Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Fly_high

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-23 18:20

MarlindeRooz schreef:
Zebrastreep schreef:
Sommige vegetariërs eten nog wel vis , ik vindt het niet iets heel raars.

Nee. Dan ben je geen vegetariër en dan zeg je dat verkeerd.

Er zijn ook vega eters die af en toe vlees eten. Dat is niet vegetariër zijn, dan eet je gewoon weinig vlees.

Ligt het er niet een beetje aan wat men onder "af en toe" schaart? best een verschil of het 1x in de week is of 1x in 5 jaar een minihapje om te proeven ofzo :P

Maar hoe dan ook is dit product absoluut niet vegan, en van een vegetarisch product verwacht ik ook dat er geen vis in zit, vis is zeker geen vegetarisch eten.

Rambogirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-23 18:20

Marcella schreef:
Marcella schreef:
Oom heeft toegegeven dat hij van het padje af. Tante in Drenthe overleden en daar had mijn oom een goede band mee. En blijkbaar is de moestuin van mijn oom betaald. Wat betekent dat ik er een stuk te grote van een voetbalveld erbij heb. -O-

Top begin 2023.

Wat dat mijn suikeroom toegegeven heeft dat hij van het padje af.

Of dat mijn tante in Drenthe overleden is en dat mijn suikeroom haar erg mocht.

Of dat ik er een moestuin erbij heb te grote van een voetbalveld, want suikeroom gaat het echt niet redden.

En kittens die uitbreken.

Ik wil je best ontlasten hor Marcella.
Breng de kittens met mama maar naar mij dan :) Wil ze ook wel komen halen :+ ;)

Dat met je oom is rot, maar dat veld is zo op te lossen.
Lees genoeg dat er mensen zelfs op een wachtlijst moeten voor een moestuin.

Erger me aan t feit dat ik al weken lang wat depri ben. Zelfs het feest voor mij, kerst, heb ik niet kunnen vieren omdat ik ziek was. Nieuwjaar heb ik een hekel aan. En nu is 1 van mn paarden ook nog eens kreupel. |(
Laatst bijgewerkt door Rambogirl op 02-01-23 18:22, in het totaal 1 keer bewerkt

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-23 18:21

Zebrastreep schreef:
Oh wij krijgen altijd de vraag in een restaurant als iemand Vega is of die gene wel vis eten.

Dus hier is het echt vrij normaal....

Ja dat veel mensen het fout doen maakt het nog niet normaal. :P

Fly_high

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-23 18:27

Een collega van mij vindt zichzelf een vegetariër omdat ze van alle vleessoorten alleen kip eet := zo kan het ook

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-23 18:30

Afbeelding

De bezorgtijd was 40 minuten... iets gaat er flink mis.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-23 18:44

Mijn vriend was 4 dagen met vrienden op vakantie en 1 van hun was vandaag positief op corona. Ik heb het in november nog gehad maar ben er bang voor. -O-

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-23 18:54

Rambogirl schreef:
Ik wil je best ontlasten hor Marcella.
Breng de kittens met mama maar naar mij dan :) Wil ze ook wel komen halen :+ ;)

Dat met je oom is rot, maar dat veld is zo op te lossen.
Lees genoeg dat er mensen zelfs op een wachtlijst moeten voor een moestuin.

:D :+ Ga ze gewoon binnenkort even naar de hobby kamer verkassen is veel beter te beveiligen tegen de 4 dalton boeven. }> :+

Ik ga even mijn buurman kijken of die intresse heeft om samen te doen en/of helpen. Denk dat ik dan mijn eigen tuin vol zet met tarwe voor de kippen en goed voor de bodem. Hoef er ook niet gespit of gefreesd te worden. En pik voor de groente wel gewoon stuk van mijn oom in. }>

Hond die mijn plekje op de bank inpik. :')

Dropneus95

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-23 19:35

Mijn enige eigen regel verbroken -O-
Ik voel mij echt hopeloos terwijl ik wist dat dit ging gebeuren.. :')

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-23 19:37

Met oud&nieuw iets te gezellig aangepapt met een gast en nu blijft ie appen |(
Tis een leukerd hoor maar dat appen heb ik zo geen zin in maar negeren vind ik ook zo zielig :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-23 19:38

[***] schreef:
[ [url=m/EA6t3c.jpg]Afbeelding[/url] ]

De bezorgtijd was 40 minuten... iets gaat er flink mis.

50 minuten te laat geleverd dus ik heb mijn afspraak gemist. Top.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-23 19:38

Ik moet van mezelf eigenlijk koken, maar voel me echt zo moe en beroerd. -O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-23 19:41

MarlindeRooz schreef:
Mijn vriend was 4 dagen met vrienden op vakantie en 1 van hun was vandaag positief op corona. Ik heb het in november nog gehad maar ben er bang voor. -O-

Niet te bang voor zijn hoor. Mijn zusje bleek 2 dagen na kerst ook corona te hebben en we hebben allemaal flink lopen knuffelen met kerst en niemand anders heeft het..

