Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Mars

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-20 01:18

Dat speciale sneeuwvlokjes op de Rituals FB pagina huilen dat een bepaalde geurlijn stopt. En al hun diagnoses in de strijd gooien waarom ze deze geur niet kunnen gaan missen. Van ASS tot depressie en ADHD, mensen doe eens even niet zo speciaal. Het is doucheschuim :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-20 01:19

Lestrange01 schreef:
Mijn zusje, die een daddy kink heeft en helemaal gek is van ddlg en denkt dat ze een "prinsesje" Is... Heeft nu groen licht gekregen van haar psycholoog om terug te keren naar haar kindertijd. Want die arme, veel te naïeve vrouw denk dat het goed is voor haar trauma's.

Dus nu loopt mijn bijna veertienjarige zusje rond met een fiets speen in haar mond, drinkt uit een flesje ipv een beker en krijgt ze een kartonnen kasteel ding aan haar bed. Mag ze ongegeneerd banketstaaf over hoe ze een stiefvader wil zodat ze "op zijn schoot kan zitten uwu"

En mijn moeder denkt er niets van. Terwijl ik hier echt gewoon dood ga van pure schaamte. Mijn god. Hoe kan dit ooit verantwoord zijn.

Sorry maar :') :') say what :') en hoe weet je dit allemaal over je zusje :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-20 01:21

Wattes :')

Whale

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-20 01:21

Lestrange01 schreef:
Mijn zusje, die een daddy kink heeft en helemaal gek is van ddlg en denkt dat ze een "prinsesje" Is... Heeft nu groen licht gekregen van haar psycholoog om terug te keren naar haar kindertijd. Want die arme, veel te naïeve vrouw denk dat het goed is voor haar trauma's.

Dus nu loopt mijn bijna veertienjarige zusje rond met een fiets speen in haar mond, drinkt uit een flesje ipv een beker en krijgt ze een kartonnen kasteel ding aan haar bed. Mag ze ongegeneerd banketstaaf over hoe ze een stiefvader wil zodat ze "op zijn schoot kan zitten uwu"

En mijn moeder denkt er niets van. Terwijl ik hier echt gewoon dood ga van pure schaamte. Mijn god. Hoe kan dit ooit verantwoord zijn.

Als mijn moeder haar moeder was geweest dan had ze een knal voor de harses gehad zodat d'r hersencellen weer op een rijtje stonden :') Ik zou me ook kapot schamen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-20 01:23

Mars schreef:
Dat speciale sneeuwvlokjes op de Rituals FB pagina huilen dat een bepaalde geurlijn stopt. En al hun diagnoses in de strijd gooien waarom ze deze geur niet kunnen gaan missen. Van ASS tot depressie en ADHD, mensen doe eens even niet zo speciaal. Het is doucheschuim :')

O man, ik kan daar echt zó slecht tegen. Net als toen McDo overging op kartonnen rietjes: “ja, maar mijn broertje heeft autisme, die gaat écht niet drinken door een kartonnen rietje!” Dan drink je maar geen cola. :evaw:

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-20 01:24

Dat mijn stem weg is... wilde iets aan siri vragen maar dat lukt bijna niet. _O-

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-20 03:55

Lestrange01 schreef:

Eh oké. Maar gezien de eerdere verhalen over je zusje, vind ik dit dan wel weer een vooruitgang -O-

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-20 08:02

Dat de bus die ik wilde hebben keihard met -4 voorbij kachelde, en ik daardoor een t*fus eind moest lopen om niet 20 minuten te hoeven wachten op de volgende. poedersuiker vakantie dienstregeling. poedersuiker chaffeur.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-20 08:19

Mars schreef:

Ben even gaan lezen, je zou bijna denken dat ze er drugs in hebben gestopt ofzo, jezus :+ "ik raak hier zo gestresst van dat ik bijna weer ben gaan roken".

Misschien heb je therapie nodig in plaats van Rituals. :')
Laatst bijgewerkt door xPabloBokt op 28-02-20 08:22, in het totaal 1 keer bewerkt

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-20 08:20

Mars schreef:

Welke geurlijn stopt?

Ah, dao dus... Zal mij benieuwen, is echt een enorm populaire lijn.
Laatst bijgewerkt door _San87_ op 28-02-20 08:27, in het totaal 1 keer bewerkt

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-20 08:22

_San87_ schreef:
Mars schreef:

Welke geurlijn stopt?

