Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
marleen_88 schreef:Zebrastreep schreef:Oei wat een beste bult zeg... Dat moet jeukenVooral de blaasjes erop zijn geen pretje.
Dit werd uiteindelijk een bacterie in mijn bloed, was doodziek ervan.
fjordjes schreef:Shenavallie schreef:[uote="fjordjes"]
Straks verjaardag, zo geen zin in. Ben moe en dan is mijn emmertje nog veel sneller vol.
[/qote]
Je bent niet verplicht om daar naar toe te gaan. Gewoon eerlijk zeggen hoe je je voelt.
[/uote]
Het is m'n schoonmoeder.. Ik ga met m'n eigen auto en dan ga ik gewoon na een paar uurtjes weer naar huis
TessaxQuincy schreef:Ik wil al jaren een tattoo voor m'n vader die is overleden, nu heb ik eindelijk een idee wat ik wil. Maar ik kan niet tekenen, en ik heb geen geld(ja zulke dingen bedenk ik om half 4 's nachts)
fjordjes schreef:Spijkerbroek idem, heb een maatje meer dus dan zijn ze automatisch ook langer, vind ik ook altijd zo rare logica
Kookaburra schreef:TessaxQuincy schreef:Ik wil al jaren een tattoo voor m'n vader die is overleden, nu heb ik eindelijk een idee wat ik wil. Maar ik kan niet tekenen, en ik heb geen geld(ja zulke dingen bedenk ik om half 4 's nachts)
Tattoo-artists helpen je graagHeb je een idee in je hoofd, of echt al een specifiek plaatje?