Rare mensen op marktplaats deel 8

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

J0anieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-20 17:59

Urona447 schreef:
Blijkbaar is het ook bijzonder als je reageert op een babykamer dat je verwacht dat het ook direct opgehaald kan worden. Nee dat was niet de bedoeling want dochterlief sliep er nog in dus we moeten even twee a drie week wachten.

We hebben uiteindelijk dus maar een ander kamertje gekocht.

Dat is ook raar zeg. Hadden ze dat niet in de advertentie erbij gezet?

Foaly

Re: Rare mensen op marktplaats deel 8

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-20 18:15

Op zich snap ik die wel, denk ik. Het is iets wat je niet in een uur kwijt raakt, en het staat al snel in de weg als je er klaar mee bent. Dan beter een paar weken van tevoren al op MP zetten en hopen dat er iemand interesse heeft die het niet direct nodig heeft.

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-20 18:38

Ik vind het ook niet zo raar, vaak shop je al vroeg in de zwangerschap dan maken die 2-3 weken niet uit. En niet iedereen heeft idd ruimte om een kinderkamer neer te zetten als de nieuwe kamer komt. Dus dan is het vaak weg en gelijk de nieuwe neerzetten

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-20 19:07

Maardan zet je toch even in de advertentie dat het opgehaald kan worden vanaf [datum]? Ik ga er ook wel vanuit dat als iets op marktplaats staat, dat het dan beschikbaar is.

J0anieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-20 19:38

Vjestagirl schreef:
Maardan zet je toch even in de advertentie dat het opgehaald kan worden vanaf [datum]? Ik ga er ook wel vanuit dat als iets op marktplaats staat, dat het dan beschikbaar is.

Precies dit^

Syberdepiep

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-20 19:38

Vorig jaar is mn vriend opgelicht voor een groot bedrag via marktplaats, had het hier verteld. Mn vriend had geen gegevens verder, en had via betaalverzoek betaald en die helpen je ook niet. Aangifte gedaan, uiteindelijk bericht van politie gehad dat ze er niets mee gingen doen vanwege onderbezetting. Op een of andere manier is die oplichter zijn account toch weer actief sinds kort, mn vriend had hem opgeslagen als favoriet verkoper en kreeg berichtje van marktplaats over een nieuwe geplaatst advertentie. Net even gedaan of ik interesse had daarin, en heb z'n adres!!!! Tijd voor verdere stappen via officiële weg, nu we weten waar ie woont. Is nu een principe kwestie geworden dat ie er niet mee weg komt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-20 19:41

Zeker dat het het juiste adres is?

Laurora

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-20 20:04

Oh juist, dankjulliewel, een box. Wel logisch eigenlijk, je kind parkeren.

Ik vind vlaams echt geweldige woorden hebben soms :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-20 20:19

Altijd welkom! Kunnen we een klapke doen bij een jat kaffee en een cremeke ;)
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 26-07-20 20:21, in het totaal 1 keer bewerkt

_Mir

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-20 20:20

Urona447 schreef:
Blijkbaar is het ook bijzonder als je reageert op een babykamer dat je verwacht dat het ook direct opgehaald kan worden. Nee dat was niet de bedoeling want dochterlief sliep er nog in dus we moeten even twee a drie week wachten.

We hebben uiteindelijk dus maar een ander kamertje gekocht.

Haha, dat is ook raar zeg. Ik had toen der tijd ook de hele babykamer op marktplaats gezet, dacht... dan staat ie er vast op. Kindje sliep er ook nog gewoon. Binnen 1 dag mensen die alles samen op wouden komen halen. Oke even heel snel een ander bed geregeld want wou graag van de babykamer af. :)

_Mir

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-20 20:22

BopjeBo schreef:
Vorig jaar is mn vriend opgelicht voor een groot bedrag via marktplaats, had het hier verteld. Mn vriend had geen gegevens verder, en had via betaalverzoek betaald en die helpen je ook niet. Aangifte gedaan, uiteindelijk bericht van politie gehad dat ze er niets mee gingen doen vanwege onderbezetting. Op een of andere manier is die oplichter zijn account toch weer actief sinds kort, mn vriend had hem opgeslagen als favoriet verkoper en kreeg berichtje van marktplaats over een nieuwe geplaatst advertentie. Net even gedaan of ik interesse had daarin, en heb z'n adres!!!! Tijd voor verdere stappen via officiële weg, nu we weten waar ie woont. Is nu een principe kwestie geworden dat ie er niet mee weg komt

Als dit idd het juiste adres is dan ben je een grote stap dichterbij. Zou een oplichter echt zijn ware adres prijs geven ? Ik hoop het absoluut, maar ze spelen vieze spelletjes. Hopelijk kunnen jullie hem achter halen!

