Deze keer iets met de dynamo... Laadsysteem service spoed.
En de garage is op een half uur rijden

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Boheme schreef:Oke wat nu weer.. na al wekenlang hoesten en snot gisteravond beroerd geworden. Maar niet alleen ik ook mij man. Hij is nu gaan werken en ik doe mijn best om mij uit bed te slepen en ook te gaan . Heb nog nooit zo beroerd geslapen en mij zo raar gevoeld.
_San87_ schreef:Net gisteren de auto bij de garage opgehaald ivm motorstoring. Ben ik bijna op mijn werk, schiet ie op de snelweg weer in storing.
En de garage is op een half uur rijden.
Mo_86 schreef:_San87_ schreef:Net gisteren de auto bij de garage opgehaald ivm motorstoring. Ben ik bijna op mijn werk, schiet ie op de snelweg weer in storing.
En de garage is op een half uur rijden.
Volvo? Dit bericht komt meer dan bekend voor… dit hebben wij laatst gehad 200 km van huis. Was inderdaad de dynamo, die was overleden. Sterkte er mee in ieder geval!
Mijn ergernis: het is zo donker buiten. Bijna op m’n werk en nu pas begint de zon op te komen. En de vooruitzichten voor het weer komende weken. Weer lekker de standaard regen en wind. Ik haat dit klimaat.
Sintara schreef:Ik ben even volledig overweldigd en weet geen oplossingen meer te bedenken voor waarschijnlijk toch simpele dingen? Ik moet nieuwe banden onder mijn auto, die zijn geleverd maar ze passen niet in mijn auto en iemand moet ze erop zetten. Buiten werktijd zijn de garages dicht. Ik zit al de hele tijd zo:![]()
Gelukkig nog maar een weekje te gaan en dan ben ik twee weken vrij... Misschien stel ik het gewoon tot die tijd uit
Telpeva schreef:Mensen die hun geloof opdringen. Nee ik ben niet in gevaar omdat ik niet x religie heb, ughh.