Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Courses schreef:Ik zeg ook nergens dat dat niet naast elkaar kan bestaan, dat is een aanname.
Courses schreef:Als je als man denkt dat het 'normaal' is om met 0 woorden te hebben gewisseld zomaar spontaan thuis uitgenodigd te worden met één hele specifieke intentie, dan ben je dus niet op zoek naar een zelfrespecterende vrouw.
fleurtjeuh schreef:Ga naar een parenclub, genoeg vrouwen die zich zonder een woord gewisseld te hebben bereid zijn het bed in te duiken. Mannen ook trouwens. En mensen die zich anders definiëren.
Sommige mensen kicken er juist op om met vreemden het bed in te duiken.
Courses schreef:Wat is er denigrerend aan het feit als iemand, in dit geval, heel snel een ander om sex verzoekt?Captain schreef:Wees nou niet gelijk op je teentjes getrapt, je hebt het echt zelf getypt. Er staat letterlijk dat als vrouwen met zo'n man willen afspreken dat ze dan geen zelfrespect hebben.
Met een man die zo denigrerend spreekt zou je voor jouw eigen geluk wel afspreken?
BaileyMix schreef:Welkom, ElSea! Je hebt het er maar druk meeLekker hoor. Woon je nog met je ex, of met iemand anders?
Marocje schreef:Dat er ook leuke mensen uit de wonen zegt niks dat ze niet in de buurt kunnen wonen. En heb met mijn sekspartners ook allemaal verschillend contact. Met de ene is het vnl seks en daarin onwijs veel ontdekken, de ander is er ook een onwijs mooie mentale connectie en appen we ook veel tussendoor.
Maar heb inmiddels vaak genoeg gehad dat de klik onwijs leuk is op de chat, en uiteindelijk blijkt dat daten toch lastig wordt vanwege de afstand. Vandaar dat ik hier duidelijk over ben. Scheelt weer teleurstellingen.
Biks2 schreef:Zijn mannen altijd vies?
Kijk, ik ben misschien iets wat doorgeslagen qua schoonmaken. Maar ik vind de meeste mannen echt zo vies!
Ik ga volgende week daten met iemand wie nu een foto stuurt van zijn interieur (daar kwam het gesprek op) en ik zie nu dat z’n bank echt vies is. Ik doe dat bijvoorbeeld jaarlijks een keer met een meubelreiniger (dat je hem nat maakt en droog zuigt) nog dat is bij zijn bank denk ik al 20 j niet gebeurt. Wil het nu eigenlijk al weer afzeggen maar vind dat ook wel erg oppervlakkig van mezelf?!