Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

lenaa_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-20 07:12

Nou ja neem aan dat je, je misschien niet zo lekker voelde?

TessaxQuincy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-20 07:14

lenaa_tje schreef:
Nou ja neem aan dat je, je misschien niet zo lekker voelde?

Ja klopt, voel me blegh en had last van warm voelen en t koud hebben enz en de vorige keer toen ik koorts had, had ik dat ook dus daarom ff gemeten.

hagelslag

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-20 07:40

Dat ik zo goed ben in raar dromen...
Eerst maar even een paar koppenn koffie om mijn hersens weer op een normaal denk nivo te brengen

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-20 08:02

Dizzy komt niet door mijn suiker die is gisteren nog geprikt. Waarschijnlijk door restjes hersenschudding nog. Maar krijg vanmiddag bericht. Voel me nu een stuk beter!

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-20 08:10

Dat ik zo chagrijnig word van naar school gaan. Echt mijn humeur keldert met 1000 punten naar beneden. En dit is alleen nog maar de intro en ik ben er al klaar mee.

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-20 08:31

Aahh bouwvakkers zijn er nog niet -O- echt als ze vandaag niet komen hea

DiscoDipp

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-20 08:59

Marije_1997 schreef:
Contactpersoon van de detachering ja, last minute want dat was al even bekend. Net als dat ze blijkbaar willen verhogen in termijnen. Terwijl ik bij m'n vorige vwerkgever 2000 netto kreeg en nu krijg ik amper 1500 bruto per maand.

Wil er best m'n best voor doen. Maar het moet in 1x omhoog anders zoek ik iets sneller naar iets anders. Ik wil het chauffeurs vak in en goeie vriend van me weet wel wat adresjes die mensen zoeken

Zag t even voorbij komen.
Hoeveel uur werk jij dan als ik vragen mag?

theadora99

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-20 09:01

Mn broek is heel ver ingescheurd, ik ben op stage en heb thuis eigenlijk ook geen goede broeken meer. Waarom gaan al mn broeken altijd zo snel kapot :(

LiannePuthzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-20 09:06

Dat ik geen stage kan vinden

Rambogirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-20 09:08

waar zoek je een stage in dan? En in welke omgeving?

Ik erger me aan dat ik vanmorgen echt te lekker in t bed van mn vriend lag en dus te laat was op mn werk. Hij was al om 5 uur aan t werk, maar dat kussen ruikt dan ook zo lekker naar hem :+ :j

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-20 09:09

DiscoDipp schreef:
Marije_1997 schreef:
Contactpersoon van de detachering ja, last minute want dat was al even bekend. Net als dat ze blijkbaar willen verhogen in termijnen. Terwijl ik bij m'n vorige vwerkgever 2000 netto kreeg en nu krijg ik amper 1500 bruto per maand.

Wil er best m'n best voor doen. Maar het moet in 1x omhoog anders zoek ik iets sneller naar iets anders. Ik wil het chauffeurs vak in en goeie vriend van me weet wel wat adresjes die mensen zoeken

Volgens mij had ze ergens genoemd dat ze 32 uur werkt.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-20 09:12

Achterlijk poedersuiker voorstelrondje... wat een nutteloos college. Zonde van mijn tijd had het beter kunnen besteden.

elinedeau95

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-20 09:13

Dat ik maar geen baan kan vinden. Overal krijg ik te horen: mooi CV en opleidingen maar, niet genoegen ervaring. Ja ik wil werken maar omdat ik geen ervaring heb kan ik niet werken en voor werk heb ik ervaring op wat ik niet op kan doen want ik heb geen ervaring. Begin nu een beetje te balen dat ik zo vaak wordt afgewezen voor alles en nog wat -O-

LiannePuthzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-20 09:13

Rambogirl schreef:
waar zoek je een stage in dan? En in welke omgeving?

Ik erger me aan dat ik vanmorgen echt te lekker in t bed van mn vriend lag en dus te laat was op mn werk. Hij was al om 5 uur aan t werk, maar dat kussen ruikt dan ook zo lekker naar hem :+ :j

Het liefst een kleinschalig productiebedrijf in de levensmiddelen (zoals een bierbrouwerij of koffiebranderij) maar ik heb nu al een paar keer als antwoord gekregen dat bedrijven geen stagiaires aannemen vanwege Corona en de ruimte waarover ze beschikken. Als het natuurlijk echt niet anders kan is een grootschalig bedrijf ook prima. Ik zoek in de buurt van broek in waterland/Amsterdam/Monnickendam ect) Heb nog van enkele bedrijven geen reactie gehad (ook grote bedrijven)

theadora99

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-20 09:14

elinedeau95 schreef:
Dat ik maar geen baan kan vinden. Overal krijg ik te horen: mooi CV en opleidingen maar, niet genoegen ervaring. Ja ik wil werken maar omdat ik geen ervaring heb kan ik niet werken en voor werk heb ik ervaring op wat ik niet op kan doen want ik heb geen ervaring. Begin nu een beetje te balen dat ik zo vaak wordt afgewezen voor alles en nog wat -O-

Ik word voor al mn bijbaantjes afgewezen, hoewel ik perfect in het profiel pas hebben ze toch iemand gevonden die beter aansluit. In mijn ogen komt dit overeen met: we hebben iemand van 16 die dit werk wil doen en die we minder hoeven te betalen :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-20 09:36

DiscoDipp schreef:
Marije_1997 schreef:

32 uur, functie bij vorige werkgever en nu is BIM modelleur. Dit is een HBO functie. Van 1300 euro per maand kan ik niet leven. Ik heb rekeningen te betalen en een paard. Kreeg bij m'n vorige werkgever 2000 netto

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-20 09:45

Vraag mij af hoe het kan dat ik van 1100 euro kan leven. Huur 600 ongeveer en 2 verwende katten onbeperkt brokken en 2x per dag natvoer. Heb wel een moestuin en maak mijn eigen groente in.

