Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #13

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-24 20:53

Oei wat een beste bult zeg... Dat moet jeuken 8)7 Vooral de blaasjes erop zijn geen pretje.

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-24 20:54

Zebrastreep schreef:
Oei wat een beste bult zeg... Dat moet jeuken 8)7 Vooral de blaasjes erop zijn geen pretje.

Dit werd uiteindelijk een bacterie in mijn bloed, was doodziek ervan. %)

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-24 20:58

marleen_88 schreef:
Zebrastreep schreef:

Dit werd uiteindelijk een bacterie in mijn bloed, was doodziek ervan. %)

Oh jemig! Muggen zijn gewoon nutteloze rotbeesten.

Hier komt bijvoorbeeld de Tijger mug steeds meer voor. Ik vindt het maar smerige beesten. En dat zijn ze ook als je je bedenkt dat het het meest dodelijke beestje ter wereld is.

Maar kwam dat omdat de mug die je toen gestoken heeft iets meedroeg? Of kwam dat door een latere infectie?

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-24 21:04

Die blaasjes zijn bij mij heel normaal ook met gewone muggenbeten. :=

Anti histamine mag ik niet trouwens.

daantjuhhh

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #13

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-24 21:07

Jep. Dit heb ik al met een muggenbeet.
Gelukkig mag ik wel anti histamine.

Maar mijn broertje die ook allergisch is mag dat niet.

PotjeMayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-24 22:18

Neuspiercing eruit gevallen. Ik snel vervangende oorbel zoeken, probeer die erin te krijgen, lukt niet. Ineens harde piep en voor ik op de grond kon zitten lag ik al. Ik ben nog nooit eerder flauwgevallen. En kreeg piercing er ook niet meer in, want neus is dik. Morgen maar weer terug naar de piercer. poedersuiker ;(

CupCakes_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-24 22:19

Sterkte Ghostattack. Houden van is soms ook loslaten. Hoe pijnlijk dat ook is. :knuffel:

imaudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-24 22:46

Sterkte Ghostattack. Mooie merrie is het.

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-24 23:19

fjordjes schreef:
Shenavallie schreef:
[uote="fjordjes"]
Straks verjaardag, zo geen zin in. Ben moe en dan is mijn emmertje nog veel sneller vol.
[/qote]
Je bent niet verplicht om daar naar toe te gaan. Gewoon eerlijk zeggen hoe je je voelt.
[/uote]

Het is m'n schoonmoeder.. Ik ga met m'n eigen auto en dan ga ik gewoon na een paar uurtjes weer naar huis

Ik had 'geluk'. Mijn pup is aan de diarree en kon zien op de camera dat ie binnen had gepoept dus ik zei ik ga naar huis, opruimen. Wel zielig voor hem natuurlijk maar voor mij een mooie bijkomstigheid dat ik naar huis kon. Morgen maar even de dierenarts bellen.

Afbeelding
Nog 'n foto van meneer zielepoot, hij had de klomp van mijn man vakkundig bewerkt (vorige week)

Daphne__

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-24 00:38

Was mijn telefoon al 2 dagen kwijt. Keuring gehad en dat was het laatste moment dat ik me kon herinneren dat ik hem had.
Alles afgezocht, echt alles...

Behalve de trailer :+ Daar vond ik hem vandaag tussen de berg hooi.

Wel een wonder dat hij nog heel is. Pony wou de trailer niet in, dus best een gedoe geweest en ze sprong er uiteindelijk in. En we moesten een uur rijden en al die tijd lag mijn telefoon dus op de vloer :')

TessaxQuincy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-24 03:30

Ik wil al jaren een tattoo voor m'n vader die is overleden, nu heb ik eindelijk een idee wat ik wil. Maar ik kan niet tekenen, en ik heb geen geld |( (ja zulke dingen bedenk ik om half 4 's nachts) :o

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-24 04:05

Nog terugkomend op de dazenbeten, ik lig nu gewoon wakker van de jeuk/pijn :') heb dit op beide benen zitten
Spoiler:
Afbeelding

