.
Dit gaat over een groot apparaat waar je alles ingooit. Die deuken de blikjes zelf.
Bielsje schreef:Dankje MarlindeRooz![]()
Zoveel werk, zorgen dat er geen deukje inzit, omspoelen, netjes in vuilniszakken stapelen... Zodat de machine ze kan deuken en weigert, terwijl ze toch plat gaan
Misschien maar beter ook Suzanne F
Suzanne F. schreef:Bielsje schreef:Dankje MarlindeRooz![]()
Zoveel werk, zorgen dat er geen deukje inzit, omspoelen, netjes in vuilniszakken stapelen... Zodat de machine ze kan deuken en weigert, terwijl ze toch plat gaan
Dat klinkt heel frustrerend. Waarom deukt dat ding ze dan? Dan is er iets niet goed toch?
Suzanne F. schreef:Bielsje schreef:Dankje MarlindeRooz![]()
Dat klinkt heel frustrerend. Waarom deukt dat ding ze dan? Dan is er iets niet goed toch?
). Daarbij onstaan oppervlakkige deuken maar er lijken ook blikjes tussen het luik te komen die "harde" deuken krijgen. Misschien dat erachter ook nog iets gebeurd maar dat kan ik niet zien.

Yavanna schreef:Geen aanname, je zegt zelf 9 zakken vol ongedeukte en schone blikjes en even verderop geef je aan de bodem ingedeukt. Ja als de bodem ingedeukt is, dan ziet ie het niet. Ze lezen de streepjescode. Zelfs als ik gedeukte blikjes heb, en de streepjescode is goed zichtbaar betaald ie uit.
Ik heb werkelijk nog nooit blikjes van een ander erbij gehad. En er gaan bij mij iedere 2 weken 8 tot 9 zakken in.
Ik vind t ideaal en snel.
Ik heb een filmpje van mijn bulkstorting maar krijg m niet op youtube

Lieser schreef:Stom dat 20 graden in huis 's middags in de herfst veel kouder aanvoelt dan 20 graden 's ochtends in de zomer.