Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Urbanus

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-23 11:47

3 dates en 2 kamelen!

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-23 11:52

Urbanus schreef:
3 dates en 2 kamelen!

2 kamelen maar... ik heb het uitgezocht en ik ben er 72 waard. *D

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-23 11:55

Courses schreef:
Ik zeg ook nergens dat dat niet naast elkaar kan bestaan, dat is een aanname.

Zie hier de aanname:

Courses schreef:
Als je als man denkt dat het 'normaal' is om met 0 woorden te hebben gewisseld zomaar spontaan thuis uitgenodigd te worden met één hele specifieke intentie, dan ben je dus niet op zoek naar een zelfrespecterende vrouw.

Fly_high

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-23 11:58

Urbanus schreef:
3 dates en 2 kamelen!

...ik ga maar alvast mijn kamertje op de Wallen uitzoeken :\

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-23 12:00

Fijn dat alles hier zo uit verband getrokken word :) Ik verwees naar de post die eerder was geplaatst, de context die daar werd gegeven en het klaarblijkelijk niet overeenkomen van die intentie(s) binnen die situatie. ik geef verder nergens aan dat dat niet naast elkaar kan bestaan (in tegendeel zelfs). Maar goed, als jullie vanaf een paar zinnen beter weten wat mijn argumenten zijn dan is dat helemaal prima.

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-23 12:02

Wees nou niet gelijk op je teentjes getrapt, je hebt het echt zelf getypt. Er staat letterlijk dat als vrouwen met zo'n man willen afspreken dat ze dan geen zelfrespect hebben.

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-23 12:03

Captain schreef:
Wees nou niet gelijk op je teentjes getrapt, je hebt het echt zelf getypt. Er staat letterlijk dat als vrouwen met zo'n man willen afspreken dat ze dan geen zelfrespect hebben.

Met een man die zo denigrerend spreekt zou je voor jouw eigen geluk wel afspreken?

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-23 12:04

Als ik datzelfde zou willen, waarom niet? En wat heeft dat dan met zelfrespect te maken?

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-23 12:08

Omdat het nogal gevaarlijk is om zonder enige kennis een vreemde uit te nodigen waarvan je geen enkel idee hebt wat de eventuele consequenties daarvan zijn?

Ik lees nogal wat aannames terug die ik niet zo heb uitgesproken en als dat zo over is gekomen dan betreur ik dat enorm en bied ik daar mijn excuses voor aan. Dat heeft niks met op m'n tenen getrapt zijn te maken, dat heeft ook met eigen ervaringen te maken waar je menig mens voor wilt behoeden.

Dat gezegd te hebben: Er is niks mis met de manier waarop iemand wel of niet kiest na 33 keer iemand gezien te hebben of 3 keer zaken te laten escaleren. Dat dat blijkbaar zo gelezen wordt verbaast mij enigszins, maar dat zal wel met mijn opvatting van het feit dat we het over de besproken situatie hadden te maken hebben versus dat het nu volledig een eigen leven gaat leiden. Het is daarnaast ook nog eens ver van mijn mening en hoe ik erin sta, dus dat zal ik ook nooit beamen of verdedigen.

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-23 12:10

Nou, fijn, dan is dat opgehelderd toch.

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-23 12:49

Ga naar een parenclub, genoeg vrouwen die zich zonder een woord gewisseld te hebben bereid zijn het bed in te duiken. Mannen ook trouwens. En mensen die zich anders definiëren.
Sommige mensen kicken er juist op om met vreemden het bed in te duiken.

Pepperrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-23 12:53

fleurtjeuh schreef:
Ga naar een parenclub, genoeg vrouwen die zich zonder een woord gewisseld te hebben bereid zijn het bed in te duiken. Mannen ook trouwens. En mensen die zich anders definiëren.
Sommige mensen kicken er juist op om met vreemden het bed in te duiken.

Maar dat is heel anders. Een parenclub is vaak best een safe space plus dat je elkaar gelijk ziet. Iemand thuis uitnodigen waarvan je niet weet wie het is en wat de bedoelingen zijn is gewoon gevaarlijk.

