En al veel leuke kaarten en zelfs al cadeautjes

Daarom vind ik dit zoooo leuk

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Cynn schreef:Beterschap iedereen!![]()
Ik kreeg een melding van PostNL dat ik post ga krijgen vandaag. Meestal zie je dan een afbeelding van een brief, maar die doet het vandaag niet bij mij... ik krijg dan gelijk vraagtekens of er iets van Secret Santa tussen kan zittenVanmiddag maar even in de brievenbus spieken..
theadora99 schreef:Cynn schreef:Beterschap iedereen!![]()
Ik kreeg een melding van PostNL dat ik post ga krijgen vandaag. Meestal zie je dan een afbeelding van een brief, maar die doet het vandaag niet bij mij... ik krijg dan gelijk vraagtekens of er iets van Secret Santa tussen kan zittenVanmiddag maar even in de brievenbus spieken..
Bij ons was dat ook, maar even later deed hij het toch en het bleek een aanmeldformulier voor omroep max. Sorry, misschien over 60 jaar
Donna89 schreef:Kreeg een appje van de buurvrouw. Dat er een pakketje voor me ligt. Ik verwacht niks![]()
Misschien vanuit hier? Ik ben toevallig een dagje later thuis dan normaal Maar de post is iig veilig gesteld door mijn buuf
Dus lieve SS, mocht het van jou zijn, morgen ga ik kijken
Zo niet? ben ik heeeeel benieuwd wat er dan wel is aangekomen
Roodvos schreef:Donna89 schreef:Kreeg een appje van de buurvrouw. Dat er een pakketje voor me ligt. Ik verwacht niks![]()
Misschien vanuit hier? Ik ben toevallig een dagje later thuis dan normaal Maar de post is iig veilig gesteld door mijn buuf
Dus lieve SS, mocht het van jou zijn, morgen ga ik kijken
Zo niet? ben ik heeeeel benieuwd wat er dan wel is aangekomen
Het pakket van Daan wat zoek is en op onverklaarbare wijze bij jou is bezorgd?