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-20 09:46

Dat mijn Functiemogelijkhedenlijst niet naar waarheid is ingevuld en ze het absoluut niet willen aanpassen. Dat ik best een second opinion kan aanvragen of een nieuw onderzoek via het UWV kan betalen maar feit blijft dat de FML zoals die is blijft bestaan en alleen de eerste bedrijfsarts kan bepalen of hij hem aanpast.

Wat een verti**fd zooitje is het toch allemaal.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-20 09:48

Marcella schreef:
Vraag mij af hoe het kan dat ik van 1100 euro kan leven. Huur 600 ongeveer en 2 verwende katten onbeperkt brokken en 2x per dag natvoer. Heb wel een moestuin en maak mijn eigen groente in.

Echt he... zeker als je niet op jezelf woont is 1300 prima voldoende. Paard is luxe die je kan betalen als je inkomen er naar is. Niet andersom. :+ En dan had je maar je bek open moeten trekken toen je het contract tekende. Er nu over zeuren heb je niks aan. Neem dan lekker ontslag of ga ergens anders werken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-20 09:49

Marcella schreef:

Ik heb dan ook nog een auto waar iedere week (er is iets niet goed dus daar moet even naar gekeken worden) zo'n 50 euro in gaat. En natuurlijk verzekering en wegenbelasting. Zorgverzekering abonnementen. En een paard is gewoon niet goedkoop.

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-20 09:51

MarlindeRooz schreef:
Marcella schreef:

Echt he... zeker als je niet op jezelf woont is 1300 prima voldoende. Paard is luxe die je kan betalen als je inkomen er naar is. Niet andersom. :+ En dan had je maar je bek open moeten trekken toen je het contract tekende. Er nu over zeuren heb je niks aan. Neem dan lekker ontslag of ga ergens anders werken.

Joh laat haar lekker klagen, volgens mij is dit daar juist het topic voor. :)

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-20 09:54

MarlindeRooz schreef:
Marcella schreef:

1300 is niet prima wanneer dat onderbetaald is ten opzichte van hoe vergelijkbare functies beloond worden. Dus daar mag je best over klagen, imo :).

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-20 09:58

Ben wel blij dat dit oude situatie was voor mij dus kan je nagaan hoeveel ik nu kan sparen en weer reserve potje opbouwen. O en heb ook nog kippen op de moestuin dus iedere dag echte verse eitjes. En heerlijk scharrelvlees wat zelfs mijn katten heerlijk vinden.

Huis verbouwing door de jongste kat. En schaf je zo'n vis aan die kan bewegen leuk voor de katten moeten ze er niks van weten. :roll:

DiscoDipp

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-20 10:00

Marcella schreef:

Hier dacht ik dus ook aan.
Vriendin van mij heeft 2 honden, 2 katten, huur, rekeningen etc etc en die krijgt soms nog minder dan 1100.

Maar even dat ter zijde. Dan heb je in mijn ogen 3 opties.

Of je gaat gewoon meer werken
Of je gaat met de baas praten
Of je zoekt ander werk

Ik wil niet vals zijn of je aanvallen oid. Maar ik zie je vaker over dit soort dingen posten, maar heb niet het idee dat je er iets mee doet. In mijn ogen is dit iets meer dan alleen ‘waar heb je je vandaag aan geërgerd’.....

@_San87_: Klagen mag ze, natuurlijk. Maar waar kom je dan? Wordt het dan beter? Komen ze dan aan je deur je iets anders aan bieden? Als iemand zich ergert aan het feit dat je te weinig krijgt ten opzichte van anderen dan kun je beter iets ondernemen lijkt mij.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-20 10:01

DiscoDipp schreef:
Hier dacht ik dus ook aan.
Vriendin van mij heeft 2 honden, 2 katten, huur, rekeningen etc etc en die krijgt soms nog minder dan 1100.

Maar even dat ter zijde. Dan heb je in mijn ogen 3 opties.

Of je gaat gewoon meer werken
Of je gaat met de baas praten
Of je zoekt ander werk

Ik wil niet vals zijn of je aanvallen oid. Maar ik zie je vaker over dit soort dingen posten, maar heb niet het idee dat je er iets mee doet. In mijn ogen is dit iets meer dan alleen ‘waar heb je je vandaag aan geërgerd’.....

@_San87_: Klagen mag ze, natuurlijk. Maar waar kom je dan? Wordt het dan beter? Komen ze dan aan je deur je iets anders aan bieden? Als iemand zich ergert aan het feit dat je te weinig krijgt ten opzichte van anderen dan kun je beter iets ondernemen lijkt mij.

Dat is toch het hele idee van dit topic, je ergernissen van vandaag uitspreken? Of lees ik verkeerd.