Fly_high

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-23 13:00

Maar iets risicovols doen heeft toch nog steeds 0 met zelfrespect te maken? Of het verstandig is, is een andere vraag, maar het blijft een beetje gek dat er dan vooral over zelfrespect wordt gesproken :')

Of is het nou vooral respectloos om jezelf door een seriemoordenaar te laten vermoorden? :P Ben ik wel een zelfrespecterende vrouw als ik 200 op de snelweg rij, free solo rotsen klim of bij een wildvreemde ga overnachten maar dan zonder intentie om seks te hebben?

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-23 13:06

Courses schreef:
Captain schreef:

Met een man die zo denigrerend spreekt zou je voor jouw eigen geluk wel afspreken?
Wat is er denigrerend aan het feit als iemand, in dit geval, heel snel een ander om sex verzoekt?

Je zou dan ook de eer aan jezelf kunnen houden en niet reageren/afwijzen/blokkeren.

ElSea

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-23 13:20

Ik heb ook zin om mee te kletsen :) Ben sinds december officieel single, maar relatie liep al een jaar stroef (aan/uit) dus merk dat ik sneller behoefte heb om te daten dan misschien 'netjes' is :+

De zelfrespect discussie hou ik mij even buiten :')

Ik lijk alleen maar mannen in een huwelijk of relatie aan te trekken helaas :Y) Verder heb ik het gezellig met een collega, in bed een leuke klik maar daar buiten is ie me toch teveel een eikel :=
Nu recent op wintersport een leuke gast ontmoet. Bijzondere is dat hij echt helemaal niet mn type is, oa veel te jong, eigenlijk ook niet lang genoeg en in bed was het ook niet fantastisch. Maar op een of andere manier ben ik heel erg aangetrokken tot hem? Begrijp er zelf ook helemaal niks van. Enige wat echt onwijs zonde is, is dat hij echt aan de andere kant van NL woont dus een vervolg is niet super praktisch te plannen. Als iemand op 2,5 uur rijden afstand woont ga je ook niet alleen een drankje doen zegmaar. Hij had al aangegeven dat hij het er wel voor over heeft om een keer mijn kant op te komen, maar heb op dit moment geen onderkomen waar ik alleen verblijf dus dat is ook lastig :P vind dus namelijk niet dat ik m dan weer naar huis kan sturen. Hoe zouden jullie hier vervolg aan geven? Gelijk een nachtje weg samen lijkt me ook zo heftig, aan de andere kant hebben we op wintersport ook 2 avonden (en nachten -:) ) doorgebracht en wel ook goede gesprekken gehad toen we ontnuchterd waren :Y)

Verder vind ik het vooral heel leuk om met jullie verhalen mee te lezen en elkaar een beetje op het rechte pad te houden, haha!

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-23 13:22

Welkom, ElSea! Je hebt het er maar druk mee :)) Lekker hoor. Woon je nog met je ex, of met iemand anders?

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-23 13:27

Genoeg leuke mensen dichter in de buurt..Zou het gewoon een leuke herinnering houden.

Mijn eis is ook ‘niet verder dan half uur reizen’ maar in praktijk wonen de meeste sekspartners veel dichterbij. Wat ik dan vooral irritant vind is wanneer mensen een andere woonplaats in hun profiel zetten. Heb je een leuk gesprek, blijkt diegene ineens toch nog 20 km verder te wonen dan je eerder dacht.

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-23 13:30

Verder dan 15 minuten wil ik eigenlijk afhaken :)) Laatst een leuk gesprek via Bumble, hij woonde in principe hemelsbreed niet zo ver, maar heel moeilijk bereikbaar met ov. Interesse direct weg :')

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-23 14:06

De gene die ik nu date woon hemelsbreed maar 33km bij mij vandaan, maar er ligt een plas tussen dus het is 50 minuten met de auto.

ElSea

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-23 14:08

BaileyMix schreef:
Welkom, ElSea! Je hebt het er maar druk mee :)) Lekker hoor. Woon je nog met je ex, of met iemand anders?

Haha nee ik woon nu weer even tijdelijk bij mijn vader thuis. En het kan opzich wel, want heb een studio in zijn huis. Maar vind dat wel mega ongemakkelijk _O-

Ja voor een sekspartner is het ook niet heel praktisch, maar denk dat er hier wel iets meer speelt dan dat. Hebben sindsdien ook wel prima appcontact terwijl hij al heeft gezegd dat het helemaal geen apper is. Merk aan mijzelf dat ik wel echt mega behoefte heb om hem te zien in de hoop dat ik afknap op hem zodat ik het los kan laten :Y) Want het is natuurlijk altijd anders als je thuis in je normale kleding bent versus op vakantie.