Dao.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-20 08:27

Jezus wat is dit topic irritant :(.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-20 08:28

xPabloBokt schreef:
_San87_ schreef:

Welke geurlijn stopt?

Dao.

Ja, ik zag het. Ik snap de teleurstelling eigenlijk wel, het is een ontzettend fijne lijn.

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-20 08:41

_San87_ schreef:
Mars schreef:

Welke geurlijn stopt?

Ah, dao dus... Zal mij benieuwen, is echt een enorm populaire lijn.

Had net een nieuwe pot bodycreme besteld van dao :+
Zonde dat ze die eruit gaan halen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-20 08:47

Poes die van boven de vriezer naar beneden kotst, stressen want de vrouw had de gangdeur dicht en ze wou naar buiten ><

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-20 09:29

Snel allemaal flessen Dao inslaan en over een paar maanden met dikke winst verkopen aan die mieperds :)*

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-20 09:32

__Sannne schreef:
Snel allemaal flessen Dao inslaan en over een paar maanden met dikke winst verkopen aan die mieperds :)*

_O-.

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-20 09:35

__Sannne schreef:

Ik zie mogelijkheden :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-20 09:43

Waar gaat het heen met de maatschappij als mensen denken dat het volstrekt normaal is om hysterisch te gaan doen over een doucheschuim die stopt? 8)7 Het zou hilarisch zijn als het niet zo vreselijk zielig was.
Dat je het jammer vindt, tja dat kan, snap ik heus wel, maar je zou gezien de reacties bijna crisisteams klaar hebben staan voor sommigen.

Edit: ondertussen zit ik zelf ook een beetje special snowflake achtig te huilen op mn werk om die kat...... gatver, wat gaan die toch in je hart zitten. Bedankt trouwens voor de lieve reacties en pb's.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 28-02-20 09:54, in het totaal 1 keer bewerkt

Safiy93

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-20 09:44

Dat als er iets aan de hand is (of gewoon niks, kan ook) nieuwssites altijd dit doen:
‘Wat weten we tot nu toe over....’
|o

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-20 10:00

Niobe schreef:
Lestrange01 schreef:

Eh oké. Maar gezien de eerdere verhalen over je zusje, vind ik dit dan wel weer een vooruitgang -O-

Dat is waar, ze wil ons in ieder geval niet meer vermoorden 8-)

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-20 10:05

Dat Bokt steeds als ik het open, teruggaat naar al gelezen pagina’s 8)7

Wennii

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-20 10:11

Dat 1 iemand uit de muziekgroep van mijn vriend zo bepalend kan zijn voor de onderlinge sfeer en vaak de zin zo doordrijft en dat niemand van de groep er eens een keer goed tegenin durft te gaan. Maar dan wel een presentje aan iedereen geeft met daarop 'teamwork makes the dream work'. Ja. doei :')

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-20 10:22

Anoniem schreef:
Waar gaat het heen met de maatschappij als mensen denken dat het volstrekt normaal is om hysterisch te gaan doen over een doucheschuim die stopt? 8)7 Het zou hilarisch zijn als het niet zo vreselijk zielig was.
Dat je het jammer vindt, tja dat kan, snap ik heus wel, maar je zou gezien de reacties bijna crisisteams klaar hebben staan voor sommigen.

Ik ben eigenlijk vooral heel blij voor die mensen dat de annulering van een douche schuim lijn het meest dramatische is wat ze ooit is overkomen.

Merileth

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-20 10:42

Mijn man is verkouden, maar als hij zijn neus snuit, ophaalt of moet hoesten is dat met zo'n gigantisch hoog volume dat het bij mij heel hard binnen komt. Ik voel het letterlijk achter in mijn hoofd zegmaar. En ik kan niet goed tegen zulke harde geluiden (heb vrij scherpe oren, ik hoor echt van alles wat hij niet hoort). Met als gevolg dat ik serieus met hoofdpijn opgestaan ben. En zometeen verjaardag van mijn schoonmoeder, met familie die HEEL HARD praat |( . Grote kans dat ik dadelijk voor de rest van de dag overprikkeld ben. Zeker omdat door die verkoudheid naast me al vrij veel prikkels heb gehad met opstaan, terwijl ik dan juist heel erg slecht tegen prikkels kan. (Oh, en ter info, ik heb een traject lopen om er achter te komen hoe het kan dat ik zo snel overprikkeld ben. Het is schijtirritant en ik weet zelf niet meer hoe ik er mee om kan gaan op zulke momenten, vandaar dat ik er hulp voor gezocht heb.)