Hebben jullie al pupje uitgekozen of toegewezen gekregen? Zag een foto van jouw vriend op insta voorbij komen waar hij er een echt vast had als mensenbaby en zoooo verliefd naar keek
Hier ook iemand die van de algemene hoi-zwaai is. Lang leve Corona! Ik moest als kind ook niet kussen/knuffelen, dat vond mijn mama gelukkig een vreselijk iets haha. Idd wel netjes hallo en dag zeggen, maar dat kan best zonder fysiek contact. Ik ben die kus-rondjes dus niet echt gewend en vind het maar ongemakkelijk en onnodig.
Nadeel: mijn vriend is wél met de kus opgevoed, en als we ergens binnenkomen gaat hij altijd vrolijk zijn rondje maken. Dat ik dat niet doe, valt dan eens zo hard op. Zéker bij mijn ouders hahaha, ik sta er altijd maar wat bij van "ja hoi, fijn jullie te zien". En dan heel enthousiast de hond knuffelen
Onze Engelse vrienden kussen meer in de lucht, en dan zijn er ook altijd mensen die jouw kaak zowat een stomp geven met hun kaak, en als ik en de ander allebei onze bril dragen word het helemaal onhandig
Toen mijn vriend (toen we net samen waren) mijn beste vriendin zo'n hallo-kus gaf, keek ze naar mij met zo'n blik van "wat doet die nou, HELP" We hebben hem daarna uitgelegd dat wij van een andere generatie zijn Mijn vriend is 14 jaar ouder dan ik, we steken het daar maar op.
Maar het allerergste zijn idd kinder-kussen. De helft slikt nog niet eens altijd, waardoor je onder het kwijl komt te zitten. En ooooh.. pure horror deze: kinderen die zijn opgevoed door op-de-mond-kussende-ouders. YEK. Die kinderen mikken ook vol op jouw mond als ze een zoen moeten geven, vind ik vre-se-lijk. Mijn ex zijn zus haar kinderen deden dat, ik vond het echt afschuwelijk. Ze keken ook altijd zo van "huh wat doe jij nou" als ik vliegensvlug mijn hoofd draaide om hen op de wang te kunnen kussen ipv op de mond. Ik vind zo'n ondergekwijlde kinderkaak al goor, laat staan zo'n mond waar snot en zand in verdwijnen
Oh bah dat idd... of 500 rollen toiletpapier erin hebben gegooid tijdens het 'selluf doen'. En de ouders die het niet ff controleren daarna 'want hun knappe Pietje kan het al zo goed zelf'... grrr.