Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MyWishMax schreef:Dit is dpd en daar heb ik al meer gezeur mee. Of iig ik heb geen idee wanneer ze komen tot ze mail sturen en dan staan ze daarna ineens voor de deur. Of het pakketje iig. Hoop dat ze meewerken en anders de webshop want kan het niet veroorloven om wel het geld kwijt te zijn en niks te hebben...
Neonlight schreef:Vandaag kreeg ik een beschadigd poststuk binnen, in plastic verpakt met briefje dat het dus beschadigd was. Was een brief van Postnl zelf dat ik een paar weken geleden een poststuk had ontvangen van onbekende afzender wat te weinig gefrankeerd was.
Poststuk wat te weinig gefrankeerd was was een uitnodiging kaart, of ik even 4 postzegels daarvoor wilde plakken.Was toch echt geen kaart van goud.
silvericathy schreef:zal vast zijn omdat je vaak ook een handtekening moet plaatsen. Dat kan, tenminste bij t punt waar ik werk, pas nadat de trackingscode is gescand. Dat maakt t wel lastig. Al zou t ze sieren om deze pakketten langer te laten staan gezien die toch handmatig uitgezocht en meegegeven moeten worden.Jullie wel eens meegemaakt dat je een pakket niet mee krijgt bij een pakketpunt omdat hun scanner stuk is en ze je pakket niet kunnen uitscannen? Werd wel erg makkelijk gezegd dat ik een andere dag maar moest terug komen... Ik ga vandaag een nieuwe poging ondernemen, maar anders ben ik bang dat hun het pakket gaan terugsturen omdat het er vrijdag een week staat. Kan toch niet zo zijn dat ik mijn pakket niet krijg omdat hun scanner stuk is...
friendly schreef:silvericathy schreef:zal vast zijn omdat je vaak ook een handtekening moet plaatsen. Dat kan, tenminste bij t punt waar ik werk, pas nadat de trackingscode is gescand. Dat maakt t wel lastig. Al zou t ze sieren om deze pakketten langer te laten staan gezien die toch handmatig uitgezocht en meegegeven moeten worden.Jullie wel eens meegemaakt dat je een pakket niet mee krijgt bij een pakketpunt omdat hun scanner stuk is en ze je pakket niet kunnen uitscannen? Werd wel erg makkelijk gezegd dat ik een andere dag maar moest terug komen... Ik ga vandaag een nieuwe poging ondernemen, maar anders ben ik bang dat hun het pakket gaan terugsturen omdat het er vrijdag een week staat. Kan toch niet zo zijn dat ik mijn pakket niet krijg omdat hun scanner stuk is...
silvericathy schreef:Jullie wel eens meegemaakt dat je een pakket niet mee krijgt bij een pakketpunt omdat hun scanner stuk is en ze je pakket niet kunnen uitscannen? Werd wel erg makkelijk gezegd dat ik een andere dag maar moest terug komen... Ik ga vandaag een nieuwe poging ondernemen, maar anders ben ik bang dat hun het pakket gaan terugsturen omdat het er vrijdag een week staat. Kan toch niet zo zijn dat ik mijn pakket niet krijg omdat hun scanner stuk is...
Froukje schreef:PostNL heeft wat nieuws bedacht, voor sommigen van jullie misschien wel een goede oplossing.
[ [url=m/l61SpU.jpg]Afbeelding[/url] ]
https://www.postnl.nl/campagnes/contact-met-bezorger/