Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Lisitano schreef:_San87_ schreef:
Oh die koekjes zijn net zo'n jeugddomper als koetjesrepen. Vroegah was dat lekker, nu niet meer.
WAT.
Beide (en advocaatspritsen) zijn juist in één keer weg te werken. Suiker, vet, jaaaa.
Mkango schreef:Ik weet niet waar het kabeltje van mijn camera/externe SSD ligt..._San87_ schreef:Koetjesrepen vind ik zo goor. Altijd al gevonden trouwens. Zo smakeloos en ze smelten niet goed genoeg als je erop sabbelt.Oh die koekjes zijn net zo'n jeugddomper als koetjesrepen. Vroegah was dat lekker, nu niet meer.
Knert schreef:Koetjes repen zijn idd niet van chocolade. Maar van een iets andere samenstelling waardoor het niet echte chocolade is.
Vond ze vroeger best lekker. Maar nu hoef ik geen poging meer te doen begrijp ik?
Captain schreef:Sowieso veranderd je smaak, ik bestelde ooit weer eens fristi. Jaaaaaaren geleden dat ik dat op had. Niet te pruimen!Gek dat je als kind helemaal dol kan zijn op iets en als volwassenen er niets meer aan vindt.
_San87_ schreef:Knert schreef:Koetjes repen zijn idd niet van chocolade. Maar van een iets andere samenstelling waardoor het niet echte chocolade is.
Vond ze vroeger best lekker. Maar nu hoef ik geen poging meer te doen begrijp ik?
Oh echt, nooit geweten.
Knert schreef:Dat chocolade aan bepaalde eisen moet voldoen om chocolade genoemd te worden, wel, maar dat Koetjesrepen daar niet onder vallen, niet. Tegelijkertijd verbaast het me ook niet - het spul smaakt niet eens naar chocolade.Je hebt in NL regels over wanneer chocolade chocolade is.
Veel valt onder cacao fantasie maar wordt onder de eters toch als chocolade aangemerkt. Onterecht dus.
[ [url=m/3rXWxR.png]Afbeelding[/url] ]
Zo heeft jam ook regels over hoeveel suiker erin moet zitten. Anders mag het geen jam meer heten.
Dacht dat iedereen dat wel wist?!
Jessica_1998 schreef:Ongesteld geworden.. & verrek van dr buik en rugpijn nu, zelfs na 2 aleve pillen. . Fijn joh zo'n spiraaltje