Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
M_D_H schreef:En overgegeven van de stress...
Gaat lekker zo
Ik kan mij letterlijk ziek maken van de stress, dat doe ik gewoon zelf, wanneer krijg ik dat toch onder controle?
[***] schreef:Ik ga kapot van de stress en kan alleen nog maar huilen en ik mag het niet uiten
Tova schreef:Vandaag de eerste dienst alleen na een aantal maanden 1 dag in de week te hebben meegelopen. Vorige week teamhoofd gemaild voor aanpassingen zodat ik in de mail en het rooster kan per 1 februari. Dit heeft ze netjes op tijd aangevraagd naar ICT.
Je voelt hem al aankomen, ICT heeft het niet doorgevoerd dus ik kan alsnog nergens in en geen overdracht lezen. ICT is pas vanaf 8 uur bereikbaar..
M_D_H schreef:Kennen jullie die grap van de leeromgeving die op woensdag weer zou werken?
Ik wel...
Om 6 uur ingelogd om zoveel mogelijk tijd te kunnen gebruiken voor ik om 10 uur mijn examen heb. Leeromgeving was nog steeds traag en om 7 uur werd ik er uit gegooid vanwege onderhoud die tot half 9 duurt.
Wat mij daarna nog een uur geeft om te studeren...
Ik heb net maar eens een zeer gefrustreerde mail gestuurd naar het bedrijf die dit aanbied.
_San87_ schreef:Mijn schoonouders kunnen nooit eens oprecht blij voor ons zijn, maar alleen maar beren op de weg zien wanneer we wat nieuws willen aanpakken... Mijn vriend is er zo verdrietig om en dat maakt mij verdrietig.
Tova schreef:Vandaag de eerste dienst alleen na een aantal maanden 1 dag in de week te hebben meegelopen. Vorige week teamhoofd gemaild voor aanpassingen zodat ik in de mail en het rooster kan per 1 februari. Dit heeft ze netjes op tijd aangevraagd naar ICT.
Je voelt hem al aankomen, ICT heeft het niet doorgevoerd dus ik kan alsnog nergens in en geen overdracht lezen. ICT is pas vanaf 8 uur bereikbaar..
M_D_H schreef:Kennen jullie die grap van de leeromgeving die op woensdag weer zou werken?
Ik wel...
Om 6 uur ingelogd om zoveel mogelijk tijd te kunnen gebruiken voor ik om 10 uur mijn examen heb. Leeromgeving was nog steeds traag en om 7 uur werd ik er uit gegooid vanwege onderhoud die tot half 9 duurt.
Wat mij daarna nog een uur geeft om te studeren...
Ik heb net maar eens een zeer gefrustreerde mail gestuurd naar het bedrijf die dit aanbied.
Captain schreef:Wij hebben 4 katten, waarvan er 1 naar buiten gaat. Nu kwam er vorige week een buurman naar ons toe dat hij last heeft van onze kat want die zit schijnbaar in zijn tuin te poepen, en zijn hond word er onrustig van. Hem bedankt voor de melding en beloofd dat we de tuin af zouden gaan zetten.
Afgelopen zaterdag zijn we ruim 6 uur bezig geweest maar alles afgezet. Nu heeft de kat al een paar keer toch een plekje weten te vinden, op een zijde waar we het moeilijk 100% kunnen afsluiten. Vanochtend ergens waar we er gewoon niet bij kunnen om het af te zetten.
Mijn vriend is wat dieren betreft een zachtgekookt ei, en geeft aan dat het dierenmishandeling is haar in de tuin te houden.Vervolgens is hij nu echt woedend dat ik de tuin beter af wil zetten, en hij daar geen zin meer in heeft want "hij heeft al zoveel gedaan en ik moet ophouden hem dingen te laten doen die hij niet wil" wel appelflap, we hebben zaterdag SAMEN de tuin gedaan, en ik had dit liever ook niet gewild maar het is ONZE verantwoordelijkheid. Dus gezegd dat het ONS probleem is, ONZE kat en dat hij moet stoppen met mij tegenwerken en we dit SAMEN op moeten lossen.
"Het is een kat, geen hond"
echt ik krijg dit NIET in zijn stomme eigenwijze kop gestampt. Dus ik ga die kat maar verkopen want ik ben er HE-LE-MAAL klaar mee.
Danique_G schreef:
Captain schreef:Wij hebben 4 katten, waarvan er 1 naar buiten gaat. Nu kwam er vorige week een buurman naar ons toe dat hij last heeft van onze kat want die zit schijnbaar in zijn tuin te poepen, en zijn hond word er onrustig van. Hem bedankt voor de melding en beloofd dat we de tuin af zouden gaan zetten.
