Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Marije_1997 schreef:Contactpersoon van de detachering ja, last minute want dat was al even bekend. Net als dat ze blijkbaar willen verhogen in termijnen. Terwijl ik bij m'n vorige vwerkgever 2000 netto kreeg en nu krijg ik amper 1500 bruto per maand.
Wil er best m'n best voor doen. Maar het moet in 1x omhoog anders zoek ik iets sneller naar iets anders. Ik wil het chauffeurs vak in en goeie vriend van me weet wel wat adresjes die mensen zoeken
DiscoDipp schreef:Marije_1997 schreef:Contactpersoon van de detachering ja, last minute want dat was al even bekend. Net als dat ze blijkbaar willen verhogen in termijnen. Terwijl ik bij m'n vorige vwerkgever 2000 netto kreeg en nu krijg ik amper 1500 bruto per maand.
Wil er best m'n best voor doen. Maar het moet in 1x omhoog anders zoek ik iets sneller naar iets anders. Ik wil het chauffeurs vak in en goeie vriend van me weet wel wat adresjes die mensen zoeken
Zag t even voorbij komen.
Hoeveel uur werk jij dan als ik vragen mag?
Rambogirl schreef:waar zoek je een stage in dan? En in welke omgeving?
Ik erger me aan dat ik vanmorgen echt te lekker in t bed van mn vriend lag en dus te laat was op mn werk. Hij was al om 5 uur aan t werk, maar dat kussen ruikt dan ook zo lekker naar hem![]()
elinedeau95 schreef:Dat ik maar geen baan kan vinden. Overal krijg ik te horen: mooi CV en opleidingen maar, niet genoegen ervaring. Ja ik wil werken maar omdat ik geen ervaring heb kan ik niet werken en voor werk heb ik ervaring op wat ik niet op kan doen want ik heb geen ervaring. Begin nu een beetje te balen dat ik zo vaak wordt afgewezen voor alles en nog wat
DiscoDipp schreef:Marije_1997 schreef:Contactpersoon van de detachering ja, last minute want dat was al even bekend. Net als dat ze blijkbaar willen verhogen in termijnen. Terwijl ik bij m'n vorige vwerkgever 2000 netto kreeg en nu krijg ik amper 1500 bruto per maand.
Zag t even voorbij komen.
Hoeveel uur werk jij dan als ik vragen mag?
Marcella schreef:Vraag mij af hoe het kan dat ik van 1100 euro kan leven. Huur 600 ongeveer en 2 verwende katten onbeperkt brokken en 2x per dag natvoer. Heb wel een moestuin en maak mijn eigen groente in.
Marcella schreef:Vraag mij af hoe het kan dat ik van 1100 euro kan leven. Huur 600 ongeveer en 2 verwende katten onbeperkt brokken en 2x per dag natvoer. Heb wel een moestuin en maak mijn eigen groente in.
MarlindeRooz schreef:Marcella schreef:Vraag mij af hoe het kan dat ik van 1100 euro kan leven. Huur 600 ongeveer en 2 verwende katten onbeperkt brokken en 2x per dag natvoer. Heb wel een moestuin en maak mijn eigen groente in.
Echt he... zeker als je niet op jezelf woont is 1300 prima voldoende. Paard is luxe die je kan betalen als je inkomen er naar is. Niet andersom.En dan had je maar je bek open moeten trekken toen je het contract tekende. Er nu over zeuren heb je niks aan. Neem dan lekker ontslag of ga ergens anders werken.
MarlindeRooz schreef:Marcella schreef:Vraag mij af hoe het kan dat ik van 1100 euro kan leven. Huur 600 ongeveer en 2 verwende katten onbeperkt brokken en 2x per dag natvoer. Heb wel een moestuin en maak mijn eigen groente in.
Echt he... zeker als je niet op jezelf woont is 1300 prima voldoende. Paard is luxe die je kan betalen als je inkomen er naar is. Niet andersom.En dan had je maar je bek open moeten trekken toen je het contract tekende. Er nu over zeuren heb je niks aan. Neem dan lekker ontslag of ga ergens anders werken.
DiscoDipp schreef:Hier dacht ik dus ook aan.
Vriendin van mij heeft 2 honden, 2 katten, huur, rekeningen etc etc en die krijgt soms nog minder dan 1100.
Maar even dat ter zijde. Dan heb je in mijn ogen 3 opties.
Of je gaat gewoon meer werken
Of je gaat met de baas praten
Of je zoekt ander werk
Ik wil niet vals zijn of je aanvallen oid. Maar ik zie je vaker over dit soort dingen posten, maar heb niet het idee dat je er iets mee doet. In mijn ogen is dit iets meer dan alleen ‘waar heb je je vandaag aan geërgerd’.....
@_San87_: Klagen mag ze, natuurlijk. Maar waar kom je dan? Wordt het dan beter? Komen ze dan aan je deur je iets anders aan bieden? Als iemand zich ergert aan het feit dat je te weinig krijgt ten opzichte van anderen dan kun je beter iets ondernemen lijkt mij.