Overigens, genoeg leuke mensen dichter in de buurt vind ik in de praktijk heel erg tegenvallen! Die collega zit ook op ruim een uur rijden.

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-23 14:27

Dat er ook leuke mensen uit de wonen zegt niks dat ze niet in de buurt kunnen wonen. En heb met mijn sekspartners ook allemaal verschillend contact. Met de ene is het vnl seks en daarin onwijs veel ontdekken, de ander is er ook een onwijs mooie mentale connectie en appen we ook veel tussendoor.

Maar heb inmiddels vaak genoeg gehad dat de klik onwijs leuk is op de chat, en uiteindelijk blijkt dat daten toch lastig wordt vanwege de afstand. Vandaar dat ik hier duidelijk over ben. Scheelt weer teleurstellingen.

ElSea

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-23 14:40

Marocje schreef:
Dat er ook leuke mensen uit de wonen zegt niks dat ze niet in de buurt kunnen wonen. En heb met mijn sekspartners ook allemaal verschillend contact. Met de ene is het vnl seks en daarin onwijs veel ontdekken, de ander is er ook een onwijs mooie mentale connectie en appen we ook veel tussendoor.

Maar heb inmiddels vaak genoeg gehad dat de klik onwijs leuk is op de chat, en uiteindelijk blijkt dat daten toch lastig wordt vanwege de afstand. Vandaar dat ik hier duidelijk over ben. Scheelt weer teleurstellingen.

Haha nee is ook zo hoor. En ik weet uiteindelijk ook wel dat het voor de lange termijn vrij kansloos is maar toch heb ik behoefte om hem te zien en denk dat ik dat wel voor mn verstand ga laten gaan. Per toeval appt ie net dat ie eind deze week toevallig in de buurt is, dus dat we dan wel even kunnen meeten. Hij heeft ook gezegd dat ie qua lange termijn geen idee heeft maar dat hij het wel leuk zou vinden om mij weer te zien. Dus in dat opzicht zitten we er wel hetzelfde in... we will see.

Biks2

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-23 17:32

Zijn mannen altijd vies?

Kijk, ik ben misschien iets wat doorgeslagen qua schoonmaken. Maar ik vind de meeste mannen echt zo vies!

Ik ga volgende week daten met iemand wie nu een foto stuurt van zijn interieur (daar kwam het gesprek op) en ik zie nu dat z’n bank echt vies is. Ik doe dat bijvoorbeeld jaarlijks een keer met een meubelreiniger (dat je hem nat maakt en droog zuigt) nog dat is bij zijn bank denk ik al 20 j niet gebeurt. Wil het nu eigenlijk al weer afzeggen maar vind dat ook wel erg oppervlakkig van mezelf?!

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-23 18:04

Biks2 schreef:
Zijn mannen altijd vies?

Kijk, ik ben misschien iets wat doorgeslagen qua schoonmaken. Maar ik vind de meeste mannen echt zo vies!

Ik ga volgende week daten met iemand wie nu een foto stuurt van zijn interieur (daar kwam het gesprek op) en ik zie nu dat z’n bank echt vies is. Ik doe dat bijvoorbeeld jaarlijks een keer met een meubelreiniger (dat je hem nat maakt en droog zuigt) nog dat is bij zijn bank denk ik al 20 j niet gebeurt. Wil het nu eigenlijk al weer afzeggen maar vind dat ook wel erg oppervlakkig van mezelf?!

Nou niet alle mannen zijn vies. Maar ik vind mannen over het algemeen wel makkelijker daarmee dan vrouwen. Er zijn veel ransbakken die echt niet schoon zijn op hun huis. Maar ik kom ook weleens bij vrouwen die ik (in mijn ogen dan) niet schoon genoeg vind thuis.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-23 18:05

Ja je zegt zelf al dat je bent doorgeslagen, dus kunt niet verwachten dat iemand dan aan jouw (waarschijnlijk hoge) maatstaven voldoet toch? En ja, mannen zijn minder van het poetsen :') Ik ben er ook niet zo van trouwens, ik heb gewoon een schoonmaakster en doe tussendoor ook zo min mogelijk :+