Amber_anne

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-20 20:56

Vandaag de konijnen kamers leeggemaakt. Twee rollen zeil die op de grond lagen op MP gezet om gratis af te halen. Meerdere reacties van mensen waarvan een het vanmiddag op wilde halen, prima, reageert ze verder niet meer. Einde van de dag iemand die het op wilde halen. Kwam voor 1 en gelijk de ander ook meegenomen.
Zij blij en ik blij

_Mir

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-20 21:29

Jarmo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-20 22:02

Hier ook weer iets stoms... Dekje te koop, vraagprijs 15 euro (Nieuwprijs 36 euro)

Krijg ik een bod van 11 euro inclusief verzendkosten.... :') Ja daaagh :wave: :wave:

Mevr vond het ook nog vreemd dat ik het een onzinbod vond :')

Baileysdream

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-20 22:14

ik heb een cheerleader outfit te koop staa.
krijg ik van een man een berichtje, hoi ik zoek een kinky outfit
terug gereageerd oke dat kan. dit is nog te koop.
met als reactie ;Lekker.
maar weer geantwoord geinteresseerd dus?
met alleen antwoord ja. :')
nou prima dit zijn de kosten ik doe alleen aan verzending.
brr moet niet echt eraan denken wat voor een figuur dit nou weer is. maar verkocht is verkocht alleen verzenden dan nu wel :+

Syberdepiep

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-20 22:44

Yep, zeker weten dat het juiste adres is **\O/**
Die kerel is wel een beetje stom, wat een sukkelaar. Maar inderdaad een grote stap vooruit :):)

MelissaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-20 22:44

Haha hier iemand die vraagt of ik mijn B rijbewijs paardenwagen wil verkopen op afbetaling :+

xSCWx

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-20 22:50

BopjeBo schreef:
Die kerel is wel een beetje stom, wat een sukkelaar. Maar inderdaad een grote stap vooruit :):)

Dat zou wel echt heel fijn zijn! Neem wel even wat sterke kerels mee

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-20 22:57

MelissaV schreef:
Haha hier iemand die vraagt of ik mijn B rijbewijs paardenwagen wil verkopen op afbetaling :+

Maar natuurlijk wil jij dat :)
Maar je levert pas bij volledige afbetaling

snuffie123

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-20 22:59

BopjeBo schreef:

Hoewel ik het je van harte gun en hoop dat je een stapje dichterbij bent, vraag ik me wel af hoe je zo zeker bent dat dit zijn echte adres is? Zo dom zal een oplichter niet zijn toch? Die gaan toch niet hun eigen adres geven..?

Poekkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-20 23:07

DeMolenhoek schreef:
Altijd welkom! Kunnen we een klapke doen bij een jat kaffee en een cremeke ;)

Oh nee... toevallig van belgisch limburg? :D mijn grootouders zijn van daar, maar als midden-belg is dit zinnetje zo ongeveer het enige van daar dat ik kan verstaan _O-

Maar diene koffe met n eiske sloan ik ni af zeh ;)

Park is trouwens bij ons ook normaal. Als mama mij zou vragen om mijn nichtje in haar box te zetten, vindt ze haar terug in de paardenstal :')

Vealosz

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-20 23:37

Vealosz schreef:
Vealosz schreef:
Ik heb een auto in onderdelen te koop staan. Nou heeft iemand een asbakklep nodig van bepaald materiaal. Zit niet in de onderdelen auto, maar wel in onze eigen auto. Ben bereid om m eruit te halen en te wisselen voor de andere. Dus ik vertel diegene dat. Krijg ik alleen terug: Prijs!
Wou eigenlijk terug sturen: Bingo! Maar heb maar netjes gezegd dat hij een mooi bod mag doen. :')

Nou... Hij had 5 euro geboden. Nou, prima. Ik vraag of hij m op wilt halen of verzenden want dan kwam er nog verzendkosten bij.. Krijg ik terug: Ach ik laat het zitten!

:') :') :')

Nou.... Alsnog een vervolg..
Meneer heeft me bericht hem toch te willen, en of ik de kosten van verzending wou opzoeken. :') :') :')
Heb hem een screenshot gestuurd van de kosten, en gezegd dat hij zelf mag bepalen hoe hij het verzonden wilt hebben..

Syberdepiep

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-20 06:02

Ja echt geloof me, klopt hij is echt zo stom geweest. Eerder al Facebook etc contact gehad. We hebben echt niet stilgezeten en alles uit de kast gehaald, maar meneer denkt nu waarschijnlijk dat de kust veilig is en hij weer kan handelen op marktplaats. Hij was op de hoogte dat we aangifte gedaan hadden, bijna jaar later nu dus denkt dat ie er mee weggekomen is. We gaan juridische stappen nemen bedrag was daar hoog genoeg voor. Sterke mannen meenemen om hem op te zoeken is strafbaar, werkt juridisch proces tegen en niet onze stijl, we zijn altijd netjes gebleven.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-20 07:30

Succes Bopjebo! +:)+

_Rebecca

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-20 07:45

Ineke2 schreef:
Succes Bopjebo! +:)+

Precies dat ja!