Nou vandaag is het gelukt, zomaar op een doordeweekse donderdagmorgen krijg ik de vraag in de derde zin: neuken?
Goed verhaal, lekker kort
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Yonker schreef:Wat een eikel..... heb t ook wel eens meegemaakt, hij wou nog wel afspreken want zijn relatie was saai en zag een avontuurtje met mij wel zitten
Ik heb hem dus gezegd dat hij maar wat aan zn relatie moet doen of weggaan bij haar.

Da's echt banketstaaf.. 
Yonker schreef:Liever dat ze t zo vragen dan eromheen draaien
. Heb het ook een keer gehad dat ie echt heel vlot al zei dat hij dacht dat het voor hem voornamelijk daarom zou gaan. Dus toen ook heel zakelijk benaderd en gezegd dat we dan maar een intake moesten houden, konden we meteen de voorwaarden van de SLA vastleggen
. Kon ie wel waarderen, uiteindelijk niet echt ergens op uitgelopen omdat er voor mij iets anders tussendoor kwam.
. Merk wel dat ik het toch stiekem wel weer spannend vind ook, hield de boot wat af gisteren en dat begreep hij niet zo, ik ben een beetje bang dat het tegenvalt ofzo. Maar uitgelegd en hij begreep het wel, of toonde iig begrip, dat was fijn
.
alles weer bijgelezen
Hij heeft alleen 1 minpuntje ( niet mijn type hondje ), maar daar kan ik nu al mee over weg
Thenexttry schreef:Nu ik het lees en jou reactie krijg ik hele rare beelden in mijn hoofd![]()
![]()
Hij heeft een chihuahua en dat is niet mijn ding echt zeg maar. ( Ben fan van grote honden, herders etc. )
Met die kleintjes heb ik altijd zo'n idee alsof ze breekbaar zijn.
maar goed.. in het begin was dat geval nog al jaloers. uiteindelijk was het zo dat met het stoeien ik een grote stoere gevaarlijke chihuahua op mijn schoot had die mij beschermde
....
. En ik ben nu met meerdere mannen aan het appen over uiteenlopende onderwerpen, dus vandaar dat ik even twijfelde
. 
vandaar ook dat ik dit nog eerst als een onschuldig bericht zag.