Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Kieffertje schreef:Hoeveel je als verkoper vergoed krijgt, ligt aan de vervoerder die is gebruikt. Dus dat is wel iets om op te letten. Dit staat in de gebruiksvoorwaarden van Vinted:
9.1.1 Geïntegreerde verzending (prepaid labels). Voor de optie Geïntegreerde verzending (prepaid labels) moet het automatisch gegenereerde voorafbetaalde verzendlabel dat aan de Verkoper is verstrekt worden gebruikt om het Artikel te verzenden, anders wordt de Transactie geannuleerd. Zodra bevestigd is dat het Artikel verloren of beschadigd is tijdens het transport, zal de Verkoper een vergoeding krijgen op VINTED. De vergoedingslimieten voor verkopers vindt u hier. VINTED zal de Verkoper door het compensatieproces begeleiden en meedelen of er actie moet worden ondernomen of informatie moet worden verstrekt en de respectieve tijdschema's. In geval van een geschil over verlies of schade die tijdens de verzending aan een Artikel is toegebracht, worden de door de bezorgdienst verstrekte informatie als juist beschouwd, tenzij en totdat door de Koper tegenbewijs wordt verstrekt aan VINTED.
Geïntegreerde verzending (prepaid labels) is beschikbaar in deze gebieden.
tengeltje11 schreef:Idd, als een pakje verloren gaat krijgt zowel de koper als de verkoper altijd alles terug, eender welke vervoerder.
Nog nooit anders gehad.