Wat heb jij vandaag op te biechten?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-22 19:56

Als er eentje op een lijn staat durf ik mijn auto er ook strak naast zetten, maar dan andersom. Dus zij voorwaarts erin en ik achterwaarts. Dan kan ik er nog makkelijk in en uit, voor hen is soms wat lastiger. maar als ik midden van het vak sta en zij door hun streepjeskeuze beperkt zijn, jammer dan. Helemaal als het het laatste plekje is op een propvolle parking.

Dovahkiin

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-22 20:24

Varekaj schreef:
Als er eentje op een lijn staat durf ik mijn auto er ook strak naast zetten, maar dan andersom. Dus zij voorwaarts erin en ik achterwaarts. Dan kan ik er nog makkelijk in en uit, voor hen is soms wat lastiger. maar als ik midden van het vak sta en zij door hun streepjeskeuze beperkt zijn, jammer dan. Helemaal als het het laatste plekje is op een propvolle parking.

Ik ben dan altijd bang dat ze mijn auto beschadigen bij het toch proberen in te stappen / wegrijden. Anders zou ik ook wel zo zijn ja. Parkeren is te leren

M_D_H

Re: Wat heb jij vandaag op te biechten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-22 20:25

Ik heb mijn zondag middag verspild door de descendants 1, 2 en 3 te kijken :)) :') :+

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-22 20:27

Is dat die horrorfilm over die grot?

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-22 20:40

Urbanus schreef:
Is dat die horrorfilm over die grot?

Nee, dit is een musical film van Disney, over hoe belle en het beest 1 koninkrijk hebben gemaakt van alle kleine disney koninkrijkjes, en alle slechterikken op een eiland hebben opgesloten.
Kind van Belle en het beest, word koning en zijn eerste daad is de 4 kinderen van cruella de vil, jafar, de evil queen en maleficent naar het koninkrijk toe te halen.

Heel kinderachtig, slecht verhaal, slecht acteerwerk, maar leuke liedjes :') _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-22 20:46

Ik heb een seconde gegild in de bioscoop bij the descendents bij de scène waarbij ze met die nachtkijker zo'n wezen ziet opduiken achter haar vriendin :') En er is wat popcorn door de lucht gevlogen ook.

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-22 20:51

Maar dat is decendents, die van Disney heet the descendants. Dat is een prima film om te zien, totaal niet creepy...
Die van jou zou ik serieus niet durven te zien.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-22 21:35

_O- ik was zo blij dat er blijkbaar een derde deel uit was.

OH NEE TOCH NIET.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-22 21:45

Het zou wat zijn als ik zou gillend bij Disney _O-

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-22 21:50

Urbanus schreef:
_O- ik was zo blij dat er blijkbaar een derde deel uit was.

OH NEE TOCH NIET.

Sorry :') _O-

Varekaj schreef:
Het zou wat zijn als ik zou gillend bij Disney _O-

Ik heb zo vaak gegild bij Disney :') _O-

De eerste keer was toen ik 4 was, eerste keer bioscoop en scar stuurde de hyena's op Simba af en ik gilde keihard door de bioscoop heen: NEE NIET DOEN, RENNEN SIMBA, RENNEN, REN VOOR JE LEVEN... Maar echt heel hard en schel :)) :') _O-
Mijn vader heeft het er nog altijd over :') _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-22 21:55

Ik wou als tiener absoluut Jurassic park zien toen die uitkwam, omdat ik het stickerboek had en zo leuk vond. Little did I know, zaten nog front row ook en laat ons zeggen dat ik niet de hele film heb gezien (stukken en brokken) en nog jaren nachtmerries heb gehad als onze houten trap soms spontaan wat kraakte.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-22 22:08

Mijn broer wilde een jurassic park film kijken thuis toen hij klein was. Ik geloof dat hij net oud genoeg was ofzo en mijn moeder was erbij. Ik alleen ook en ik was wel te jong, dus ik kreeg een kussen om achter te verstoppen als ik het eng vond.
Uiteindelijk zat mijn broer achter dat kussen en ik zat te schaterlachen toen iemand die op de wc zat opgegeten werd.

Zou het daar fout gegaan zijn?

Soepblik

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-22 01:07

Ja, uiteindelijk is er geen pijl op te trekken wat iemand wel en niet eng vindt. Zo heb ik nog steeds nachtmerries van E.T. Bah.