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-24 07:19

TessaxQuincy schreef:
Ik wil al jaren een tattoo voor m'n vader die is overleden, nu heb ik eindelijk een idee wat ik wil. Maar ik kan niet tekenen, en ik heb geen geld |( (ja zulke dingen bedenk ik om half 4 's nachts) :o

Tattoo-artists helpen je graag ;) Heb je een idee in je hoofd, of echt al een specifiek plaatje?

nevica

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-24 07:41

Ik heb gewoon echt geen zin in deze week. En de volgende. En die daarna. Ben echt toe aan vakantie.

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-24 07:42

Andere auto mee, omdat de mijne bij de spuiter staat. Wat een herrie binnen :\

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-24 08:46

Mijn schone was is helemaal ondergescheten door een mus die blijkbaar op zolder opgesloten zat.

Maar dat beest moet er ook wel 4 dagen gezeten hebben.
Ik ben elke dag wel op zolder geweest en toen is hij blijkbaar stil geweest.

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-24 09:00

Kat is de tracker kwijt.
In een hoek met een hoop stenen en een haag van gesnoeide takken en onkruid. Help := dat wordt eeuwig zoekwerk.
En nu is ze dus buiten zonder tracker en hoewel ze nooit van de erf afgaat, vind ik dit niet chill.

En moet zo naar de KNO arts voor een check. Maar bedenk me nu pas dat er helemaal geen hoortest bij zit. Dus geen idee wat de arts wil gaan doen? Hele ochtend kwijt voor nog geen 5 minuten binnen en om een hoortest op een later moment te plannen?

Sabbientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-24 09:32

fjordjes schreef:
Spijkerbroek idem, heb een maatje meer dus dan zijn ze automatisch ook langer, vind ik ook altijd zo rare logica

Bij mij zijn broeken altijd te kort. En vaak hebben ze maatje meer broeken niet in lengtematen.....

En ze denken de meesten dat als je een maatje meer hebt, je voorgevel ook een maatje meer is.
Ik heb nu eenmaal achteraan in de voorgevel rij gestaan. :+

Sintara

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-24 09:35

Saaie klus op mn werk :') soms heb je dat.. maar het is wel zwaar op de maandagochtend

xSagan

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-24 10:10

Sintara schreef:
Saaie klus op mn werk :') soms heb je dat.. maar het is wel zwaar op de maandagochtend

Ja die deel ik ook, :') echt maandag zeggen we dan maar.

Sanniejtjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-24 10:32

De communicatie van aannemers ect. Grote stormschade klus. Zou begin juni al gedaan worden. Snap dat je dat nooit helemaal weet, zeker niet met vele regen nu. Maar laat wat weten. Als je daar maar weer eens gaat vragen wat de planning ongeveer is, ja we komen maandag (vandaag). Dus blijven beide thuis, ook ivm met de paarden die het mogelijk spannend gaan vinden.

Je hoort niks en er is nog niemand nu, terwijl ze verwachten 2 volle dagen werk te hebben. Nu is er mogelijk ergens spoed, maar communiceer gewoon even.

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-24 11:19

Buikpijn en niet goed af kunnen

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-24 11:19

Mijn vriend die een wit hoeslaken bij een grotendeels lichtblauw dekbedovertrek heeft gestopt in de was en nu is dat hoeslaken helemaal blauw uitgeslagen.

Echt ik moet bij die man ook alle instructies in drievoud geven anders gaat het nooit goed. Word er echt niet goed van, weer een stuk wasgoed naar de klote.

Kirrietje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-24 11:20

Ik ben op werk en heb t zo koud, airco staat automatisch aan en die kan niet uit ;(

TessaxQuincy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-24 11:27

Kookaburra schreef:
TessaxQuincy schreef:

Tattoo-artists helpen je graag ;) Heb je een idee in je hoofd, of echt al een specifiek plaatje?

Een beetje allebei, heb een idee in m'n hoofd maar ook wel foto's gevonden met het idee :)