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-23 19:42

Mijn zoon in zijn rebound en ik ben moe. Geen goede combi.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-23 19:43

Ik begin me steeds meer te ergeren aan mensen die ij vervangen met y.. Lees steeds vaker in reacties op vooral Facebook dat mensen woorden als verschrikkelijk bijvoorbeeld ineens schrijven als verschrikkelyk...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-23 19:44

Annet_Dottie schreef:
Ik begin me steeds meer te ergeren aan mensen die ij vervangen met y.. Lees steeds vaker in reacties op vooral Facebook dat mensen woorden als verschrikkelijk bijvoorbeeld ineens schrijven als verschrikkelyk...
Is jy seker dis Nederlands wat jy lees en nie Afrikaans nie? :D

Maar ik snap je ergernis. :=

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-23 19:48

Ik wil opruimen, maar daarvoor moet de kerstboom naar buiten. En die kan ik niet tillen :=.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-23 19:49

MarlindeRooz schreef:

Misschien geruststellend maar op mijn werk ook wel om de 2/3 maanden komt het virus weer op bezoek maar dan verspreid het zich amper nog omdat ze om en om ziek worden en de helft antistoffen heeft en iedereen elkaar beschermd. Ik heb nog niemand gezien die binnen 3 maanden weer opnieuw ziek wordt.

Al heb ik nu het idee dat een iemand het op werk ook wel heeft maar het serieuze begint er wat af te gaan niet erg handig ik zit nu ook te wachten dat ik ziek wordt.

Molly1230

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-23 22:47

Balansen op werk vandaag. Niet het leukste klusje. -O- Woensdag nog even verder en dan hopelijk klaar. Door personeelstekort lukt het niet in 1 dag. :\

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-23 22:54

Oei waarschijnlijk had ik de vergadering ook voor moeten bereiden ik heb het nog druk morgen :')

Heerlijk die stress terwijl ik zo moet gaan slapen want ik moet vroeg op.

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-23 23:17

chanicha schreef:
denisesilver schreef:
Herinner me ineens dat we vanavond naar opa en oma gaan ivm nieuwjaar. Zo'n schijthekel aan die sociale verplichtingen. Maar ik weet gewoon dat ik gezeik krijg als ik niet ga. Ze waren al niet te spreken dat ik niet met m'n verjaardag even langs hun was geweest 8)7

Dat had ik ook altijd en nu mis ik het nu ze er niet meer zijn -O-

Even heel eerlijk. Ik vind dit altijd zulke rotopmerkingen. Natuurlijk heel vervelend dat jij je grootouders mist. Maar ik ga me geen schuldgevoel aan laten praten, omdat "Het toch je familie is!" Absoluut niet banketstaaf bedoeld naar jou persoonlijk, want je bedoeld het vast goed.

Ergernis: die filmpjes van paarden die echt heel duidelijk ergens last van hebben en de mensen die dan "red mare ~~}> " er onder reageren. Ik ben niet zo'n zeikerd die overal een probleem achter zoekt, maar als ik bullet points kan aftikken van stress signalen, dan zou ik toch maar eens naar mijn paard gaan luisteren ipv doen alsof je zo'n gevaarlijke merrie op stal hebt staan >;)

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-23 23:43

Ik haat die sociale verplichtingen ook, vroeger ook al en ik ben het echt niet gaan missen nu mijn grootouders er niet meer zijn.
Mijn vriend heeft nog oma’s, maar ik doe er niet aan. Ik ga liever een andere paar keer op bezoek. Als iemand daar boos over wordt, dan ga ik helemaal niet meer.

HopeMyDay

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-23 00:08

Ik erger me aan mensen die mijn Nederlands proberen te verbeteren. Bedankt hoor, ik spreek je wel weer wanneer je foutloos Chinees spreekt _-:(

Kleine sidenote, ik ben een halfbloedje van Chinees/Nederlandse afkomst en thuis spraken wij Chinees. Ik heb Nederlands zo goed als op school moeten leren.. ik doe mijn best ;(

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-23 00:52

HopeMyDay schreef:
Ik erger me aan mensen die mijn Nederlands proberen te verbeteren. Bedankt hoor, ik spreek je wel weer wanneer je foutloos Chinees spreekt _-:(

Kleine sidenote, ik ben een halfbloedje van Chinees/Nederlandse afkomst en thuis spraken wij Chinees. Ik heb Nederlands zo goed als op school moeten leren.. ik doe mijn best ;(

Soms... is je best niet goed genoeg :knuffel:

Nee grapje, ben je gek, laat je niet opjutten hoor!

Molly1230

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-23 01:37

Stage.. _-:( Ik hoef maar 2,5 uur per week stage te lopen en een logboek bij te houden. Maar ze blijven me maar stalken met mails. Krijg wel 3 x per week een mail van ze. Nu weer, sturen gewoon op nieuwjaarsdag half 5 een mail 'ik hoop dat jullie een leuke vakantie hebben' en vervolgens 2 trainingen aankondigen en bla bla bla. Laat me met rust. Ben blij als dit afgelopen is.

Roihi

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-23 04:06

Vervloekte plafond dienst >;)
Ik
Wil
Slapen
:Z