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-22 06:38

Mijn lieve moeder zat te gillen bij Finding Nemo toen Bruce even HI kwam zeggen. :(:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-22 07:19

Ik heb trauma's overgehouden aan "Alien". Waren naar de kermis geweest, visite was nog mee naar huis voor koffie en gebak en ik als 6-jarige op de bank in slaap gevallen. Ik ben wakker geworden net voor dat beest uit die borstkas kwam geplopt en ik herinner me ook nog een scène van Sigourney Wever in een ruimte alleen met het beest, waarin ze met een stoel een raam wil stuk slaan maar dat gaat niet. Intussen hoor je die alien razendsnel rondtikken op de grond. En dan die scène waarbij iemand levend in 2 gescheurd wordt.

Ik krijg nog steeds kippenvel als 's avonds in het donker 1 van de katten in huis rond loopt met een tikkende nagel. Ben nu 38.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-22 08:35

Soepblik schreef:
Ja, uiteindelijk is er geen pijl op te trekken wat iemand wel en niet eng vindt. Zo heb ik nog steeds nachtmerries van E.T. Bah.

Peil.

Van ET? Why?
Ik vond de Gremlins vroeger erg eng. Vooral het feit dat ze heel lief en schattig konden zijn totdat…

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-22 09:39

Varekaj schreef:
Ik wou als tiener absoluut Jurassic park zien toen die uitkwam, omdat ik het stickerboek had en zo leuk vond. Little did I know, zaten nog front row ook en laat ons zeggen dat ik niet de hele film heb gezien (stukken en brokken) en nog jaren nachtmerries heb gehad als onze houten trap soms spontaan wat kraakte.
Ik ben als begin-twintiger met twee vriendinnen mee geweest naar Pride & Prejudice, and Zombies in de bios, zij zijn nogal into Jane Austen en into zombies. Ik niet. Laten we zeggen dat als ik in totaal een minuut van die film gezien heb, het veel is. _O-

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-22 10:48

Als ik griep heb, of koorts heb, dan word ik onuitstaanbaar.
Zeker als ik grumpy. Dan voel ik de intense behoefte om irritant te zijn op Facebook.

En zoals vandaag ook.
Iemand schreef dat jason maoma naar de kapper moest. En ik kon het niet laten.

"Als hij kaal gaat, dan jij ook...toch??"

En zo heb ik er meer van dat soort dingen.

Momenteel is het ook heerlijk, dat max tweede is geworden.
Al die negativiteit!!!

En ik kan het niet laten om er onder te zetten.

"Vinegar is lowering his prices!! Dig in and buy"

Maar dit heb ik alleen als ik griep heb :')

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-22 12:24

Voor degene die niet kunnen parkeren :7
Afbeelding

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-22 13:08

chanicha schreef:
[ [url=m/RK3E2S.jpg]Afbeelding[/url] ]

_/-\o_

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-22 13:11

Gisteren Paranormal Nights terug gekeken en ineens tot de conclusie komen dat ik alleen thuis ben (man en zoon waren beide ver van huis). Moest vannacht naar het toilet: alle lichten aan... (doe ik anders nooit). :o

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-22 16:39

De buren hebben nog 4 puppies over...

Zal ik stiekem 1 uitzoeken en mn zusje niks zeggen O:)

GUSTIxBILL

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-22 17:16

Heel blij met traject waar ik in gestapt ben voor een betere ruiter/combinatie te worden
Maar oh zo een spijt van
1. Het geld nu ik zie wie dit jaar in het traject zit
2. Ik er gewoon eigenlijk totaal geen tijd voor heb met alles wat thuis speelt. En stiekem eigenlijk wil zeggen: steek het geld waar de zon niet schijnt. Ik ga eindelijk me time nemen

Het is dat het zoveel gekost heeft. En ik er bij bepaalde personen zoveel uitgehaald heb…

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-22 17:31

hagelslag schreef:
De buren hebben nog 4 puppies over...

Zal ik stiekem 1 uitzoeken en mn zusje niks zeggen O:)

Ik zeg nog steeds niets tegen mijn zoon, want die komt ervoor terug van zijn vakantie. :D

Maarreh... Wat kosten ze? :o

justdiesel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-22 18:49

chanicha schreef:
[ [url=m/RK3E2S.jpg]Afbeelding[/url] ]

Die is echt geweldig!! _O- _O- _O-