Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
CalipsoLover schreef:Ik heb Tinder ook verwijderd. Vond er niks aan.
Ik denk dat afspreken om nog te gaan wandelen bijvoorbeeld wel mag, als je niet met de auto naar elkaar toe moet tenminste, en je 1,5 meter afstand houdt.
Heb nu een jongen waar ik al een verleden mee heb (+3 jaar geleden, ook niet lang) die plots mijn foto liked op Instagram en mijn verhalen bekijkt. Maar hij volgt mij niet, twijfel nu om hem een volgverzoek te sturen...
Phylos schreef:Ik heb wel wat contacten maar of ik ga afspreken geen idee.
2 personen op 1.5 meter kan in principe wel gewoon toch?
Veel anders dan wandelen en picknicken kan niet maar is in principe ook een prima date
xxxJulia schreef:Ik vraag me ook af hoe mensen het doen die met met iemand aan het daten zijn? Dus nog niks officieels hebben, maar wel maar met 1 persoon daten. Zie je elkaar dan nu helemaal niet? Of spreek je toch af?
CalipsoLover schreef:Ik vind het ook niet zo leuk. Net voor de lockdown (BE) begon ik serieuzer te appen met een hele leuke gast. We kende elkaar al een aantal maanden maar ik toonde niet zoveel interesse, normaal gingen we dan ook deze paasvakantie een paar dagen samen doorbrengen. Nu was het afgelopen week 3 dagen radiostilte en hij leek daar niet zo mee in te zitten. Ik heb hem gisteren dan wat uitgehoord en hij heeft zo’n vreemde kronkel in zijn hoofd; hij denkt dat als we nu het komende jaar niet te serieus worden we het veel leuker gaan hebben als we samen in Amsterdam wonen (hij gaat daar studeren op hetzelfde moment dat ik daar stage doe, maar dat is pas over een jaar en puur toeval) toen hij dat zij viel ik een beetje van mijn stoel. Hij deed de laatste tijd al wat arrogant, maar dat tipt toch alles. Heb hem veel plezier gewenst in Amsterdam, alleen.
xxxJulia schreef:Ik vraag me ook af hoe mensen het doen die met met iemand aan het daten zijn? Dus nog niks officieels hebben, maar wel maar met 1 persoon daten. Zie je elkaar dan nu helemaal niet? Of spreek je toch af?
Phylos schreef:Ik heb morgen weer een eerste date. Ben heel benieuwd, het contact tot nu is erg leuk.
Colaaa schreef:Mag ik mij hier ook melden?
Sinds een paar weken, erg leuk contact met de buurjongen !
Poosje geleden kwam ik hem tegen, en toen heel leuk gepraat, week daarop was er een buurtfeestje en was hij daar ook, was er amper 5 minuten en toen stonden we alweer te praten, bleven als laatste over en aangezien hij mountainbiked en ik ook zo af en toe, gevraagd of hij eens meewou, dat wilde hij zeker nummers uitgewisseld. Zijn we 2 weken geleden voor het eerst wezen mountainbiken, en afgelopen vrijdag heb ik hem een berichtje gestuurd dat ik hem beter wil leren kennen, en nu afgelopen zondag ben ik bij hem thuis geweest en heeft ie voor mij gekookt, ook een ontzettend gezellige avond gehad. Voor nu wil hij het rustig aan doen, en hij wil wel blijven afspreken en we kijken gewoon hoe het loopt. Maar voor nu ben ik even hoteldebotel![]()
Phylos schreef:Dat klinkt heel gezellig colaaa. Vind je het niet lastig dat hij dan rustig wil doen?
Mijn date was super. Ergens koffie gedronken en wandeling gemaakt. Daarna bij mij gekookt en gegeten. Zaterdag ga ik naar hem toe.