Afgelopen zaterdag zijn we ruim 6 uur bezig geweest maar alles afgezet. Nu heeft de kat al een paar keer toch een plekje weten te vinden, op een zijde waar we het moeilijk 100% kunnen afsluiten. Vanochtend ergens waar we er gewoon niet bij kunnen om het af te zetten.
Mijn vriend is wat dieren betreft een zachtgekookt ei, en geeft aan dat het dierenmishandeling is haar in de tuin te houden.Vervolgens is hij nu echt woedend dat ik de tuin beter af wil zetten, en hij daar geen zin meer in heeft want "hij heeft al zoveel gedaan en ik moet ophouden hem dingen te laten doen die hij niet wil" wel appelflap, we hebben zaterdag SAMEN de tuin gedaan, en ik had dit liever ook niet gewild maar het is ONZE verantwoordelijkheid. Dus gezegd dat het ONS probleem is, ONZE kat en dat hij moet stoppen met mij tegenwerken en we dit SAMEN op moeten lossen.
echt ik krijg dit NIET in zijn stomme eigenwijze kop gestampt. Dus ik ga die kat maar verkopen want ik ben er HE-LE-MAAL klaar mee.
Even applausje voor een van de weinige kat eigenaren die verantwoordelijkheid neemt voor haar dier![]()
![]()
![]()
Niet opgeven!! Wij buurtbewoners zijn je eeuwig dankbaar
Danique_G schreef:
Even applausje voor een van de weinige kat eigenaren die verantwoordelijkheid neemt voor haar dier![]()
![]()
![]()
Niet opgeven!! Wij buurtbewoners zijn je eeuwig dankbaar
xPabloBokt schreef:Katten kunnen prima binnen/in een afgesloten ruimte buiten leven. Ik vind het pas dierenmishandeling om ze gewoon buiten te laten lopen en de vogelpopulatie aan diggelen te helpen.
Tot wij ooit de mogelijkheid/gelegenheid krijgen om de tuin goed af te zetten blijven onze katten binnen. Ze hebben 123 m2, 6 miljoen speeltjes, een aantal dozen en 5 krabpalen om zich te vermakenen daarnaast heeft onze buurman een hond die spreekwoordelijk wel een katje lust, dus daar houden we ze ook graag bij uit de buurt. Ik krijg ze helaas geen tuigje aangeleerd (mijn kat gaat alleen maar plat op de grond liggen en wil alleen maar naar binnen), anders kon ik ze wel vaker mee naar buiten nemen als ik bijvoorbeeld in de zomer buiten onder de luifel zit te werken.
En naar vogeltjes klikken kunnen ze ook vanachter het raam.
RoosDeG schreef:Ik erger mij aan mezelf, angst en een stukje schaamte.
Morgen moet ik naar de tandarts nadat er een maand of wat een stuk van m'n kies afbrak.
Vandaag brokkelde er weer een stuk af, ik had veel eerder moeten gaan.![]()
Maar de schaamte, omdat ik al 11 jaar niet geweest ben door persoonlijke omstandigheden..
RoosDeG schreef:RoosDeG schreef:Ik erger mij aan mezelf, angst en een stukje schaamte.
Morgen moet ik naar de tandarts nadat er een maand of wat een stuk van m'n kies afbrak.
Vandaag brokkelde er weer een stuk af, ik had veel eerder moeten gaan.![]()
Maar de schaamte, omdat ik al 11 jaar niet geweest ben door persoonlijke omstandigheden..
Om hier op terug te komen![]()
Net geweest, afspraak voor de kaakchirurg rijker, want die kies moet eruit![]()
En 3 afspraken erbij, want een 6 gaatjes en een afspraak bij de mondhygiënist![]()
Ik ga even huilen in een hoekje
chanicha schreef:_San87_ schreef:Mijn schoonouders kunnen nooit eens oprecht blij voor ons zijn, maar alleen maar beren op de weg zien wanneer we wat nieuws willen aanpakken... Mijn vriend is er zo verdrietig om en dat maakt mij verdrietig.
San sterkte![]()
Ik had ook zulke schoonouders en dat is zó niet leuk![]()
Wij hebben er op een gegeven moment afstand van genomen en dat bracht rust voor mijn doordat je niets verwacht.
Succes, ook voor je vriend.
M_D_H schreef:En overgegeven van de stress...
Gaat lekker zo
Ik kan mij letterlijk ziek maken van de stress, dat doe ik gewoon zelf, wanneer krijg ik dat toch onder controle?
MarlindeRooz schreef:Buschauffeur die zag dat m’n arm in een mitella zit en toch ging rijden voor ik zit. Had een tas vast dus kon me nergens aan vast houden. Deed vet veel pijn ook.
Zo moeilijk is het niet toch
Edit: oh en er zijn te weinig stoelen in de wachtkamer in het ziekenhuis dus ik kan staan wachten.