Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Neverland schreef:Wat een kneus, waarschijnlijk een bonk testosteron met een verrassend kort lontjeIemand op Tinder vroeg of ik een trio zou willen proberen etc. Dus ik zei dat hij maar beter verder kon swipen. Zei hij: maar voor iets serieus ben je te lelijk.
[ [url=m/EiFp8e.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hij was al bij het begin stoer aan het doen dan hij een tweede huis had in Spanje en blablala.
ReadTheRulez schreef:Ik kom steeds een jongen tegen, heeft vast een abbo, beetje een 'kneus'.
Hij heet meestal Jeroen, maar ik kom zijn profiel ook steeds tegen met de MEEST VROUW-ONVRIENDELIJK naam.
Die heeft volgens mij echt issues. Maar het is dus rete irritant om dat/hem steeds voorbij te zien komen
ReadTheRulez schreef:Ik kom steeds een jongen tegen, heeft vast een abbo, beetje een 'kneus'.
Hij heet meestal Jeroen, maar ik kom zijn profiel ook steeds tegen met de MEEST VROUW-ONVRIENDELIJK naam.
Die heeft volgens mij echt issues. Maar het is dus rete irritant om dat/hem steeds voorbij te zien komen
ReadTheRulez schreef:Ik ben per ongeluk een match met hem geweest en ik kreeg ook meteen een bericht dat ik een lelijk k*twijf was![]()
Die spoort niet